Zawgyi>>>
ျပတင္းေပါက္မွန္ေဘာင္မွတစ္ဆင့္ အျပင္ေလာကကို ေငးျကည့္ေနမိသည္...
မိုးရြာျပီးခါစမို့ ေျမသင္းနံ့သင္းသင္းေလးေတြက အနီးအနားပ်ံ့နွံလို့ေနတယ္...
စိုစြတ္ေနတဲ့အပင္ငယ္ေတြနဲ့ Light ရဲ့ညြွန္ျကားမွုအရ စိုက္ထားပါေသာ နွင္းဆီခင္းျကီးဟာလဲ ပိုလို့ပင္အသက္ဝင္လို့ေနသည္...
တကယ္ေတာ့ အဲ့ဒီနွင္းဆီခင္းေလးက Mr. Byun နဲ့ က်ြန္ေတာ္လက္ထပ္တုန္းက Mr. Byun လက္ေဆာင္ေပးထားတဲ့အရာတစ္ခုေပါ့...
Mr. Byun...အရင္လို Byun လို့နူးနူးညံ့ညံ့မေခါ္ခဲ့တာျကာျပီ...
အရင္လိုေလ...အရင္ကေပါ့....
Mr.Byun ကက်ြန္ေတာ့္ရဲ့ခ်စ္သူေလ...
က်ြန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ့သူေပါ့...
ဒါေပမဲ့ အေျကာင္းကိစၥတိုက္ဆိုင္မွုေျကာင့္ သူလူသတ္သမားဆိုတာကိုက်ြန္ေတာ္သိခဲ့ရတယ္...
အဲ့အခ်ိန္ကလဲ...
က်ြန္ေတာ့္မိဘေတြကို သူကိုယ္တိုင္သတ္ေနတဲ့အခ်ိန္ေပါ့...
အဟက္!
အဲ့တုန္းက က်ြန္ေတာ့္ရဲ့ခံစားခ်က္ကို ေျပာျပလို့ေတာင္မတတ္ခဲ့ဘူး...အရမ္းခ်စ္ရတဲ့က်ြန္ေတာ့္မိဘေတြကို ရက္ရက္စက္စက္သတ္ေနတဲ့သူက...
သူက...က်ြန္ေတာ့္ခ်စ္သူတဲ့ေလ...က်ြန္ေတာ္မယံုနိုင္လြန္းလို့ အျကိမ္ျကိမ္ေမးခြန္းထုတ္ခဲ့ရတယ္...
အျကိမ္ျကိမ္ငိုေျကြးခဲ့ရေပမဲ့ သူဆီကေန ေတာင္းပန္စကားတစ္ခြန္းေတာင္ မျကားခဲ့ရဘူး...
က်ြန္ေတာ္သူ့ကိုအရမ္းမုန္းခဲ့တယ္...
ကိုယ့္မိဘေတြကိုယ့္ေရွ့မွာ သတ္ခံလိုက္ရတာေတာင္ သက္ေသလုပ္ျပီးေျပာျပပိုင္ခြင့္ က်ြန္ေတာ့္မွာမရွိခဲ့ဘူး...
Hk အင္းေပါ့ေလ...Demonic ဂိုဏ္းကိုဘယ္ရဲကအေရးယူေပးမွာတဲ့လဲ??
ဒီလိုနဲ့ပဲက်ြန္ေတာ့္မိဘေတြရဲ့အသက္ကို ဆံုးရံွုးလိုက္ရျပီး က်ြန္ေတာ္နဲ့က်ြန္ေတာ့္ညီေလး ရူးမတတ္ခံစားခဲ့ရတယ္...
YOU ARE READING
Mr.Byun...
Fanfictionကိုယ့္အရိပ္ေတြေအာက္က လြတ္ေျမာက္လိမ့္မယ္လို႔ ထင္ေနသလားငယ္... (warning:Chanyeol uke only!!) Baekyeol yaoi Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee