Zawgyi>>>
Chan ကုတင္ေပၚဒူးပိုက္ထိုင္ရင္း တစ္ေယာက္ထဲ သက္ျပင္းေတြခ်ေနမိတယ္...
မနက္ထဲကထြက္သြားတဲ့ Mr.Byun က အခုထိျပန္မလာေသး...
ည ၉နာရီေက်ာ္ေနျပီ...
အခန္းထဲဝင္မလာေသးပါ...အခုခ်ိန္ ဘယ္သူနဲ့အတူရွိေနတာလဲ?
အျခားတစ္ေနရာကို သြားအိပ္မွာလား?
သူ့ဆီမလာေတာ့ဘူးေပါ့ေနာ္?လူဆိုတဲ့အမ်ိဳးကလဲခက္သည္...
အနားမွာ လိုေလေသးမရွိျဖည့္ဆည္းရင္း ကပ္တြယ္ေနတုန္းကေတာ့ စိတ္ရွုပ္စရာအျဖစ္သတ္မွတ္ခဲ့ေသာ္လဲ တကယ္တမ္းအနားမွာမရွိတ့ဲအခါမွ မေနတတ္ျဖစ္ေနရျပီ...
ဆံုးရံွုးရမွာေျကာက္တယ္...
ဥေပကၡာျပဳတတ္တဲ့ ဒီလူကိုပစ္ျပီး အျခားတစ္ေယာက္ေနာက္ပါသြားမွာေျကာက္တယ္...
ဒီလူဟာ ခင္ဗ်ားရဲ့ ဂရုစိုက္မွုေတြထဲ အက်ယ္ခ်ဳပ္က်ေနျပီမို့ေလ...
~ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္
ေဒါက္ဖိနပ္ ခပ္ျမင့္ျမင့္စီးကာ ေလွ်ာက္လာတဲ့အသံမ်ိဳးက သူ့အခန္းေရွ့သို့ ေရာက္လာသည္...
တံခါးကိုဆြဲဖြင့္ကာ ဝင္လာတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးက ဘာကိုမွ ဂရုမစိုက္သည့္အလား...
Chan ေျကာင္ျကည့္ေနေပမဲ့ သူမကေတာ့ သူ့ကိုအေလးမထားေခ် တစ္ခန္းလံုးပတ္ျကည့္ေနရင္း အခန္းအလည္မွာခ်ိတ္ဆြဲထားတဲ့ သူနဲ႔ Mr.Byun မဂၤလာေဆာင္ဓာတ္ပံုကိုျမင္မွ ဟက္ခနဲတစ္ခ်က္ရီတယ္...
"လက္ထပ္ျပီးျပီကိုး..."
"ခင္ဗ်ားဘယ္သူလဲ?"
သူေမးလိုက္ခါမွ လူကိုရွိတယ္လို့ သေဘာထားျပီး အဖက္လွည့္လုပ္ေတာ့တယ္...
သူမပံုစံကိုျကည့္ရတာ သာမန္ေတာ့မဟုတ္...
တစ္ကိုယ္လံုး brand ေတြခ်ည္း ဝတ္ဆင္ထားကာ ကိုယ္မွာအစဥ္တက်ျခယ္လွယ္ထားတဲ့ လက္ဝတ္ရတနာေတြကပင္ မ်က္စိက်ိန္းစရာ...
ေဒါက္အျမင့္ အနီရဲရဲ...
အသားကပ္အဝတ္အစားေတြေျကာင့္ အထင္အရွားေပၚေနတဲ့ သူမရဲ့ခႏၲာကိုယ္...နီရဲရဲနွုတ္ခမ္းနီျခယ္ထားေသာ နွုတ္ခမ္းပါး...
အရာအားလံုးက မ်က္လံုးထဲ ေထာင့္က်ိဳးစရာမရွိလွ...
YOU ARE READING
Mr.Byun...
Fanfictionကိုယ့္အရိပ္ေတြေအာက္က လြတ္ေျမာက္လိမ့္မယ္လို႔ ထင္ေနသလားငယ္... (warning:Chanyeol uke only!!) Baekyeol yaoi Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee