6.bölüm / Alışmak

1.5K 68 28
                                    

Medyayı açıp okuyun.

İyi okumalar♡

Yazardan

20 Ocak...

Namjoon sabaha karşı susadığı için uyanır. Gözlerini açıp etrafa bakar ve başına giren ağrılarla mırıldamaya başladı. Zar zor kaltığında hatırlamaya çalışıyodu fakat eve nasıl geldiğini hiç hatırlamıyodu.

Nj: Ah cidden... Neden bu kadar içtimki.

Örtüyü üzerinden çekince yanında kimse olmadığını fark eder. Korkarak etrafa bakar ve odakın köşesinde yerde kıvrılan beden görüp hızlaca kalkar. Küçük bedenin yanına gider ve neden böyle olduğunu anlamaya çalışır.

Nj: Ben ne kadar içsem bile ona asla zarar verememki.

Suçluluk duygusuyla uyandırmaya çalışır. Sakin sesle konuşur

Nj: Moçi... Moçi uyan.

Elini Jiminin koluna koyarak yeniden uyandırmaya çalışır.

Nj: Moçi...

Jimin gözlerini açıp Namjoonu görünce yerdeki kıvrılmış bedeni doğrularak uzaklaşır büyüyüğünden ve odanın köşesine kıvrılarak kolları ile bacaklarına sarılır. Kafasını yere eğmiş halde başka yerlere bakıyodu korktuğu her halinden belliydi.

Nj: Moçi sakin ol. Noldu hadi anlat bana.

Sesinin yumuşak ve sakin tonda olmasına dikkat ediyodu. Biraz yaklaşınca Jimin daha duvara yaslandı.

Nj: Lütfen anlat seni korkutan ne? Bak böyle halde olman beni üzüyor.

Jimin etrafa bakarak alçak tonda ile konuşur.

Jm: Sen çok içmiştin... Ben... Ben korktum.

Nj: Neden korktun?

Jm: Babacığım gibi yapmandan.

Son cümleyi söylemesiyle Jiminin gözleri dolmuştu. Bu görüntü Namjoonun kalbini parçalıyodu.

Jiminle beraber acı çekmek bile onun için sorun değildi o Jiminin acılarını paylaşmasını ve mutlu olmasını istiyordu ne pahasına olursa olsun.

Yaklaştı küçüğüne ve yanında oturdu.
Ses tonuna dikkat ediyodu her zaman çünki karşındakı perinin kalbini kırmayı asla göze alamazdı.

Nj: Lütfen benden korkma. Ben sana kötülük yapmam kendime zarar veririm fakat sana asla zarar vermem.

Kolunu yanındakı bedenin omuzuna koyup kendisine taraf çekti. Yere tamamen oturmuş ve bacaklarını yere serbest bırakıp uzatmıştı.

Nj: Alış artık bana. Güvenmesen bile alış. Lütfen...

Namjoon istediyi şeyin Jimin için adil olmadığını biliyodu fakat ona alışmasını istiyodu ve biliyorduki eğer Jimin ona alışırsa ve zamanla ona güvenirse sevecek.

Jimin başını büyüğünün dizini yatırarak uzandı. Namjoon iste küçüğünün kısa saçlarını okşamaya başladı. Küçük bedenin artık korkmadığını ve rahatladığını anlayınca gülümsedi.

Namjoonun atladığı ya da önemsemediyi bir konu vardı eğer iki tarafda biri ya da ikisi severse bu aşk onlara tahmin edemiyicekleri kadar acı verecekti. Gelecekte olucak günlerden habersiz anın tadını çıkarıyorlardı.

14 şubat

Namjoon direksiyonda arabanı binanın yanına park ederken bir yandanda kuzeni Mark ile konuşuyordu.

Feda / MinJoon 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin