Darcett :
Ma trezesc dimineata pregatit pentru ziua mea libera de azi. Aseara am gasit casa bec, mancare si hainele calcate si imi vine sa o cert putin pe Kayla. Nu am luat-o la mine pentru a fii servitoare.
—Buna dimineata si tie.
Ii spun iubitei mele minore cand trece pe langa mine imbracata de scoala, blugi si un tricou. Ambele negre.
—Neata iubitule.
Oboseala se citeste pe ea, mai ales atunci cand casca inainte sa ma sarute scurt pe buze.
—Ti-am zis sa nu mai faci tu treburile gospodaresti.
Spun si ea se uita la pode, evitand contactul vizual cu mine.
—Ma simt datoare. Sincer iti spun. Faci atatea pentru mine. Imi dai bani. Ma primesti sa stau cu tine. Ma iubesti...Esti minunat si nu stiu cum sa iti multumesc.
Privirea ei de copil inocent ma inmoaie si schitez un zambet mic.
—Pustoaico, te iubesc mai mult decat ti-ai putea inchipui. Si faptul ca esti langa mine acum, este cea mai mare rasplata pe care mi-ai putea da-o. Doar sa-mi fii cuminte si o sa fiu mereu la picioarele tale.
O sarut pe frunte si ii mangai coapsa, stiind ca asta o linisteste. Aseara sa foit asa de mult in pat incat nu stiu ce. Astazi trebuie sa vina un doctor cu care sunt eu in afaceri, doctorul care ma aprovizioneaza. Vine cu fiica lui adoptiva in seara asta la cina.
—La cina vom avea doi invitati. Un doctor si fiica lui adoptiva. E bun prieten cu mine. Vei fii prezentata si tu ca fiica mea provizorie. Acum fugi la scoala ca intarzii.
Kayla aproba si isi culege ghiozdanul de jos, alergand in mare graba sa prinda autobuzul. Schitez un zambet odata cu iesirea ei furtunoasa de pe usa si raman sa meditez asupra faptului. Trebuie sa chem pe cineva sa gateasca. Si stiu exact pe cine.
Kayla :
Cred ca sunt ultima care intra in scoala odata cu sunarea clopotelului. Avand geografia, la etajul 1, am ajuns in timp util. Eleonor se aseaza langa mine si aproape ca radiaza de fericire.
—Salut si tie.
Spune ea si ne prindem intr-o imbratisare.
—Care e ma rog motivul pentru care radiezi de fericire?
Prietena mea isi musca buzele si asa cu urme de muscaturi si isi lasa privirea in jos. Scapa un chicotit si se uita in spatele ei, vrand sa vada daca vine profa probabil.
—Nu mai spui la nimeni, da?
Aprob rapid. Tot timpul am fost buna la tinut secrete.
—Eu cu iubitul meu, ne-am logodit si urmeaza sa facem nunta anul viitor in vara, dupa examenele de capacitate pentru facultate. Situatia e foarte complicata, asa ca nu mai spune la nimeni.
Ochii ei sclipesc din toate punctele de vedere si eu ma uit la ea confuza. Are optesprezece ani, de ce e situatia complicata.
—De ce situatia e complicata?
Ea isi intoarce rapid capul spre mine si se apleaca spre urechea mea dar nu apuca sa imi spuna ca intra profesoara. Se retrage rapid si eu raman in aer. Ma bucur pentru ea. Macar ea sa fie fericita.
Dupa primele doua ore mergem cu totii in cantina, si dupa ce imi iau de mancare si ma asez la masa, Eleonor parand disparuta, Justin se aseaza la masa cu mine.
Nu pot sa citesc cum se simte sau cum e. Si nu stiu de ce dracu a venit la masa mea cand el are masa popularilor.
—De ce nu stai cu prietenii tai?
Intreb cand vad ca el doar sta si mananca fara sa imi adreseze vreun cuvant. El da din umeri.
—Hai sa ne cunoastem Kayla.
Ridic din sprancene si pufai. Cu siguranta nu. Eu si acest speciment masculin nu puteam avea vreo legatura.
—Hai sa nu Justin.
Ma ridic de la masa si putine priviri ce sunt pe mine, restul pe Justin care se ridica val vartej si iese din cantina trantind usile.
Restul zilei a trecut usor, fara alte evenimente nefericite, eu nemaiauzind nimic de Darcett deoarece nu raspunde la mesaje.
