Zawgyi>>>
Chan ဝင္လာတာကို Baekhyun ေငးျကည့္ရင္း ေကာင္ေလးအနားေရာက္လာတဲ့အထိ ဘာမွမေျပာမိေခ်...
ကုတင္နားမွာရွိေနတဲ့ ထိုင္ခံုေပၚထိုင္လိုက္ျပီး သူယူလာတဲ့ ေဆးဗန္းကိုခ်ကာ က်ြန္ေတာ့္ ဒဏ္ရာကပတ္တီးကို ျဖည္ေနတဲ့ငယ္...
"ငယ္..."
"အင္း..."
"ဘာလို့ဒီလိုလုပ္ေပးေနရတာလဲဟင္?"
က်ြန္ေတာ့္အေမးေျကာင့္ ေမာ့ျကည့္လာတဲ့ ငယ္က သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်သည္...
"ကိုယ့္ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္လံုး ဒဏ္ရာရထားတာကို က်ြန္ေတာ္ကပစ္ထားရမွာလား Mr.Byun..."
"ေယာက်္ား?"
မွင္သက္သြားဟန္ရွိတဲ့ Mr.Byun ရဲ့မ်က္နွာ...ေမွ်ာ္လင့္မွုအျပည့္မ်က္ဝန္းတို့ကလဲ အရည္လဲ့ကာေနသည္...
ေနပါဦး...သူနဲ့က်ြန္ေတာ္ လက္ထပ္ျပီးသားဆိုတာကိုေရာ ေမ့ေနခဲ့တာလား?
"မဟုတ္ဘူးလား?ခင္ဗ်ားကက်ြန္ေတာ့္ရဲ့တရားဝင္ ခင္ပြန္းေလ"
"အာ..ဟုတ္ ဟုတ္တယ္ေလ...အင္း ငယ္ေျပာတာမွန္တယ္"
မိွုရသြားသလို ေတာက္ပေနတဲ့ ထိုလူျကီးအျပံဳးက Chan ကိုပါ အေပ်ာ္ေတြကူးစပ္ေစသည္...
နည္းနည္းေတာ့ ဘဝင္မက်ျဖစ္ေနေသးတာေျကာင့္ နွုတ္ခမ္းကိုမဲ့လိုက္ျပီး Mr.Byun ကိုလွမ္းျကည့္မိတယ္...
"Mr.Byun..."
"အင္းငယ္..."
"က်ြန္ေတာ္နဲ့လက္ထပ္ထားတာကို ခင္ဗ်ားေမ့ေနတာေတာ့မဟုတ္ပါဘူးေနာ္"
Chan ရဲ့အလိုမက်ဟန္စကားေလးေျကာင့္ Baekhyun အသာျပံဳးမိတယ္...
ခပ္တည္တည္ေနတတ္တဲ့ သူ့ရဲ့ငယ္ေလးလဲ စိတ္ေကာက္တတ္သည္ပဲ...
"မဟုတ္ပါဘူးကြာ...ကိုယ္က...ကိုယ့္ကိုငယ့္ခင္ပြန္းလို့မသတ္မွတ္ထားဘူးထင္ခဲ့တာ"
"ခင္ဗ်ားကိုခင္ပြန္းလို့မသတ္မွတ္ရင္ ဒီ Phoenix အိမ္ေတာ္မွာက်ြန္ေတာ္ရွိေနမွာမဟုတ္ဘူး Mr.Byun..."
"ငယ္??တကယ္ေျပာတာလားဟင္?"
ရုတ္တရပ္လွုပ္ယြကာ ထထိုင္ရန္ျကိုးစားတဲ့ Mr.Byun ေျကာင့္ Chan တစ္ခ်က္စူးစိုက္ျကည့္ေပးလိုက္တယ္
YOU ARE READING
Mr.Byun...
Fanfictionကိုယ့္အရိပ္ေတြေအာက္က လြတ္ေျမာက္လိမ့္မယ္လို႔ ထင္ေနသလားငယ္... (warning:Chanyeol uke only!!) Baekyeol yaoi Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee