Kayla :
Astazi este prima mea zii de scoala. Prima mea zi la noua mea scoala. Stau in fata liceului si am nevoie de un impuls ca sa intru. Gandindu-ma la asta, primesc un ghiont atat de puternic ca ajung sa imbratisez scarile din marmura.
Ma scutur cu iuteala, si ma uit in spatele meu, dand ochi in ochi cu un baiat putin mai mare decat mine. Ma incrunt si imi adun toata flegma in gura, scuipandu-l exact pe bocancii cei scumpi.
—Fii dracu atent pe unde mergi. Putin respect pentru fete. Scuip si cuvintele si ele se uita la mine uimit. Cand vreau sa intru in liceu sunt oprita de mana lui, ce ma trage spre el.
Era frumos, nu pot nega. Ochi albastrii ca marea si un par roscat, voluminos. Un piercing in buza de jos si unul in spranceana. Privirea sa de baiat rau te putea da cu usurinta pe spate. Pe oricine dar nu pe mine. Nimeni nu se compara cu barbatul pe care il am acasa.
—Nu imi comentezi mie păpușă. Imi strange cu degetele puternic maxilarul si eu ridic piciorul, lovindu-l cu cea mai mare putere in bijuterii. Il imping putin si este intins pe jos.
—Daca mai pui mana pe mine, o sa dai doar muie la viata ta de acum in colo.
Rad de una singura si intru in scoala, lasandu-l injurand in spatele meu. Clasa a 12-a cu siguranta nu o sa fie una usoara, si cu siguranta nu o sa ma las calcata in picioare de nimeni din acest liceu de copii rasfatati.
"Darcett" Ti-a trimis un mesaj :
"Cum ii la prima oră de scoala dupa mult timp?"Citesc mesajul si maresc ochii. Alerg cu ghiozdanul in spate spre laboratorul de engleza si intru dupa zece minute de cautat. Diriginta mea, Ami, o femeie super draguta, imi zambeste.
—Clasa, ea este Kayla Steele, noua voastra colega. As vrea sa va comportati bine cu ea. Kayla, aseaza-te langa Eleonor.
Colega mea de banca este o blonda cu ochii mieroși. Se uita zambind la mine si imi bate pe scaun, eu asezandu-ma cu placere.
—Dupa cum ai auzit eu sunt Eleonor dar spune-mi Nor. Este mai simplu de retinut pentru toata lumea.
—Este bine si Eleonor. Presimt ca ne vom intelege bine.Facem un schimb de zambete si pe usa intra si domnul bad boy, mai sifonat decat l-am lasat. Merge direct la locul sau. Oare de cate ori a fost el prezent la ore daca nimeni nu ii spune nimic?
Atunci cand ma vede, ranjeste. Un ranjet care ma face sa ma inhib. Ranjesc la randul meu in badjocura , lucru ce il enerveaza.
—Stiu ca Justin este atragator dar e cel mai nasol tip din scoala. Cel mai rau, cel mai iresponsabil, cel mai violent, campion la absente.
Eleonor ma trezeste din transa si eu zambesc spre ea. Ma aplec la urechea ei sa ii pot sopti.
—Nu ma uit la puțoii de liceu. Am pe cineva mult mai suculent.
Ea chicoteste si ma aproba. Se apleaca si ea spre mine iar eu imi intind urechea spre ea.
—Nici eu, este in regula.
Acum chicotim amandoua, chiar o sa ma inteleg bine cu ea.
Catre " Darcett"_:
Totul merge minunat."Darcett"Ti-a trimis un mesaj :
Ma bucur sa aud asta. Ne vedem diseara. Te iubesc.Las telefonul jos si ies din clasa, pentru ca aparent s-a sunat. Eleonor ma urmeaza. Ii povestesc faza cu Justin iar ea da din umeri.
—De cei din clasa noastra nu se ia. Probabil de aceea acum te evita.
Cad deacord cu ea si imi scot marul din geanta, incepand sa mananc cu pofta.
—Mai usor fato, parca ai fii gravida.
Aproape scap marul de frica dar ajungem sa radem amandoua. Arunc marul la gunoi si intru la urmatoarea ora, geografie. Urasc chestia asta. De fapt, urasc majoritatea materilor.
Imi gasesc un loc, deoarece clasa noastra se muta toata, la fiecare ora, in laboratorul respectiv, si ma asez. Langa mine se aseaza Justin si ridic sprancenele uimita.
—Noi doi nu ne cunoastem. O sa fim prieteni. Pentru ca tin prea mult la clasa asta sa ma iau de tine.
Atat imi spune si pleaca imediat. Pufnesc. Cica tine la clasa asta, dar el nici nu da pe la scoala. Ma stramb nemultumita ca nu am avut drept la replica si o chem pe Eleonor langa mine.
—Vii la mine dupa aceea? Intreaba Eleonor si eu imi intorc capul spre ea.
Trebuie sa ajung acasa devreme. Invatat, gatit, curat, calcat haine, sa merg la cumparaturi.
—Nu pot, am o gramada de treaba azi. Imi pare rau. Poate maine.
Blonda aproba. Orele au trecut una dupa alta, rapid, fara prea multe incidente, si cu putine teme. Ajungand acasa, prima data ma schimb.
Catre "Darcett"
Am ajuns acum acasa iubitule. Ce vrei sa iti gatesc pentru diseara."Darcett" Ti-a trimis un mesaj :
Nimic iubito. Inveti si te pui la somn. O sa trimit menajera sa faca curat si pe cineva sa faca ceva de mancare.Catre "Darcett"
Spor la lucru. Te iubeeeeesc."Darcett" Ti-a trimis un mesaj
Multumesc. Spor la invatat. Te iubesc.Oftez usor si ma apuc de invatat. Sa o creada el ca las pe altcineva sa faca in casa ce am eu de facut.
Termin cu lectiile si cu invatatul stilurilor la engleza, apoi ma apuc de curat. Nu era cine stie ce de facut. Acum sunt in supermarket cu cardul lui Darccet in mana. Pun cosul plin de alimente,fast food, si dulciuri. Imi strecur si un pachet de tigari cu click pentru viciile mele rare si doua pachete de malboro pentru Darcett, cateva sticle de bautura pentru rezerva lui Darccet si am terminat in mare parte.
Chem un taxi cand ma vad incarcata cu atatea plase, cumparaturi pentru care am platit destui verzisori. Ceva timp mai tarziu, m-am apucat pentru mancare, un piure de cartofi, cu niste mezeluri si snitele, impreuna cu papanasi cu inghetata. Cred ca e destul.
Am pus hainele la spalat, calcandu-le pe cele spalate si aranjandu-le in dulap. Putin trecut de ora opt, fac un dus si ma pun in pat pentru a dormii.
—Noapte buna Kayla. Spun pentru mine si inchid ochii, corpul meu relaxandu-se si eu adormind aproape instant.
CITEȘTI
Obsession for possession
RomanceDoctorul Darcett nu era un doctor simplu. Odată ce ii dadeai pacientul nu scăpa de mana sa pana nu isi revenea complet, era posesia lui pana il repara. Kayla ii este trimisa lui Darcett, fiind ultima șansă a ei de a-si reveni, insa degeaba încerca d...