Capitolul 20

1.4K 107 21
                                    

Kayla :

Două lucruri mari și late mi-am dorit in viața asta.

1. Sa fiu milionară
2. Sa am o viața normala.

Nici una din aceste doua lucruri nu s-au împlinit. De ce? Pentru ca nu sunt bogata și având un iubit care m-a adoptat aparent și e psiholog și ma tine in casa lui, nu pot zice ca e nimic normal aici.

—Cine sunteți voi doua?

La întrebarea asta poate avea un răspuns concret doar tanti Vivi. Ca eu una sunt departe de acest răspuns.

—Eu sunt Mătușa lui. Și vreau imediat sa știu ce faci tu cu nepotul meu și cine este aceasta...fată.

Nu am văzut-o cu un așa sictir pe ea pe femeia asta nici măcar când vorbește cu mine. Îmi înghit lacrimile și ma uit la Darcett care acum e lângă mine strâmbând ușor din nas neînțelegând nici el ce se întâmpla in jurul său la sigur.

—Dragul tău nepot mi-a frecat fetița iar acum este însărcinată. Am aflat ca e însărcinată la o săptămână după ce a scăpat de la spital. Iar ea, susține ca s-a culcat cu el.

Bărbatul din fata mea este in pragul disperării iar Darcett oftează neîncetat. Nu cred așa ceva in nici un caz.

—Darcett...

Eu cu Vivi exclamăm amândouă odată socate uitându-ne la cel din fata noastră.

—Nu este adevărat. Kayla, pentru numele domnului. Nu m-am culcat cu femeia asta. La cum arată chiar crezi ca ea s-a culcat cu mine? Și ca eu as fii fost atât de prost încât sa nu ma protejez in orice caz imaginar? Domnule, poate fiica dumneavoastră a întreținut relații sexuale cu altcineva înainte sau după terapia cu mine. Însă eu nu am avut in nici un caz vreo legătura in tot balamucul acesta.

Darcett vorbește pe jumătate exasperat și pe jumătate profesional cu bărbatul din fata mea. Ma uit când la ea și când la el. Nu cred ca Darcett ar fii făcut asemenea prostie. De ce sa ma țină pe mine și sa meargă la altele când poate sa nu ma mai aibă pe mine pe cap? In plus, Darcett chiar tine la mine și îmi arată asta in fiecare zii.

—Trixi spune adevarul. Te-ai culcat sau nu cu domnul doctor ? Mai degrabă ma supăr pe adevăr decât pe minciuna.

Bărbatul rostește mai calm spre fata care sta cu privirea in jos pe canapea. Tipa are un curcubeu de culori in cap și este îmbrăcată ca o pițipoancă. Dar cine sunt eu ca sa îmi dau cu pararea?

—Nu sunt însărcinată cu el tată. Copilul e a lui Dany.

Bărbatul parca turbează și mai tare.

—Ai 22 de ani. Te descurci de acum. La mine acasă nu mai ai ce caută împreuna cu bastardul din burta ta.

Bărbatul iese val vârtej pe usa și eu ridic o sprânceană. De ce trebuia neaparat sa se întâmple asta acum și aici? De ce a mințit lumea Chiar in fata ? Nu puteau sa își spele rufele in familie?

—Și tu ce mai cauți aici? Ai băgat destulă zâzanie in casa asta. Du-te și in casa ta. Sau ce a mai rămas din ea.

Mătușa Vivi mai are puțin și se avânta in parul lui Trixi care se face nevazuta in câteva secunde de la vorbele femeii din fata mea.

—Sunteți o casa de nebuni. Nu mai am nevoie sa stau aici. Cum îmi găsesc ceva sau pe cineva am tăiat poala și am fugit.

Vivi iese din sufragerie ducându-se spre camera ei cel mai probabil iar eu rămân cu iubitul meu Darcett care își da capul pe spate și se tranteste pe canapea.

—Jobul asta îmi mănâncă zilele. Era sa mor când am auzit ca eu as putea sa fiu tată. Mai ales in acest moment. Sa se ducă toți la dracu învârtindu-se. Eu dacă am de gând sa fac copii o sa fac doar cu cineva pe care o sa o iubesc. In cazul tău, mai târziu. Kayla, hai in pat.

Inima mea ratează câteva bătăi atunci când aud sau mi se pare ca aud ceea ce am auzit de fapt. Darcett a zis inte-un mod subtil ca ma iubește cumva? Îmi revin din șoc când ma ia de mână și ma duce spre camera sa, închine toate ușile care ii apar in cale. Cu cheia.

—Sa fiu sigur ca nu mai avem nici o surpriza.

—Nu e cam devreme sa ne punem la somn?

Întreb confuza iar acesta rade. Își baga degetele sub tricoul meu și îl trage rapid peste cap.

—Nu ne punem la somn iubito. In nici un caz. Acum ești oaza mea de liniște.

Îmi ataca gâtul cu sărutări flămânde și ma scapă rapid de pantaloni. Doamne, ce bine e. Ma săruta pe mijlocul chilotului meu, ca mai apoi sa strângă in mâna beteala, ca sa mii rupă.

Își da tricoul peste cap senzual și ma uit la el cu ochii lucind simțind cum frumoasa caldura pune stăpânire pe mine.

—La fel de pregătită pentru mine ca întotdeauna.

Spune el și se adâncește in mine, eu gemand cu putere.

—Shh.

Îmi acoperă gura cu palma sa și ma penetrează din Nou eu gemand in palma sa. Ma penetrează adânc și puternic și disconfortul pe care îl simt in zona intimă e nimic fata de plăcerea pe care o simt in același timp.

—Dacă te doare, ma muști iubito. Știi ca nu vreau sa te doară nimic 

Nu ii înțeleg vorbele pana in momentul in care nu îmi prinde gleznele pentru a le pune pe umerii săi. Ma trage intr-un sărut fierbinte și intra puternic in mine, ritmul sau crescând constant.

Pot sa scot doar niște Maraituri in gura sa și pentru o secunda dau sa îl mușc dar nu vreau sa se oprească. Simt ca se simte el asa de bine. Îmi dau drumul imediat după el și cădem amândoi unul lângă celălat.

—Următoarea data când vreți sa va futeți sa îmi Spune-ți ca sa plec naibii de acasă. Cred ca tot blocul v-a auzit.

Îngheț atunci când Vivi ne striga la usa și ma fac toată roșie după aceea.

—Darcett....

—Shh, dacă o sa comenteze ceva o arunc de pe balcon exact in spinii de la etajul 2 ai lui Adam.

Spune el relaxat și ma trage la pieptul sau. Îmi săruta creștetul și casca, eu chicotind.

—Parca nu voiai sa dormi.

—Doar un pic.

Amândoi cădem la datorie și ochii ni se închid. Doar un pic.

Obsession for possessionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum