❝𝐀𝐑𝐀𝐃𝐇𝐘𝐀❞
Mi-am plimbat degetul, abătută, pe gura paharului a cărui compoziție o golisem deja de mult. Simțeam cum bătăile inimii se contopeau cu ritmul muzicii din clubul întunecat în care ne aflam. Abia dacă distingeam pe cineva în acel spațiu infim. Luminile difuze erau parcă șterse, muzica răsuna în boxe atât de puternic încât obiectele din jur vibrau de la basul pe care îl simțeai până și în stomac, oferindu-ți o senzație intensă de greață. Nu eram capabilă să-i aud deloc clar pe cei de lângă mine; dacă cineva ar fi dorit să vorbească cu mine, aș fi fost nevoită să pornesc blițul telefonului și să mă chinui să-i citesc pe buze, atât de tare răsuna muzica în acest club sufocant. Stăteam la o masă mai retrasă, însă nu era suficient de retrasă pentru a nu simți înăbușeala care tulbura atmosfera din jur.
Ceilalți erau răspândiți undeva prin club. Sara dispăruse cu jumătate de oră în urmă, împreună cu iubitul ei, Ryan, Dumnezeu știe unde. Zack îmi spusese că se duce să-mi aducă o a doua băutură, dar cred că acum era prins la bar. Iar Navya își unduia corpul lasciv pe ringul de dans, fundul ei apetisant frecându-se deocheat de pelvisul soțului meu.
Mi-am dat ochii peste cap și am inspirat adânc. Zici că își lipise fesele cu Super Glue de penisul lui.
M-am întins după un pahar aleatoriu care zăcea plin cu alcool pe masa noastră. Sunt sigură că era fie al Sarei, fie al iubitului ei; cei doi nu cred că aveau de gând să se mai întoarcă. Am dat conținutul peste cap, simțind cum faringele îmi ia foc la propriu. M-am strâmbat în ultimul hal.
— Arăți de parcă tocmai ai băut otravă!
Am tresărit puternic când am auzit clar și răspicat cuvintele rostite de un bărbat, aproape de lobul urechii mele. Aparent, dacă se apropia cineva suficient de mult de mine, eram capabilă să aud ceea ce spunea...
Mi-am întors capul, cercetându-l cu privirea pe cel care îmi vorbise.
Zack...
Ținea în mână două pahare pline cu cocktail, zâmbindu-mi larg.
— Poftim, sunt sigur că o să-ți placă, este dulce.
Am luat paharul pe care mi-l întinsese.
— Gustă-l, vreau să-mi spui cum ți se pare. Mi-a zâmbit jucăuș, provocându-mi o reacție stranie în corp.
Zack se apropia din ce în ce mai mult de mine cu fiecare cuvânt pe care îl rostea, încercând să astupe cu vocea lui suavă muzica asurzitoare de pe fundal. Parfumul său intens mi-a făcut corpul să reacționeze într-un mod involuntar propriilor mele dorințe. Poate că era acest spațiu îngust, care îți dădea impresia că fiecare persoană este lipită de tine într-un mod obscen, sau poate senzația vagă de amețeală provocată de cele câteva guri de alcool își spunea cuvântul, însă când degetele lungi ale bărbatului de lângă mine mi-au atins fin umărul, aproape că m-am topit acolo, pe canapea, lângă el...
Gustul cocktailului pe care mi-l servise mi-a explodat pe papilele gustative precum niște artificii învăluite în senzații mieroase. Era precum un nectar divin. Am gemut de plăcere savurând lichidul rozaliu din pahar.
— Ești al naibii de sexy când îți arăți satisfacția pentru un lucru atât de minor...
Am deschis ochii brusc, anticipând cu greu cuvintele care îmi fuseseră șoptite la ureche. Palma grea a bărbatului de lângă mine îmi mângâia obscen interiorul coapsei. Rochia albastră pe care o purtam se ridicase periculos de mult atunci când mă așezasem pe canapea, iar acum picioarele mele erau mult prea dezgolite.
CITEȘTI
Dragoste de conveniență
RomancePoate că există momente în viață când credem că suntem invincibili, că totul ne aparține, că merităm bucurie deplină și nimic mai prejos de asta. Și eu am experimentat un astfel de moment. Am fost atât de prinsă în bula mea plină de perfecțiune, în...