Kayla :
La masa este o liniste mormantala, mestec mancarea incet si ma uit la Eleonor, ea uitandu-se la mine. Imi face semn sa ma uit la telefon si observ un mesaj.
De la Eleonor :3
Hai la o țigară.Ma uit cu ochii mariti discret la mesaj si ridic din sprancene. Scumpa de Eleonor fumeaza. Ridic capul si aprob, gandind rapid urmatoarea replica.
—Noi mergem in camera mea. Ne gasiti acolo.
Il privesc dulce pe Darcett care se uita suspicios la mine si ii strang timida bratul, observand schimbul de priviri dintre Eleonor si Marcus. Gasesc rapid pachetul meu de Pall Mall cum ajung in camera si iesim amandoua pe balcon.
—Am, mersi oricum.
Spune ea cand ii intind pachetul. Scoate o tigara Sobranie si o aprinde. La fel ca mine, trage puternic din ea, dand fumul afara.
—Cum s-a intamplat?
Intreb dintr-o data nedumerita si ea se uita in jos chicotind.
—Avem 15 ani atunci cand parintii mei au murit. Marcus e un prieten vechi a familiei mele si m-a luat in plasament la varsta de 16 ani pana la cea de 19, regula impusa de unchiul meu care stie de relatia noastra. Mai am de asteptat cateva luni si o sa ne planificam nunta. Avem o relatie secreta de aproape doi ani jumatate, nimeni nu stia de ea inafara de sora lui mai mica iar acum tu si probabil Darcett.
Explicatia ei are sens si chiar o cred. Mai trag un fum de tigara si incep eu sa povestesc, simtind ca sunt datoare cu o explicatie.
—Darcett m-a adoptat provizoriu de curand, suntem impreuna de cand eram internata in spitalul lui de nebuni, desii nu aveam nici o problema mintala, cel putin nu asa mare.Tatal meu a murit si o zi dupa aceea m-am imbatat ranga, fumand niste cacaturi iar mama a crezut ca sunt dependenta si m-a trimis la sanatoriu. A murit acum scurt timp si ea. Mai am patru luni si ceva pana se termina tot rahatul asta si putem sa ne afisam impreuna fara intrebari de cacat. Esti singura care stie. Probabil a aflat si Marcus. La fel cum si-a dat seama si Darcett. Privirea indragostitilor e usor de surprins.
Eleonor ramane perplexa in fata usurintei cu care imi amintesc de aceste lucruri. Pana la urma trecutul trebuie sa ramana in urma, daca il tot adugam prezentului o sa regretam viitorul.
—Mai bagam una?
Intreaba buna mea prietena referindu-se la o tigara si eu aprob chicotind. O aprind si simt fumul toxic cum imi invadeaza organismul.
—De cat timp fumezi?
Intreb cat de serioasa pot, asezandu-ma langa ea, pe un scaun alaturat mesei de sticla de pe balcon.
—Din clasa a 8-a. Mi-a placut tot timpul sa fumez, eram fascinata. Am mai facut si pauze. In clasa a zecea nu am mai fumat deloc si nici tot semestrul al doilea din clasa a unsprezecea. Tu?
—Din clasa a unșpea la sfarsit, dar nu fumez zilnic, cand imi mai amintesc. Imi place si mie, suna cliseic dar am ceva in mintea mea ce ma relaxeaza atunci cand fumez.
—Inteleg cum este. Mai esti virgina?
Intrebarea directa a lui Eleonor ma face sa ma imbujorez si neg din cap, concentrandu-ma pe scrumul ce cade incet, luat mai mult de vant.
—Tu?
Ea aproba imediat. Odata ce sunt impreuna de atata timp si se iubesc nu inteleg de ce ar judeca cineva. Nu conteaza daca esti sau nu virgina. Cel putin nu pentru mine. Indiferent de toate cacaturile lui Eleonor, este o persoana fantastica si unica mea prietena.
CITEȘTI
Obsession for possession
RomanceDoctorul Darcett nu era un doctor simplu. Odată ce ii dadeai pacientul nu scăpa de mana sa pana nu isi revenea complet, era posesia lui pana il repara. Kayla ii este trimisa lui Darcett, fiind ultima șansă a ei de a-si reveni, insa degeaba încerca d...