Capitolul 9 - "Vin dupa tine mica mea Kayla"

3.8K 241 63
                                    

Kayla :
Nu credeam ca timpul aici va trece asa de repede si voi prinde anumite sentimente pentru doctorul sexos Darcett.

Astăzi este ultima noapte pe care noi doi o petrecem împreună. Pentru ca de maine voi fi total libera sa ma intorc acasa. De azi dimineata ma freamătă o idee dar parca e prea nebuna chiar si pentru mine.

Daca tot nu o sa il mai vad pe Darcett dupa toata aceasta mascaradă, măcar sa am parte de niste ultime clipe minunate alaturi de el. As vrea ca sa imi ofer virginitatea lui, ca sa plec cu o amintire frumoasa de aici.

Insa Darcett este prea capos. Nu o sa se culce niciodata cu o minoră, mai ales fiind pacienta sa. Iar gandul asta ma întristează. Totusi o sa incerc, pentru ca pana la urmă, încercarea moarte n-are.

La cateva ore mai tarziu, Darcett intra in camera. Isi pocneste degetele si ma saluta lejer din cap.
-Darcett...maine plec...ii reamintesc eu tristă si el bulbuca ochii.
-Am uitat complet Kayla. Dupa vocea lui, parca ii pare rău însă niciodata nu am putut sa imi trag o parere concreta despre Darcett.
-Vreau sa imi faci o favoare Darcett. Susur cu fata in pieptul lui. Acesta doar ma ingana sa spun mai departe si cu un oftat las cuvintele sa iasa. –Vreau sa imi iei virginitatea, doar tu, astăzi. Vocea mea e mai hotărâta decat niciodată.

Privirea lui e surprinsa, dar ceva imi spune ca se aștepta la asta. Ma saruta casc pe buze si dupa aceea ofteaza obosit.
-Chiar crezi ca te lasam sa pleci asa? Ma intreaba el zambind si eu încep sa zambesc ca o proasta. Isi da jos camasa alba si ma ridica pe mine, astfel sa imi inconjor picioarele in jurul sau.

Săruturile sale umede se simt minunat pe pielea mea fierbinte. Gem cand isi izbește gura de a mea, devenind in final una. Ne sărutam din ce in ce mai intens, hainele disparand una cate una de pe noi.
-Vreau sa imi dai tu jos boxerii. Spune el si eu imi misc mana pe pielea lui, in jos, prinzand stangaci betalia boxerilor sai. Inlocuiesc mainile cu picioarele si imping boxerii in jos, Darcett rămând pana la urma gol. Reincepem cu săruturi mai mici si mai mari, pe toate fasiile de piele.

Ma întinde cu grija pe pat si coboara cu mana din ce in ce mai jos pana ajung in acel loc.
-Ah, Darcett! Gem eu atunci cand isi infinge degetele in carnea mea umedă si moale.
-Asa de pregătită. Imi saruta pantecul, sânii, si buzele, facand mișcări regulate in mine cu ajutorul degetelor sale. Murmur o înjurătură nemulțumita cand iese din mine. Degetele sale se incruciseaza cu ale mele desupra capului meu si simt ceva mult mai gros la intrarea mea.

Inchid ochii si icnesc in cel mai erotic sarut de până acum, simtind cum bărbația sa pătrunde in miezul meu fierbinte si alunecos.
-Asa de strâmtă... Oh iubito. Geme el exact in urechea mea si eu zambesc. Senzatia de durere trece rapid si e inlocuita si rapid ma trece niste spasme continuu de plăcere. Daca camera nu ar fi izolată, m-ar auzi până si tata din rai la cat de zgomotos gem si tip de placere.

-Da-ti drumul pentru mine micuta Kayla. Spune Darcett gâfâind si nu stiu ce se petrece cu mine. Imi cordez tot corpul si peste un minut, simt ceva cum iese dar si intra in acelasi timp in mine. Senzatia este absolut minunata, gemand chiar si dupa sfarsitul actului sexual.
-Nu vreau sa pleci Kayla. Murmura el cu nasul in parul meu si eu simt cum lacrimile mi se aduna in coltul ochilor.
-Nici eu dar nu cred ca am de ales Darcett. Soptesc obosita. La scurt timp adorm cuprinsa de bratele sale.

Dimineata a fost una obositoare. Cred ca zece minute am stat la capătul lui Darcett plangand, nevrând sa plec de langa el, pentru ca oricum s-ar fi purtat si se purta cu mine, mi-a fost alaturi. Acum sunt in autobuz, cu un mic bagaj, lasandu-mi unele haine ca amintire la Darcett, spre locul unde ar trebui sa fiu fericita sa ma intorc, acasă.

Darcett:
Ma trezesc zambind. E luni, sigur am întârziat cum nu am facut-o niciodata insa am fost prea obosit. Buimac ma uit in jurul meu si ma panichez. E luni. La naiba! E luni.

O caut prin spital si nu o gasesc. Merg rapid spre ieșire si aproape il ucid din priviri pe gardian.
-Unde e Kayla Steele? Marai întrebarea mai mult si el ma priveste speriat.
-A trecut o saptamana, avea bilet de plecare. Omul inghite in sec si mie imi vine sa urlu ca un animal salbatic.

Eu am început sa simt lucruri pentru ea. M-am oferit ei cum nu am facut-o niciunei femei. Am tratat-o ca pe o adevărata raritate. Ea se îndrăgostise de mine. Iar acum micuta mea Kayla probabil este acasa intrebandu-se unde este cea care i-a dat nastere, fara sa stie ca e moartă.
-Vin dupa tine mica mea Kayla. Vin dupa tine. Repet ca un nebun, demarand in trombă, fara sa mai am nimic altceva in gand.

Hey, am o noua carte, se numeste "Trouble" si o găsiti pe profilul meu. As fi incantata daca i-ati acorda o sansa.
Astept păreri despre acest capitol. Probabil e ceva neasteptat. Sper sa nu primesc prea mult hate.

Obsession for possessionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum