11.bölüm / Sürtük

568 20 5
                                    

Selam aşklar❤

Uyarı: Bölümde uyarılı şeyler var

Hatalarım varsa affola~~

Medyayı açıp okuyun🔮




Namjoon endişeli şekilde sofrayı kurma için Jisoo'ya yardım ediyordu. Jimin tüm gün odadan çıkmamıştı. Bu onu çok rahatsız ediyordu. Namjoon'un sürekli merdivenlere bakmasını gören Jisoo konuştu.

Js: Sen Jimin'in yanına git. Ben burayı hallederim meraketme.

Nj: Peki.

Namjoon Jisoo'ya teşekkür amaçlı geniş gülümsemesini sundu Jisoo da karşılık verdi. Namjoon hızlıca merdivenleri çıkıp Jimin ile dün uyudukları odanın karşısına geçti ilk önce kapıya vurmak istedi sonra duraksadı.

"Zaten her yerini gördüm hem resmi olmayacak kadar yakınız." Diye düşündü. Kapıyı açarak içeri girdi.

Jimin C şeklinde uzanmış yorganı başına çekmişti. Namjoon sırtını duvara yaslayıp küçüğüne baktı bu hali ona çok tatlı gelmişti.

Nj: Ah acaba Jimin nerde?

Jimin yerinde kıpırdandı. Namjoon küçüğünün yüzünü açmadığını görünce gülümseyip onunla biraz uğraşmak istedi.

Nj: Acaba nerdeymiş benim minik Moçim.

Jimin'in yüzünde burukça gülümseme yarandı.

Namjoon odayı arıyor gibi davranmıştı. Sonra aniden Jimin'in yanın gelip ona taraf eğilib yüzünü açtı.

Nj: Burday-

Namjoon Jimin ağlanıklı yüzünü görünce lafı yarım kaldı ve hemen onun yanında oturdu.

Nj: Jimin-ah noldu sana? Kim üzdü seni?

Jimin olumsuz anlamda başını salladı.

Namjoon küçüğüne daha çok sokuldu. Yanında uzanıp sırtını yatağın başlığına yasladı. Minik bedeni kucağına aldı.

Nj: Jinyoung'u gördüğün için mi böylesin?

Jimin olumsuz anlamda başını salladı ve büyüğünün büyük tişörtünü kaldırdı ve altına girdi. Jimin'in üzerinde yalnızca boxer vardı. Jimin başını esmertenlinin çıplak göğüsüne gömdü. Burnunu çekti. Nefesi her çıplak teni okşuyordu sanki, bu Namjoon'da anlam veremediği garip hisler uyandırıyordu.

Namjoon kollarıyla küçük bedeni sıkıca sardı. Namjoon küçüğünün neden bu kadar hüzünlü olduğuna anlam veremiyordu. Jimin Namjoon'un kalp atışlarını duyuyordu bu onun en sevimli melodisiydi.

Joon tişörtün boğaz kızmından küçüğünün tatlı yüzüne bakmıştı.

Nj: Konuşmak ister misin?

Jimin olumsuz anlamda başını salladı büyüğünün göğüsündeydi dudakları. Dudaklarını ıslatarak büyüğünün kokusunu içine çekti.

Bu sırada Joon'un nefesi kesilmişti. Sesli yuktunmuştu.

Jm: Kokun çok güzel.

Namjoon ne diyeceğini bilmezken Jimin derin derin nefesler alıyordu.

Jm: Hep yanında kalsam olmaz mı?

Nj: Tabi ki olur.

Jimin büyüğünün tişörtünün altından çıkarak ona yaklaştı ellerini omuzuna koydu ve burun buruna geldiler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Feda / MinJoon 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin