Aşka yakalanmak

931 55 52
                                    

İyi okumalar💜

Hatalarım varsa affola

Jimin salonu toparlıyordu bir yandanda dün gece olanları hatırlamamaya çalışıyordu.
Akşamdı Namjoon hala gelmemişti kanepeni düzelerken Namjoonun 1 ay önce hediyye ettiği cep telefonunu çıkardı Namjoondan mesaj vardı.

Namjoon hyung

Jimin-ah, iş arkadaşla dışarı çıkıyoruz geç gelicem uyu sen. Tatlı rüyalar~~

Mesajı okuduktan sonra kanepeye oturarak cep telefonunu kenara koydu. Düşüncelerinden sıyrılmaya çalışsada başarısız oluyordu ve en kötüsü daha bir ereksiyon tehlikesi yaranıyordu.

Jimin derin nefesler alıp vererek kendini dizginliyordu. Kalkıp yarım bıraktığı kitabı eline aldı ve karşı sayfalara bakarken dikkatini çeken kelimeleri sesli şekilde okudu.

"Aşka yalanmak"

Dikkatlice devamını okudu.

"İnsan kendinden ne kadar uzağa giderse gitsin kaçamaz ne kendinden ne de içindekilerden. Aşka yakalandıkta ise her kaçışı zehirli sarmaşık gibi hücrelerini kaplıyor. Hadi gitmen gerekse gidemezsin kalmak istesen kalamazsın. Kendisi ve aşkı ile verdiği mücadeleni kazanan taraf onu mutlu eden taraftır. Bazen acılar çeksen bile bir gülümseme tüm geçmişini ve acılarını unutturur. Ayakların gitse bile kalbin hep onda kalır ve sen kalbini yarında bırakmış Mecnun sefil olursun. Ondan başka yerde nefes ararsın içine çektiğini canını yakmıyıcak nefes onun kokusu gibi mesela. Aşk seni zayıf kılan değil güçlendirendir. Canından çok sevdiği biri için her kesle savaşmaktır. Savaşacak gücün yoksa aşık değilsinki. Karşındakı insan aşkının her daim artmasına sebeb oluyorsa yakalandığın aşk uçurumun degil kanatların olur. Aşktan kaçış yoktur"

Jimin okurken ağladığını bile fark etmemişti.

.....

10-15 dakika aonra Jimini düşüncelerinden durmazsızın çalan kapı sesleri ayırdı. Kim olduğuna baktıkdaysa Jisoo gibi ince kızın kapıyı kıracak oluşuna şaşırdı. Hemen kapıyı açınca Jisoo hemen acele ile konuştu.

"Merhaba Jimin. Namjoon nerde?"

"M-merhaba. Arkadaşlarıyla."

"Namjoona tuzak kurmuşlar. *** barında şu an."

"Şaka yapıyosun dimi?"

"Hayır tabikide"

"Orası zenginlerin takıldığı bar gibi bir yer. Odalar olur o odalardan neler olduğunu para karşılık gizli tutuyorlar. Öyle bir yerde ne işi var onun?"

"Müdürleri götürmüş Namjoon tuzakta benden hoşlanan iş arkadaşı söyledi müdür yardımcısı kendisi. Hemen oraya gitmeliyiz"

"Böyle halde bizi kimse oraya bırakmaz. Değişmemiz gerek" Jiminin gülümsemesi nasıl giyineceklerinden haber veriyordu.

Bu durum Jisoonunda yüzünde gülümseme yaratmıştı.

"Fakat bir sorunumuz var. Jeon Jungkook, Kim Taehyung ve Kim Seok Jin orda takılır genelde fakat Namjoin için bu riski alıcam"

"Biz bunu yapabiliriz Park Jimin" Jisoonun emin konuşması Jiminin cesaretine cesaret katmıştı.

Artık kısa bölümler atıcam artık sınavlar ve işim yüzünden uzun bölümler yazamıyorum üzgünüm💔

Sizi morluyorum💜

Feda / MinJoon 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin