İyi okumalar
Hatalarım varsa affola
Yorum ve vote yapmayı unutmayın~
Jiminle Jisoo barın dışında durmuşlardı. İkiside heyecanlıydı. Jisoo bu yere ilk gelişiydi. Jungkook sayesinde Jimin buraya gelmiş(?) ve onu tanıyorlardı bu yüzden siyah maskesini takmıştı.
Jimin deri pantolon ve üzerine bol olan beyaz gömlek. Jisoo kısa siyah etek siyah topik ve deri ceket giymişti. İkiside küpeleri yüzükleriyle ve makyajlarıyla göz alıcı görünüyorlardı.
Barın girişine doğru ilerledikce Jimin gerginlikten midesi kasılırken sordu "Çok abartmadığımıza eminmisin Jisoo"
Girişdeki korumaların yanına yaklaşınca Jisoo ellerini silkerek konuştu "İnan bana şu an hiç bir şey bilmiyorum"
Korumalar onları durdurup kimliklerini sorduğunda Jisoo çıkarıp gösterdi. Jiminse bu sırada Jisoonun kulağına yaklaşarak fısıltı ile konuştu.
"Benim kimliğim ba-" duraksayıp devam etti "Jungkookun yanında"
Jisoo gerginliği etmenek için gülümsesede koruma bişeyler olduğunu fark etti.
Jisoo fısıltı ile yaklaşarak Jimine konuştu.
"Hay senin jungkookuna bunu şimdi mi söylerler"
Koruma Jiminden isterken Jisoo konuştu.
"Olgun olduğu anlaşılıyor bence acelemiz var arkadaşımız bekliyor"
Koruma: Hanımefendi, kimlik denetimi şart. Maskesini neden çıkarmıyor hem?
Jisoo ile Jimin bir birinin elinden tutarak gerginliklerini yatırmaya çalışıyorlardı.
Jisoonun gördüğü tanıdık yüzle çığlık attı.
"İşte orda" gülümseyerek tanıdık yüzü çağırdı "Yoongi oppa burdayız, Yoongi oppa buraya baksana"
Yoongi kendi adını duyunca irkilendi ve girişten arkasını dönüp bakınca gördüğü yüzle o bile şaşırmıştı.
Yaklaşınca şaşırmış yüzü ve şaşkınlıktan yuvarlanan dudakları ile Jisooya baktı. Jisoo hemen Yoonginin kolundan çekerek konuşmaya başladı.
"Yoongi oppa biraz geçiktik kusura bakma. Koruma bizi içeri bırakmıyor Jiminin kimliği evde kaldığı için."
Yoongi hala şaşkınken Jisoo kolundan sıkarak korumaya döndürünce Yoongi konuştu.
"Evet onlar benimle"
Koruma içeri girmelerine izin verince Yoongi Jisoonun kolundan tutarak barın daha sessiz bir yere götürdü.
"Senin burda ne işiniz var?"
"Namjoon burda onun için geldik."
"Onun ne işi var burda?
"Oppa izin versen anlatıcam."
"Otobüs gelmesini mi bekliyosun anlatsana."
"Yine moodundasın. Bak şimdi Namjoonun çalıştığı bankada ondan hoşlanan erkek vardı fakat müdür yardımcısıydı. Namjoon heteroseksüal olduğunu söylemişti. Fakat adam hala vazgeçmemiş gibi şimdi müdür geçti. Müdür yardımcısı olmak için en iyi adaylardan biri şu an. Diğer adayla Müdür ona tuzak kurmuş. Ne gibi tuzak olduğunu tam bilmiyorum."
"FBI gibi çalışmısın resmen. Bura getirmişseler koca adamı becerecekler demek."
"Ne?! Bunu asla yapmamalılar. Hayır! Ne olursa olsun buna izin vermiyicem!" Dedi Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feda / MinJoon 18+
FanfictionNamjoon aşkı için neler yapıcak ne kadar kendindün ödünc verecek? Tamamen tükendiğini hiss eden Jiminin kalbi aşkı kaldıra bilicek mi? Sade bi insan aşkı ne kadar göğüs gele bilir zenginlere ve gangsterlere? Bu soruların cevabını hikayede birlikte b...