❝𝐀𝐑𝐀𝐃𝐇𝐘𝐀❞
Simțeam cum vena din dreptul tâmplei îmi pulsa nestăpânită, stând să explodeze din pricina frustrării care îmi pecetluise sinele.
Prietenii lui Ymo se uitau la mine ca la mașini străine, iar eu nu înțelegeam dacă bărbatul de lângă mine era lucid, sau sub influența stupefiantelor?
Eram viitoarea sa soție, nicidecum verișoara sa. De ce nu mă pusese la curent cu minciuna pe care avea să le-o vândă prietenilor săi, înainte de a-mi face cunoștință cu ei? Dacă aș fi știut de la bun început ce are în creierul ăla prăjit, aș fi fost mult mai pregătită acum. În schimb, chipul îmi trăda șocul pe care îl resimțeam și nu știam cum să reacționez sau ce să spun.
― Frate, nu știam că ai o verișoară atât de sexy. A vorbit unul dintre bărbații din încăpere. Cel căruia o brunetă cu părul scurt, i se mișcase lasciv în poală fix cu câteva minute în urmă.
― Au! A exclamat tot el, când ea l-a plesnit furioasă peste umăr și s-a dat la o parte de pe el. Iubito glumesc! S-a smiorcăit în continuare.
"Ce idiot." Mi-am rotit ochii dezgustată.
― Da Ymo, eu de ce nu știam de existența ei? A întrebat celălalt bărbat. Cel care își vârâse toată limba în gura creței care încă îl mângâia peste tot excitată.
"Da Ymo, eu de ce nu știam că suntem veri?" Am gândit furioasă. Mi-am mușcat limba și m-am abținut să nu întreb asta. Voiam să-i aflu planul și apoi să decid dacă se merita sau nu, să intru în jocul său stupid.
― Aradhya nu este de aici, este din Jaisalmer. Era ghid turistic acolo, dar a fost promovată, iar acum s-a transferat în Mumbai. S-a mutat recent acasă la mine, iar părinții mei m-au făcut responsabil de ea. De acum înainte va fi sub protecția mea, sau cel puțin până când se va acomoda cu orașul și cu jobul ei. A vorbit Ymo, fără niciun fel de reținere. Normal că alcătuise deja un plan, eram sigură să mintea lui ageră funcționa la cote maxime în momente ca acesta.
― Tu vrei să îmi spui că aveai o verișoară atât de frumoasă și niciodată nu ai menționat nimic de ea? A întrebat din nou tipul de mai devreme și de data aceasta creața s-a oprit din pipăit și l-a privit furioasă.
Presimțeam că avea să se enerveze la fel de tare precum cealaltă tipă.
― Zack, toată lumea știe că am copilărit în Jaisalmer, normal că am rude și acolo. Doar că eu m-am mutat acum mulți ani în Mumbai și nu am mai păstrat legătura cu restul prietenilor și rudelor. A vorbit Ymo, în timp ce mâna sa a alunecat pe coapsa brunetei de lângă el.
M-am încruntat. Puteam să îl dau în vileag pe nemernic, dar mi s-a părut mai convenabil să aștept. Mai întâi trebuia să aflu ce punea la cale, apoi aș fi văzut ce decizie aveam să iau în continuare.
― Aradhya, ce nume exotic. Îmi place. A constatat Zack, etalând un zâmbet de cuceritor.
I-am zâmbit la rândul meu, însă nu am vrut să conversez cu el. Prietenii viitorului meu soț erau ciudați. Mi-am amintit de Lyssandra și de iubitul ei Andreas, niciodată nu se comportaseră atât de indiscret în public. Deși Andreas nu era de aici, el era American, la fel ca fostul meu iubit Alan, totuși ei ne respectaseră foarte mult pe mine și pe prietena mea și nu înțelegeam cum prietenii lui Ymo erau atât de exagerați chiar dacă erau Indieni. Presupun că nu ține de cultură ci de modul în care ești crescut. Dar cine sunt eu să judec?
Mi s-a strâns inima atunci când mi-am amintit de Alan, mă întrebam dacă ajunsese în siguranță în America. Mă întrebam dacă erau cu toții bine? Oare fostul meu iubit mă ura acum, oare își găsise alinarea în brațele altei femei, sau încă se mai gândea la mine?
CITEȘTI
Dragoste de conveniență
RomancePoate că există momente în viață când credem că suntem invincibili, că totul ne aparține, că merităm bucurie deplină și nimic mai prejos de asta. Și eu am experimentat un astfel de moment. Am fost atât de prinsă în bula mea plină de perfecțiune, în...