Kayla :
Toata noaptea nu am inchis un ochi, probabil din cauza patului rigid, total opus de cel moale infasurat in mătase din camera mea, sau poate din cauza tipetelor vagi ce se auzeau de la subsol. Am încercat sa ies de vreo doua ori afara dar gratiile m-au împiedicat de fiecare data, eu reușind sa merg strict doar pana la baie, unde ma usuram, si inapoi. Grace doarme liniștit,cu parul ei blond revărsat peste ochii albastri, acum închiși. Arată ca un inger sincera sa fiu. O cheie invartita in broasca ma face sa tresar si sa imi acopăr corpul acoperit de pijamalele mele scurte.
-Haide doctorul Darcett te asteapta. Aceeasi asistenta de ieri vine si incepe sa imi zgudure colega de celulă, nebagandu-ma deloc in seama. Imi ridic o sprânceană si pufăi usor, ea uitandu-se ucigător la mine, ii intorc privirea cu mare placere mai ales ca aproape o lovește pe săraca fata. Haide, te asteapta doctorul Darcett. Repeta ea răstit si deloc politicos.Reactia lui Grace ma uimeste. Mareste ochii si da din cap negand cu vehemență. Cele doua globuri asemănătoare cerului incep sa verse lacrimi amare si eu ma uit surprinsa la ea.
-Haide odata, trebuia sa te fii obișnuit. Esti deja de patru zile aici. Ii reproseaza tipand asistenta si ea se face ghem. O prinde puternic de braț si o trage spre ieșire. Iesind din transă, prind de celalalt beat al blondei tragand-o spre mine.
-Ce Dumnezeu ii faceți? Nu vedeți ca plange? Tip iesita din minti,asistenta se crispeaza odata cu Grace care imi strange mana puternic.
-Esti a doua zi fetițo, ai sa vezi si tu in curand ca plansul o sa fie rai. Spune răutăcioasă asistenta si o smulge din mana mea pe Grace, inchizandu-ma in camera. Ce voia sa zica? La naiba, la naiba, ce dracu ii face blondei de e asa traumatizata? In niciun caz nu o vindeca.Dupa o ora usa se deschide din nou. Îmbrăcată într-o pereche de blugi negri si o bluza alba lipita de corpul meu subtire, ma ridic de pe pat sperand sa fie Grace cea care intra insa este Cruella, asistenta.
-Domnul Darcett te asteapta. Zambetul ei este asa de mare încât ma uit cateva secunde doar la el. Imi dau ochii peste cap si o urmez tacuta. Ma incrunt atunci cand vad ca trecem de usa cabinetului, unde are de gând sa ma duca? O mie de scenarii diferite sunt făcută pana cand ma lasa de izbeliste într-un dormitor decorat cu culori închise, in mijlocul camerei se afla un bici lung, din mai multe fâșii din piele iar atunci cand dau de ochii lui Darcett ma gandesc la o versiune mai surprinzătoare a personajului principal din trilologia "Cincizeci de umbre", Christian Grey. Sper sa nu isi faca fantezii cu mine in locul Anastasiei, desi cateva secvențe m-ar putea tenta.
-Aceasta este ziua doi a saptamanii tale de terapie. Astăzi vom lucra la sinceritate. Tonul sau plictisit imi indica sutele de ori in care a mai spus asta.
-Bine. Spun simplu dand din umeri. Ma indrept spre patul in stil occidental. Imbracat in bumbac si satin rosu cu cateva detalii negre, ma încântă moliciunea lui atunci cand il ating. Nu fac nimic altceva decat sa ma pun sub plapuma gemand incantata de relaxarea ce o simt.-Nu ai voie acolo Kayla. Maraie Darcett si pot sa ii simt privirea arzătoare pe corpul meu.
-Atunci de ce e pus patul aici? Intreb plictisita cand il vad foarte aproape de mine
-Pentru mine. Asta e camera mea. Si nimeni nu are voie sa treaca de scaune. Spune el răstit si mintea mea se insenineaza, acum calmul din cabinet nu mai exista, nici acei ochi obișnuiti. Culoarea ochilor se face din ce in ce mai intensa iar furia din el este eliberată prin toti porii.
-Imi pare rau, doar ca imi este foarte somn si paturile din celulă sunt exact ca pula. Ma plâng eu si nu cred ca a fost o idee asa buna. Imediat mana sa se ridica asupra mea si imi plesneste obrazul cu putere eu tipand de soc si de durere in acelasi timp. Nervii pun stăpânire pe mine si il tintuiesc cu privirea mea de scorpie. –Asculta-ma, amandoi stim ca sunt in spitalul asta degeaba si pe deasupra si obligata. Într-sase zile si cinci nopti voi iesii de aici, si daca tu ma mai agresezi in vreun fel pe durata sederii mele aici voi avea grija ca poliția si presa sa stie despre asta. Strigatele mele il lasa blocat, mana sa imi prinde gatul si ma adâncește intre perne taindu-mi respiratia.
-Tu indraznesti sa ma ameninți? Crede-ma ca in aceste zile te pot face sa nu mai spui un cuvant din gura asta mare. Replica el pe un ton jos si eu deja sunt rosie din lipsa aerului. Mainile mele pe bratul sau puternic nu ma ajuta cu absolut nimic. Atunci cand imi da drumul sunt aproape la un pas sa leșin si trag lacoma aer in mine, vazand luminite in fata ochilor. Avea dreptate. Nu imi mai place de doctor asa mult.
-Pune-te in pozitie turceasca pe pat cu ochii închiși. Bipolaritatea de care da dovada ma uimeste, acum fiind complet calm. Execut comanda si o usoara frica pune stăpânire pe mine cum inchid ochii, si un ticait enervant ma face sa amețesc brusc.
-O sa te hipnotizez acum. Concentreaza-te doar pe sunet si pe vocea mea. Chicotesc in sinea mea si ma concentrez pe vocea sa ignorand total ticaitul. Imi trantesc dintii unul de altul fiind atenta la acest zgomot nevrand sa afle toate secretele mele acest psiholog psihopat.
-1. Relaxeaza-te complet. Spune el si eu imi las umerii in jos expirand. –2. Golește-ți mintea. Imi umplu mintea numai de prostii si secvențe porno cu noi doi. 3.Intri in transă. Imi musc obrazul pe interior si intru in jocul lui obscen. Acum spune-mi de ce ai ajuns cu adevărat aici.
CITEȘTI
Obsession for possession
RomanceDoctorul Darcett nu era un doctor simplu. Odată ce ii dadeai pacientul nu scăpa de mana sa pana nu isi revenea complet, era posesia lui pana il repara. Kayla ii este trimisa lui Darcett, fiind ultima șansă a ei de a-si reveni, insa degeaba încerca d...