Ajung acasa si intru direct in sufragerie, lasandu-mi ghiozdanul. Apoi ma duc in bucatarie dar raman in usa cand vad o femeie acolo care se pregatea sa faca de mancare. O femeie cu varsta undeva pe la treizeci de ani, bruneta, cu ochi caprui, frumoasa.
—Doamne, i-am spus lui Darcett ca pot gatii si eu. Dumnezeii ma-sii de prost. Va deranjeaza degeaba. Eu sunt Kayla. Imi pare bine sa va cunosc.
Femeia se uita la mine uimita si amuzata in acelasi timp, apoi imi cuprinde mana.
—Eu sunt Melody. Mama lui Darcett.
Rasul care urmeaza, venit din partea ei, pe mine ma stanjeneste. Am injurat de fata cu ea. Obrajii mi se coloreaza iar Darcett intra pe usa. Ma prinde de talie si ma saruta scurt, uitandu-se apoi la mama lui.
—Se pare ca v-ati cunoscut deja. Imi pare bine. Mama, ea este iubita mea. Dar in acelasi timp si sub custodia mea.
Mama lui nu prea pare surprinsa. Dar totusi se uita la el urat. Insa la mine acceptabil de frumos. Da din umeri apoi zambeste. Pe femeia asta nu o doare maxilarul?
—Nu stiu daca ar trebuii sa imi spui asta eu fiind procuror, dar bine, se accepta. Doar aveti grija ce faceti.
Ne imbratiseaza pe amandoi si eu ma emotionez. Imi lipseste scorpia de maica-mea. Totusi era mama...
—Hai sa te odihnesti scumpo. Mama, mersi mult din nou, revenim.
—Cum termin mancarea plec,Dark.
Prescurtarea interesanta a numelui sau imi da de gandit pana ajung in dormitorul nostru.
—Mama ta e foarte draguta. Se vede ca parul l-ai mostenit de la ea. Negru ca abanosul. Caracterul insa nu.
Ma intind spre el si il sarut pasional. Toata ziua mi-a fost dor de el. Am dormit doua ore, pana la ora patru dupa amiaza. La ora cinci trebuiau sa soseasca musafirii.
Imi iau pe mine o rochie neagra si mulata din dantela, cu maneci lungi, decolteu in "V", putin peste coapse. Arat sexi. Ma dau cu tus, rimel, imi conturez sprancenele si imi asortez botinele visinii cu un ruj pe aceeasi nuanta.
La cinci fara zece minute sunt gata cu totul. Arat bine dupa parerea mea. Ies din camera si cand ajung in sufragerie, unde masa e pusa deja, Darcett se incrunta. Ce mai are si asta?
—Ce e cu decolteul ala?
Mai mult maraie el si mi-l prinde tragand in sus cat mai mult posibil. Of Doamne Of. Nu mai spun nimic si vad pachetul de malboro pe masa. A gasit cumparaturile abia acum? Dau e al doilea pachet?
Aud soneria facand un zgomot puternic si ma incrunt. Il urmez spre Darcett care deschide usa, luand in brate un barbat frumos, de aceeasi varsta cu el, saten cu ochii verzi, maxilar patrat, un exemplar de sex frumos.
—Ea este Nor. Eu sunt Marcus.
Inghet atunci cand imi vad prietena si ingheata si ea atunci cand ma vede pe mine. Asta este problema. Ea il iubeste pe Marcus, el pe ea, iar ea e adoptata de el. Dumnezeule.
—Eleonor/Kayla.
Amandoua rasuflam simultam, fiind sigure de ce stim, ea dandu-si seama, din prima zi de scoala zicandu-i ca nu imi plac putoii din liceu.
O imbratisez strans si ea la randul ei pe mine lasandu-i confuzi pe cei doi barbati.
—Eu cu Kayla suntem colege de clasa.
Spune Eleonor cand ne asezam la masa si eu aprob. Seara asta va fii una interesanta dupa expresiile barbatilor de langa noi. Va fi exact o SS - Seara suprizelor
CITEȘTI
Obsession for possession
RomantizmDoctorul Darcett nu era un doctor simplu. Odată ce ii dadeai pacientul nu scăpa de mana sa pana nu isi revenea complet, era posesia lui pana il repara. Kayla ii este trimisa lui Darcett, fiind ultima șansă a ei de a-si reveni, insa degeaba încerca d...