2. kapitola 22

6.8K 239 10
                                    

Vstúpil som do domu. Už som ani neklopal a ani nezvonil, nebolo to potrebné. Vyzúval som si topánky, keď som si všimol, že je v dome nejaká tma a jediné svetlo tvoria malé sviečky popri stenách chodby. Prekvapene som zdvihol jedno obočie a pomaly kráčal k jej izbe. Sedela na posteli, pred ktorou bolo zo sviečok poskladané srdiečko. Oblečené mala len krátke svetle šaty a vlasy mala rozpustené. Chcel som sa zasmiať ako veľmi to pripomínalo klišé romantiku, no nechcel som jej pokaziť snahu. Keď si ma všimla nervózne sa usmiala a naznačila mi aby som išiel k nej.
,,Čakala si svojho milenca?" spýtal som sa so smiechom.
,,Nie," odpovedala a prevrátila očami.
,,Chceš ma požiadať o ruku?"
,,Zatiaľ nie." Videl som, že je nervózna, no pomaly sa uvoľňovala.
,,Chceš sex?" spýtal som sa tentokrát tichšie a pomaly kráčal k posteli. Ťažko prehĺtla a pohľad premiestnila niekde mimo mňa.
,,Nie. Teda áno. Vlastne," hlasno sa nadýchla, no ja som ju neprerušoval a len ticho čakal čo bude hovoriť ďalej. ,,Chcem ťa nejak rozveseliť."
,,Tým, že spravíš cestu zo sviečok, prichystáš šampanské a potom sa so mnou vyspíš?" Začervenala sa. Asi jej až teraz došlo ako hlúpo to znie.
,,Nepáči sa ti to?"
,,Práveže je to dokonalé a najradšej by som ťa hneď teraz pretiahol ale neurobím to. Toto ti poradila tá tvoja kamarátka?" Len porazenecky prikývla. ,,Chcem ťa Lara. Veľmi moc ale počkám kým to tak budeš chcieť aj ty. Počkám kým to bude o chuti, láske a nie o tom, že ma chceš rozveseliť. Ja som šťastný aj z toho, že ťa mám," povedal som úprimne a zvalil sa na posteľ vedľa nej. Dlaňami si prekryla tvár.
,,Toto celé je teraz tak trápne," zamumľala a ja som jej mal problém rozumieť.
,,Nie. Je to krásne. Ty si krásna a ja som šťastný." Ruky si dala preč z tváre a pobozkala ma. A vtedy mi zišlo na um, že možno práve toto je tá pravá chvíľa. Z vrecka košele som vytiahol papierik a dal jej ho. ,,Prečítaj si ho," nabádal som ju a sledoval ako očami behala po riadkoch. Keď dočítala, oči mala zmáčané slzam.
,,Bože ako ťa veľmi milujem," zašepkala s pohľadom upretým do mojich očí.

Och, DarlingWhere stories live. Discover now