Kayla :
Acum m-am trezit. Este in jur de opt seara. Darcett e in sufragerie. Il aud. Inca nu stie ca m-am trezit. Ochii imi sunt pufosi, inca am jinturi la inima cand ma gandesc ca am ramas singura cu omul pe care l-am urat la inceput si pe care am ajuns sa il iubesc acum.Picioarele mele goale se indreapta singure spre barbatul de pe canapea de parca ar avea un mic creier al lor.
–Te-ai trezit! Remarca putin surprins Darcett. Ii zambesc lenes si ma asez in poala sa , sarind peste un picior de al canapelei.
–M-am trezit. Il asigur sprijinindu-ma acum de piciorul canapelei.
–Esti in regula pustoaico? Intrebarea lui ma face sa stau pe ganduri. Acum sunt in regula.
–Da, nu iti fa griji. Zambetul meu ar trebui sa fie unul linistitor si aproape functioneaza caci se linisteste cat de cat.Se aproprie de mine lent si se uita fix in ochii mei inainte de asi unii buzele de ale mele. Miscarile lui sunt blande si pasionale. Imi schimba pozitia corpului si acum il incalec de-a dreptul. Sexele noastre se ating prin haine si de la un simplu sarut simt cum acea presiune fierbinte ne apasa pe amandoi.
-Esti slabita. Hai sa mananci ceva dupa aceea iti promit ca sunt doar al tau. Isi retrage buzele de pe ale mele si dupa fraza asta sfarsesc rosie in obraji. Ma las moale in bratele sale si ne ridica pe amandoi.Bucataria este spatioasa, avand un fotoliu luxos la fiecare sase tacâmuri de pe masa lunga si destul de lată.
-Am pregatit ceva cat timp dormeai. Iornic, dar cartofii prajiti cu branza pe care mi i-a pus in fata imi aduce aminte de seara in care eu i-am gatit si in care i-am stricat boxerii, facandu-i roz.
-Multumesc. Il las sa se aseze primul si ma pun in poala lui,in poala mea fiind mancarea calda. Iau prima inghititura si gem cand dau de gustul mancarii.
-Te rog sa scoti sunetele alea doar cand esti in pat cu mine. Altfel nu raspund de ce se intampla. Chicotesc inghitind cu greu mancarea din gura, ii dau si lui sa manance desi la inceput protesteaza.
-Si ce s-ar putea sa se intample daca iti pierzi controlul? Intreb sarutandu-l scurt pe buze, apoi pe gat dandu-i inca o furculita plina cu mancare.
-Te-as intinde pe masa asta, as rupe hainele pe care le porti si as intra in tine facandu-te sa scoti sunete mult dar mult mai deochiate decat cel de mainainte.A dracu' psiholog. Stie cum sa ma faca din cuvinte. Vede ca sunt vulnerabila si profita de mine. Imi strang coapsele si dupa ranjetul sau vulgar observa chestia asta.
-Domnule psiholog...sunteti a naibii de pervers. Recunosc lasand mancarea deoparte.
-Ah da? Tu ai inceput. Spune el si se intinde sa ma sarute insa incep sa chicotesc deasupra buzelor sale si sar din poala lui incepand sa alerg pana in camera. –Doar e Kayla. Trebuie sa ma astept la orice. Il aud bombanind in urma mea si incep sa rad de-a binelea intrand in camera.Mainile lui imi mangaie talia cu rabdare si ma dezbraca incet, nu doar din priviri. Suntem goi. Vad cum se intinde la sertar si scoate un pliculet argintiu.
-Darcett. Ii ating incheietura si el ma priveste curios.
-Da iubito. Rabdarea sa fata de mine trebuia sa se fi terminat de mult dar uite cum sta dupa mine , amandoi fiind goi si in picioare.
-Data trecuta nu am folosit prezervativ. Ii amintesc
-Ti.am dat azi pastila de a doua zi. Spune el zambind si eu respir usurata. Isi pune prezervativul de-a lungul penisului si ii simt mainile din nou pe talia mea.Privirea sa este una care ma arde, obrajii sunt in flacari iar buzele mele parca au fost inghetate pana ca el sa ma sarute. Nu ma scapa din priviri nici macar cand ma intinde pe pat. Se urca deasupra mea si ma penetreaza lung si lent. Gem ascutit si ma jur ca as putea sa traiesc senzatia asta la nesfarsit.°A doua zi°
Darcett :
Ii mangai parul fetei de langa mine si realizez cat de bine te poti simti dupa ce faci o fapta buna. De cum m-am trezit mi-am folosit toate relatiile la Birou si protectia copilului pentru a putea sa o infiez provizoriu pe Kayla. Adica pana la varsta de 18 ani.Poate nu am facut ce trebuie insa niciodata nu fac. Cu putina discretie totul se va rezolva si dupa scurt timp.va fi totul ca inainte. Doar eu si Kayla. Nu stiu cum v-a reactiona. Nu o sa am pretentii de nici o culoare. O sa fie la un liceu nou, o sa fie ultimul an la un liceu nou si aproape ca mie imi pare rau.
-Darcett? Pleci undeva? Cat e ora? Ochii ei mi s-au aratat. Isi aseaza capul micut in palma mea si eu zambesc fara sa vreau.
-Am venit de la procuratura, de astazi sunt tutorele tau pana implinesti optesprezece ani. O anunt calma. Se trezeste imediat si isi pune mainile la gura inghitind de cateva ori in sec.
-Adica nu mai putem sa ne sarutam, sa facem dragoste, sa ne imbratisam, nimic, timp de 5 luni? Incep sa rad si ea se incrunta. O trag in bratele mele rapid si ii las o sarutare scurta pe frunte.
-Nimeni nu stie ce facem in casa asta. Spun ei ranjind pe sub mustati si ea isi da ochii peste cap. Trebuia sa ma astept la asta.
CITEȘTI
Obsession for possession
RomantizmDoctorul Darcett nu era un doctor simplu. Odată ce ii dadeai pacientul nu scăpa de mana sa pana nu isi revenea complet, era posesia lui pana il repara. Kayla ii este trimisa lui Darcett, fiind ultima șansă a ei de a-si reveni, insa degeaba încerca d...