Küçük bir bar macerası 3

906 34 94
                                    

Selam arkadaşlar💕

Medyayı açıp okuyun hikayedeki şarkıda medyadakı.

Hatalarım varsa affola~

Jisoo Yoongi'nin gitmesiyle kapıyı fazla tutamayacağından kapıyı bırakıp yan odanın kapısını açtı.

Odanın loş işığında deri L koltukta elinde viski ile oturmuş biri ve onun önünde şarkı ile dans eden kız vardı.

Odaya dalmasıyla dans eden kız Jisoo'ya baktı, adamsa viski içerken sert bakışlarını kıza yöneltmişdi. Böylesine rahatsız edilmesini hiç seçmemişti.

Jisoo dışarıdakı adamların sesini duymuştu aralık bıraktığı kapıdan.

"İlk kızı yakalayalım."

Jisoo hemen aklına gelen fakat hiç mantıklı gelmeyen fikirle deri çeketini çıkarıp kenara fırlattı. Hala ona anlamaz ve sert bakışlarını atan oğlanın yüzü ona dönük şekilde kucağında oturdu. Dizleri oğlanın iki yanındaydı.

Ellerini hemen loş işıktan göremediyi ve görmek bile istemediği oğlanın omuzlarına koydu.

Gözlerini sıkıca kapayarak dudaklarını birbirini bastırdı.

Kapının açılma sesiyle dudaklarını oğlanın dudaklarına bastırdı. Oğlan açılan kapıyı umursamadan siyah saçlı kızın dudaklarına karşılık verdi. Jisoo dudaklarını kıpırdatmıyordu.

Esmertenli oğlan kucağındakı kızın belinden tutub kendine bastırarak dudaklarını ayırdı sephanın üzerinden silahını uzadarak geldikleri andan onları şaşkınlıkla izleyen 3 kişiye doğrultdu.

Sinirli ve alaycı şekilde dudağının kenarını kıvırtarak konuştu.

"Sizi öldürmemem için bana mantıklı sebep söyleyin. Gerçi zaten öldüreceğim siz yenede söyleyin."

"E-efendim. L-lütfen affedin. Biz..." duraksayıp etrafına bakarak devam etti 3 kişiden öndeki "Biz b-bir kız için gel-dik. Kapı ha-fif açık g-görünce burda sandık."

Oğlan kucağında korkudan titreyen ve ona sokulan kıza bakarak yeniden bakışlarını 3 kişiye yöneltdi. 3 kişi onu tanıdığı için korkularından titriyorlardı.

O Blue barın sahibinin oğluydu ve bu barda en çok söz hakkı ondaydı kimse ona neden birini öldürdün diyemezdi babası dışında.

Esmertenli oğlan umursamaz şekilte omuz silkti ve alayla gülerek konuştu.

"Yinede öle-"

Esmertenli oğlanın sözünü kesen kucağındakı kızın boynunun derisini dişleri arasında ezmesi oldu.

Oğlanın gözleri kaydı ani olarak alt dudağını dişledi. Muziğin sesinden dolayı yükseltiği sesi kısık çıktı.

"Siktir olup gidin buraya g-gelmeniz.... Sikeyim.... Yasak!"

3 kişi çıktıktan sonra oğlanın başı ile işaret etmesiyle dans eden kızda dışarı çıktı.

Jisoo kapanan kapı ile başını kaldırıp etrafa baktı. Beyaztenli kız sırtının yarı yumuşak zemine değmesin ile neye uğradığını şaşırdı. Bacakları arasındakı oğlan kendini kıza bastırarak boynuna adeta sarılmıştı.

Jisoo gerginlikten dolayı hissetmediği sertliği şimdi gayet iyi hiss ediyordu. Çığlıklar atıp elleriy engel olmak isterken oğlan başını kaldırarak kızla yüz yüze geldi. Kızın bileklerinden kollarını başı üzerinde yerleştirdi.

Feda / MinJoon 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin