7.kapitola- Nečekaná pomoc

2.1K 116 16
                                    

Z pohledu Sofi:

Došla jsem domu a odhodila boty společně s kabelku někam do rohu místnosti a šla do kuchyně si nalejt.
Už si připadám jak Tony. To zase dopadne. Nechci ani přemýšlet nad tím co se mi stane až se s Philem potkám! Co mi udělá tentokrát!!
To se nemůžu zamilovat do někoho normálního nebo alespoň do toho který mě bude milovat jako já jeho?

Zase jsem se rozbrečela. Proč SAKRA furt brečím jen se lituju....

"Ahojky takže ty jsi tady!!" jsem mrtvá
Pomalu a s třesem jsem se otočila a on se jen tak opíral o futura dveří.
Ten jeho výraz!!

Právě jsem si uvědomila jednu věc. NEMÁM ZÁVĚŤ.
Pomalu se ke mě přibližoval. Někdy mi naháněl hrůzu a to byl přesně tenhle případ. Sál z něho vstek, pomsta a alkohol. Jak krásná kombinace.

"Čekal jsem na tebe! A ty ses neodvážila přijít!!" první rána. No spíš facka ale po téhle máte červenou tvář ještě měsíc.

"Je vidět že ses dobře bavil."

"Cože co si to dovoluješ ty čubko!!
Nepřijdeš a ještě mě obvinujes z nevěry!!"zdrejmě moc dobře ví o čem je řeč druhá rána, kvůli které jsem spadla na zem a domem se ozvala dutá rána.

"To je vidět máš něco na tváři."škodolibě jsem se usmála. Kde se to ve mě doprčic bere. Třetí rána a zase ten zvuk.

Potom mě vzal za vlasy a praštil se mnou o pult a proto že mám velký štěstí tak vzal kovovou tyč co tu Tony měl. Ukrutně to bolelo dokonce tak že jsem si na chvíli myslela že snad umřu. Po několikaleté ráně jsem vykřikla.

Slyšela jsem kroky. A najivně doufala že to není ta osoba kterou myslím!!

Jenže moje obavy se n...

Z pohledu Nat:

"Dobře tak já už jdu moc jsem si to užila zlato." vřele jsem se na svého nového přítele podívala a políbila ho. On náš polibek ještě prohloubil.

Nehybně jsme stáli před barem do kterého mě pozval a líbali se připadalo mi to jako věčnost. Potom se naše rty odtáhli Bohužel.

"Já nechci abys šla. Prosím jen do kina nebo kamkoliv kam chceš."

"Já musím. Tak co třeba kdyby jsme zítra vyrazili na túru? Neboj já ti to vynahradím."byl naoko smutný.

"Tak jo ale žádný výmluvy na téma práce nebo Stark. To že je linej to vím i já!! Vlastně všichni."oba jsme se tomu začali smát a nakonec mě doprovodil až před můj byt.

Je mi líto že s ním netrávím tolik času kolik si zaslouží ale teď je tu ten Loki a pořád si všichni lámeme hlavu s tím jak mu zabránit v tom aby něco provedl nebo nedej bože utekl. To by nás Fury sežral.

Vešla jdem do bytu a zjistila že jak jsem šla od Sof tak jsem si tam zapomněla papíry který mám zítra odevzdat a to jsem je dostala dneska!!
Je to blázinec

No je tam jenom 10 stránek z toho si mám 4 zapamatovat a ostatní vyplnit a napsat zprávu o předání a převozu 678 což je Loki.

Nejvíc si ho užije Sof protože Tony je vymlouvačná svině a to doslova. Odjede si bůh ví kam a jí tam klidně nechá samotnou s možná největším zločincem týhle doby. No alespoň něco je.

No nic musím do Tower a to ať chci nebo ne......aspoň jí zkontroluju jestli ještě vůbec žije. Jestli se jí něco stane tak to někdo spíš někteří neprežijou!!

Já něco cítím (Loki FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat