CAPITOLUL 8
Clara a înghițit în sec. Nu-i venea să creadă că acceptase asta. Acceptase să facă surfing cu Casian. Acum, se uita la mare speriată, așteptându-l pe Cas să aducă plăcile. Trebuia s-o învețe mai întâi.
Clara știa să înoate, dar nu chiar așa de bine. Îi era foarte frică să nu se înece, mai ales că marea era cam agitată azi și valurile erau foarte mari. Acum blestema în gând că făcuse asta, dar trebuia să fie corectă. Casian a făcut ceea ce voia ea o săptămână întreagă, măcar o zi să fie dedicată lui.
— Uite, a spus Casian dându-i placa. Ești sigură că vrei să faci asta? a întrebat-o el.
— Nu, a răspuns bruneta.
— Perfect, haide! a exclamat blondul, fugind spre mare.
Dar zisese nu...
***
— Te urăsc! a strigat Clara la el.
— De unde să știu eu că tu nu poți să înoți?! a țipat și Casian, trântindu-se obosit pe nisip. Era bucuros că nu se întâmplase ceva foarte rău și că Clara era bine. Nici nu pusese bine piciorul pe placă că și căzuse în apă ca un bolovan, ducându-se la fund.
— Nu mai fac asta niciodată! a exclamat bruneta, încercând să se ridice în picioare, dar a căzut peste Casian. La naiba! a rostit, dând cu pumnii în nisip.
— Nu credeam că știi să înjuri! a spus Casian.
Clara și-a dat ochii peste cap, fiind încă întinsă pe el. Casian a zâmbit. Fața ei era aproape de a lui și Clara nu era atentă. S-a apropiat de ea și și-a izbit buzele de ale ei, sărutând-o. Tocmai îi fura primul sărut.
S-au desprins din sărut și s-au uitat șocați unul la altul. Clara a clătinat din cap și l-a lovit peste față. Casian a gemut, ducându-și mâna la obraz. Se pare că nu trebuia să facă asta. Greșise mult aici.
Clara s-a ridicat de pe el, nervoasă.
— Nu pot să cred că ai făcut asta! a spus în timp ce se ștergea la gură. Doamne, ce scârbos a fost! a spus fata. Casian s-a uitat la fată difuz. Nu putea să creadă că ea a spus asta. Nicio fată nu i-a spus că sărută scârbos, ea este prima.
— Scuză-mă? a spus el. Clara a gemut, făcându-se brusc albă la față. Clara... Clara! a țipat blondul, ridicându-se de pe jos. I-a luat fața în palme și s-a uitat atent la ea. Clara se făcuse și mai palidă când i-a simțit atingerea. S-a aplecat puțin în jos.
Casian își simțea picioarele ude. Clara tocmai vomitase pe picioarele lui!
CITEȘTI
Cappuccino
Teen FictionEi îi plăcea să bea mereu cappuccino la cafeneaua de după colț, având câte o carte în mână. Carte dedicată Elenei. ©2014 by Vilhemina / Thormented. All rights reserved.