,,Zdá sa mi to alebo sa tá mladá do teba skutočne zaľúbila?" Patrik vyfúkol dym a šibalsky sa na mňa usmial.
,,Hrá to skvelo. Zaslúžila by si Oscara." Len som sa pousmial a živo si predstavil ako ma v tom aute dobrovoľne a sama od seba pobozkala. Bolo to nevinné, pekné a veľmi to zapôsobilo.
,,Neviem neviem Sigy. To včera v aute nehrala. Bolo to reálne. Zlomí ju, keď zistí, že je to len stávka. Nepoznám ju a ani ma jej existencia netrápi ale mám pocit, že si to nezaslúži." Nad jeho slovami som prevrátil očami.
,,Nemoralizuj mi tu. Mladá o celej stávke vie a keďže som jej trochu pohrozil, že sa pošpáram v jej minulosti, začala spolupracovať."
,,Lukáš by ťa zabil keby o tom vedel."
,,Prečo? Nik nepovedal, že jej to nemôžem povedať. A aj keby, ja stávky neprehrávam."
,,To ani Lukáš ale jeden z vás prehrať musí. A tá mladá si to len odserie." Nechápavo som sa na neho pozrel.
,,Že si si našiel frajerku, ktorá je moralistka."
,,Nie je moralistka. Jedna je veriaca a druhá tak trochu hippie." Rozosmial som sa.
,,Takže zas jebeš do dvoch?" Len prikývol a zahasil cigaretu.
,,Pozri, hlavne tej mladej neublíž. Vyzerá, že mala pestrú minulosť za ktorú by sa najradej hodila pod vlak. Neurob jej takú aj prítomnosť."
,,Áno mama. Sex až po svadbe a aj to len za účelom oplodnenia." Obidvaja sme sa rozosmiali. Ak sme niečo milovali, bol to suchý humor, cigarety a sex. Celkom slušné. Patrikovi som vždy veľa vecí prezradil. Mal Lukáša v zuboch takisto ako ja a ak mu mohol dojebať život, išiel do toho po hlave. Raz sa pochytili až tak, že sme ich obidvoch viezli rovno do nemocnice. Keď skoro umreli, stali sa z nich kamaráti typu "prejebem tvoje dievča lebo môžem".
YOU ARE READING
Och, Darling
Random...zdvihol ma na ruky a vošiel so mnou do domu. Jemne ma položil na posteľ a zvalil sa vedľa mňa. Prstami mi prechádzal po tvári akoby si chcel zapamätať každý jeden detail... #1- love #1- random