Hatalarım varsa affolla
Sizi morluyorum💜
İyi okumalar
Yazardan
Namjoon alarmın sesine gözlerini açtı. Alarmı kapatım yeniden gözlerini kapatım derin nefes alın yavaşca verdi. Koltukta uyumuştu yine. Sabah güneşinin işıkları odaya vuruyodu.
Namjoon gözlerini açarak kıvrılıb uyuyan küçük bedene baktı. Yüzünde kocaman gülüş vardı. Jimin uyuyunca çok masum ve daha çok savunmasız görünüyodu.
Namjoon kalkıp giyindi ve kahvaltı hazırladı. Bu gün 1 ocak yeni yılın ilk günüydü. Jimin dün çok zorlandığı için Joon evden çıkartmıyıcaktı onu alışması ve korkularını yenmesi gerektiğini düşünüyodu.
Sofrayı kurduktan sonra Jimini uyandırıp uyandırmamak arasında kalmıştı.
Odaya giderek kapıyı açtı. Jimin bu gün daha erken uyanmıştı.
Nj: Günaydın, Moçi.
Jm: Günaydın, hyung.
Nj: Elini üzünü yıka gel. Dolaptan istediğin kiyafeti götüre bilirsin.
Jm: Peki.
Namjoon gülerek kapıyı kapatı. Televizyonu açıp kanalları çeviriyodu. Bişey bulamayınca şarkı kanallarına çevirdi.
Jimin rutin işlerini bitirip. Qri eşofman ve beyaz bluz giyindi. Ona her zamanki gibi giysi bol olmuştu fakat Jimin bundan şikayetçi değildi.
Sofraya geçip yemek yediler.
Nj: Bu gün daha iyi görünüyosun.
Jimin kafasını salladı. Konuşma sırasında Namjoona kaçamak bakışlarla bakəyodu genelde sofraya ya da tabağına bakardı.
Nj: Tabağına koyduğum her şeyi ye. Ekmekte çok ye. Zayıfsız çok.
Jm: Teşekkürler.
Nj: Ne için?
Jm: Her şey için.
Nj: Teşekküre gerek yok yemeğinin hepsini ye yeterli. İlaçlarını atmalısın ve yara bantlatını değiştirmeliyim.
Jm: T-tamam.
Televizyonda hip hop şarkılarına Namjoonda eşlik ederek yiyodu. Onun bu hali Jiminin yüzünde gülümseme yaratmıştı.
Oynayarak sofranı temizledi. Jimine ilaçlarını verdi.
Jm: Yardım ede bilirmiyim?
Nj: Hayır gerek yok. İlaçlarını iç. İstersen şimdilik burda kala bilirsin sonra yaralarınla meşgul olucam.
Jm: Tamam.
Nj: Yürümek sorun oluyomu?
Jm: H-hayır.
Namjoon qamzelerini gösterek kocaman gülüp bulaşıkları yıkadı. Bu sırada şarkıları okuyub dans etmesi Jimini gülümsemesine neden oluyodu. Onu çok yeni tanıyodu fakat Namjoon Jiminin yüzünü gülümsetmesi çok çabuk oluyodu. Jimin yıllar sonra ilk defa huzurluydu ve mutluydu. En son ne zaman böyle olmasını hatırlamıyodu. Belki hiç böyle olmamıştı.
Namjoon mutfağı toparladı ve Jimine gelmesi için işaret ederek salona geçti. Jiminin geç geldiğini fark edince geri baktı. Jiminin teredütlü olduğu yerden kıpırtamadığını görünce onu kuçağına alıp salona götürdü ordanda yatak odasına geçti.
Yatağa oturtup yeterli malzemeleri getirdi. Yatağın kenarında Jiminin önünde oturdu.
Televizyonda şarkı değişti. Sesi yatakodasına kadar geliyodu.
(Medyadan aça bilirsiniz şarkını)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feda / MinJoon 18+
FanfictionNamjoon aşkı için neler yapıcak ne kadar kendindün ödünc verecek? Tamamen tükendiğini hiss eden Jiminin kalbi aşkı kaldıra bilicek mi? Sade bi insan aşkı ne kadar göğüs gele bilir zenginlere ve gangsterlere? Bu soruların cevabını hikayede birlikte b...