Capitolul 19 - "Zambeste 'tușica, te măriți"

1.6K 116 24
                                    

Kayla :

Îmi iau la revedere de la Eleonor și Marcus împreuna cu Darcett, făcându-le cu mâna de pe geam. Imediat ce au plecat oftez și fac doi pași in spate deoarece a apărut cotoroanța la prima ora a dimineții in Bucătărie și eu cu Darcett nu putem avea vreun contact.

—Nu aveți nimic comestibil in casă. Numai iarba.

Eu cu Darcett neprea mâncând carne, avem fructe și legume in general in frigider, iar tanti Vivi se plânge.

—Vacile parcă mâncau iarbă.

Spun fără vreo expresie și aceasta rămâne perplexă, Darcett înecându-se cu rasul.

—Ce ai spus?

—Javrele aveau auzul dezvoltat. Nici de specia asta nu ești buna.

Iubitul meu se înroșește și pleacă din camera pe când eu port un adevărat război cu chestia din fata mea ce parca ar vrea pe mine sa ma mănânce.

—Mai degrabă ma duc înapoi la somn, nu ma cobor la mintea ta.

—Tanti, nu poți sa ajungi la mintea mea nici cu liftul.

Chicotesc in mintea mea și o las pe zdreanță sa plece la somn deșii nu este nici ora douăsprezece și nu are nici trei ore de când s-a trezit nebuna.

—De fapt, hai cu mine la cumpărături.

Vivi se întoarce val vârtej in Bucătărie și eu tresar. Zâmbetul ei mârșav ma face sa ma incrunt.

—Bine. Dar tu cari totul.

Spun și zâmbetul ei Cade. Deci asta era. Îmi dau ochii peste cap și merg spre camera lui Darcett, lăsând-o pe nebuna sa se îmbrace in ceva mai normal. Bat la usa camerei și după ce ma asigur ca am voie sa intru, o fac.

—Iubitule, ma duc la cumpărături cu tușica.

Spun iar acesta începe sa Rada odată cu mine.

—Fa-i ce vrei, numai sa plece. Nu suport sa nu te pot atinge in propria casă puștoaico.

Îmbrăcat doar intr-o pereche de boxeri, ma trage in poala sa lipsindu-și buzele de ale mele, sărutându-ma cu patos. Stomacul mi se strânge și îl mușc fără sa vreau de buza.

—Auch. Te-ai obrăznicit Kayla? Nu mai știi sa te controlezi?

Darcett îmi vorbește brusc aspru și se uita la mine cu răceala. Înghit in sec. Sunt trântită sub pat și iubitul meu este deasupra mea.

—Simți nevoie sa te îmblânzesc ?

Îmi șoptește in ureche și pielea mi se face de găina. Îmi întoarce capul și începe sa îmi sărute gâtul fierbinte cu buzele sale reci, eu strângându-mi coapsele și încercând sa nu gem de plăcere.

Își alege o porțiune din sânul meu drept și o musca cu putere, apoi alinând-o cu limba, eu mușcându-mi buza de jos, încercând sa nu scot nici un sunet care sa dea de bănuit.

—Te iubesc Darcett.

Ii spun deșii el in continuare suge porțiunea de piele pentru a se putea invinetii si mai mult. Degetele sale îmi mângâie coapsele, apoi coboară la fund unde strânge ușor, mângâindu-mi fesele după aceea.

—Haide azi fetiță.

Vivi ne fute momentul și Darcett ma trage la același nivel cu el, sărutându-ma scurt dar adânc, apoi sărutându-mi fruntea.

—Ai grija de tine.

—Și tu sa ai grija de tine.

Ma ridic de pe pat și de parca nu m-a chinuit destul, îmi lipește o palma peste fund, iar eu îmi mușc buza cu putere pentru a nu tipa.

—Hai sa mergem.

Fac eu la Vivi iar aceasta iese pe Usa, eu inchizand-o. Noroc ca am mereu atât cardul lui Darcett cât și cardul meu la mine. Cu asta in casa eu cu Darcett ne atingem pe furiș și nici nu mai zic ca nu îndrăznim sa avem contact sexual. Și mai face și mofturi. Înțeleg ca e Mătușa lui Darcett dar nu mi se pare normal după câte se pare ca a făcut sa se mai comporte și așa.

—O sa mor. Doamne ce prost conduci.

Nu avem nici zece minute de când am plecat iar asta de lângă mine și-a oprit motorul de trei ori și nu știe sa semnalizeze pe mica ei Skoda. Cum reușește asemenea performanța eu una nu pot sa îmi dau seama.

—Condu tu dacă crezi ca știi mai bine.

Oricât as vrea sa o fac, habar nu am nici cum sa pornesc motorul deci as face contact cu primul stâlp care îmi "sare in fata"

Tac din gura și o las sa conducă pana la magazin, unde cobor aproape din mersul mașinii.

In fata magazinului este un om libidinos al străzii care fluiera câteva domnișoare când trec pe lângă el, zâmbind cu dinții lui îngălbeniți de la tutun și vârsta, având câteva chiștoace de tigara pe lângă el.

—Ți-am găsit soț zăludo.

Vivi se întoarce spre mine intr-o secunda și se schinomoseste sa înțeleagă ceea ce spun.

—Ce?

—Zâmbește 'tușică, te măriți.

O împing cu putere peste omul străzii care o primește cu un zâmbet larg in brațele sale și începe sa o pipăie și pupe între strigătele ei de ajutor și râsetele mele înfundate.

Intrând in magazin, Vivi arătând mai mult traumatizata, încep sa pun câteva lucruri in coș, mezeluri, dulciuri, suc, câteva fructe și legume, ceva detergent și cam atât.

—Ți-a înghițit pisica limba? Hai taci, ca ți-am luat carne sa rumegi și tu ceva.

Încep sa rad și mai tare când se uita la mine urat dar nu spune nimic. Plătesc lucrurile și ajutata de proasta de Mătușa a lui Darcett, le urc in portbagajul mașinii

Drumul a fost tăcut, ea nu a zis nimic și precaut a condus pentru a nu face încă o paguba...fizica. Ca psihică e cam mutilata săracă femeie.

—Am ajuuuuns.

Spun eu fericita dar ce văd in sufragerie ma lasă masca. Peste iubitul meu este aruncată o fufă, iar un bărbat in vârsta sta și ii privește fioros pe amândoi. Inima mi se strânge și lacrimile dau năvală.

Obsession for possessionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum