Kayla :
Nu. Nu te cred. E falsă această informație. E imposibil in mii și mii de feluri. Nu are cum să se răzgândească.
—O să plâng până o să mor dacă tu mă pui în situația chinuitoare de a renunța la mersul la petrecere in favoarea ridicării pedepsei.
A prelungit pedeapsa. Ma trezesc frumos dimineață iar "tutorele" meu îmi spune ca daca vreau să merg la "petrecerea de zăpăciți", pedeapsa mea se prelungeste cu 9 zile. Nu e normal.
—Poti plange. Eu unul nu mai fac pacturi din astea daca nu accepti.
—Darcett, de ce esti asa rau cu mine? Stii ca te iubesc.
Mâțâi eu în dezacord iar el zâmbește. Ii place sa audă asta. Imi fac ochii de cățeluș cat mai bine posibil iar el oftează.
—Dar pentru o zi si o noapte ești numai a mea. Cu primele minute după ziua de sâmbătă, tu o sa faci tot ceea ce doresc eu. Absolut tot.
—Bine.
Nici măcar nu am stat pe gânduri când am dat răspunsul. Mi se pare normal. Îmi doresc asta prea mult. Aterizez la propriu in brațele lui, iar acesta mă sărută, făcându-mă să ard. Niciodată înspre totdeauna.
****
Seara de sâmbătă a continuat să vină cu pași repezi și uită-mă în fața dulapului, neștiind cu ce să îmi îmbrac corpul fierbinte de entuziasm.
—Te mai astept exact zece minute Kayla.
Iau la repezeală o pereche de blugi rupti, albăstrui și un top negru pe care îl bag in pantaloni.
—Haide Darcett.
Il sarut si il trag de mana înspre mașină. Nici nu pot observa cand ajung in fața locuinței cu pricina.
—De mână cu mine Kayla. Mereu. La prima abatere, acasă.
Darcett tine constat sa imi amintească regulile sale impuse fără mult scop.
—Bineînțeles. Dacă nu ai încredere în mine.
Mârâi ofticată și il prind de mână. Nu ii las drept la replică și intrăm în casă. Eleonor cu care vorbeam prin mesaje pe parcursul drumului, mă întâmpină cu o sticlă de cidru într-o mână iar în cealaltă cu un pahar de vodkă.
—Oh Doamne.
Spun când prietena mea aproape se aruncă pe mine însă nu știu dacă din cauza alcoolului. Marcus cu siguranță nu o sa fie prea încântat.
—Unde e Marcus ?
O intreaba Darcett si aceasta face un cer prin aer. Pe undeva pe aici, minunat.
—Pot să stau eu cu ea și tu să mergi după Marcus ?
Ridic tonul pentru a putea acoperi muzica puternică din context. Darcett se uita la Eleonor, apoi la mine si ridica o spranceana.
—Clar nu.
O sprijină pe Eleonor de stânga lui iar cu dreapta ma tine pe mine. Il găsim pe Marcus comportandu-se ca un adolescent, la un beer pong corespunzător într-o cameră dezordonată si plina de la etaj.
—Asta bănuiesc că îți aparține.
Eleonor râde într-una și acum se sprijină de Marcus, care se uita amuzat la ea. Un cuplu de oameni nebuni sunt amândoi.
Imi este întinsă o doză de suc și nu refuz, bând din ea cu o sete infinită. O las jos si ma îndepărtez ușor de fotoliul pe care stă Darcett, începând sa imi clatin corpul pe acordurile muzicale de trap.
Adrenalina imi pulsează in vene dupa cateva zeci de minute iar mișcările mele de dans sunt aproape indescifrabile dar eu continui. El este inca acolo si nu ma scapă de priviri, iar de parca toata lumea stie cui ii aparțin, nu se apropie de mine.
O ființă micuță si blondă, care nu are mai mult de șaisprezece ani si cincizeci și cinci de kilograme, se pune in fata mea, dansând cu mine. Parul ei blond strălucește si ochii albastrii sunt dilatați în modul totul sau nimic. Îngheț atunci când o analizez complet.
Este sora mai mică a lui Grace, seamănă perfect cu ea. Seamana prea perfect cu ea. Aceleași gesturi. Ce caută aici acest copil, beat si drogat. Văzând că m-am oprit, se oprește și ea in loc, iar Darcett ajunge imediat langa mine si îngheață si el de asemenea cand o recunoaște.
—Este drogată.
Constat eu cu voce tare iar el ma prinde de mână și amandoi urcăm pe scări, intram in ultima cameră din capăt. Nu știu a cui este casa asta însă e clar ca are foarte mult gust. Camera e superba.
Darcett inchide ușă cu cheia iar eu ridic o spranceana curioasă de ceea ce face. Ah. Este ora unsprezece si ceva.
—Nu este treaba noastră. Sora lui Grace e adoptată si are o viata frumoasa. Hai sa nu ii amintim despre copilăria ei.
Aprob si realizez ca eu gâfâi. Timpul in care am dansat si-a pus amprenta si am prezent un strat subțire de transpirație pe corp, gafaind de la oboseala.
—Ai cam dansat acolo.
Spune el si mă lipsesc de pieptul lui tare.
—Cedează Darcett.
Mâțâi eu în urechea sa iar el pufnește.
—Niciodată spre întotdeauna.
Murmura el. Ingjit in sec. Imi este dor de el, de gesturile lui tandre dar vulgare care îmi sălbăticește sufletul tânăr și neexperimentat.
—Încă puțin.
Nu înțeleg la ce se referă iar la un moment dat mă trezesc înfiptă în salteaua patului cu el deasupra mea. Inima imi bate in fata ochilor lui de un negru abisal, cu o privire răutăcioasă și dominatoare.
Darcett :
—A trecut ziua de sâmbătă.
Ii spun iubitei mele iar aceasta se uita surprinsă la mine. Își strânge coapsele in jurul piciorului meu și roșește atunci când își dă seama.
—Ce vrei sa imi faci Darcett?
Tremură sub mâinile mele mari. Corpul ei este cald si fraged, abia așteptându-i reacție din partea mea.
—Oh puștoaico...numai câte vreau să îți fac.
Ii sarut pielea gâtului, mușcând puternic in acelasi punct. Țipă scurt iar eu zâmbesc in fața semnului inchis la culoare. Sărut locul din nou. O dezbrac aproape imediat și nici nu imi dau seama când fac același lucru si cu mine.
Alunec in interiorul ei strâmt și umed, făcând-o să geamă stins.
—Cuprinde-mă.
Ii șoptesc gutural, își pune picioarele in jurul abdomenului meu iar eu ma împing puternic in ea, devorându-i buzele. Impreuna cu ea mă simt ca un adolescent excitat tot timpul si al naibii sa fiu daca azi o sa o las sa închidă un ochi până nu învață să mă asculte.
Privirea ei e obosită dar corpul vrea mai mult. Ne eliberăm la unison si aud un sunet chinuit atunci când ies din ea.
—Darcett, nu te oprii.
Tensiunea sexuală iese la iveală cât ai spune pește iar atunci cand ea începe să îmi mângâie pieptul, simt cum mă întăresc din nou.
—Kayla.
Gem cand imi prinde membrul in mâna, mangâindu-l aproape insesizabil dar prea sesizabil de fapt. Zgarie usor capul cu unghiile iar erectia mea este prezentă, făcându-mă să chicotesc. In loc sa o fac eu pe ea, mă face ea pe mine.
Mă simt de parcă aș fi la vârsta adolescenței.
CITEȘTI
Obsession for possession
RomansaDoctorul Darcett nu era un doctor simplu. Odată ce ii dadeai pacientul nu scăpa de mana sa pana nu isi revenea complet, era posesia lui pana il repara. Kayla ii este trimisa lui Darcett, fiind ultima șansă a ei de a-si reveni, insa degeaba încerca d...