Z pohledu Nat:
Můj plán na dnešek je prostý jít odevzdat ty pitomý papíry, nad kterej má jsem strávila mimochodem 10hod.
agentoviC25 a začít moje dokonalé překvapení realizovat.****
Vcházela jsem do Furyho kanceláře. Nesnášel když ho někdo při práci vyrušoval ale mě a Hillovou bůh ví proč snášel.
"Co tu děláte agentko Romanovová, pokud vím máte řešit položku 678, nemám pravdu"
to mě teda přivítal.
"Mám i jiné starosti pane. A chci vám něco navrhnout ohledně Lokiho."řekla jsem trochu podrážděně
"No dobře ale pospíchám na schůzi do Washingtonu. Takže rychle."otočil se na mě a bylo vidět že celou noc nespal a probíral zase něco s RADOU.
Teď mi došlo že jsem vlastně nikdy RADU neviděla.Postupně a podrobně jsem mu popisovala svůj nápad. Je na mě zíral jestli to opravdu myslím tak jak to myslím a začal kroutit hlavou na důrazné odmítnoutí.
"To je nepřípustné! Váš tzv. plán má opravdu mizivou šanci na úspěch a navíc pro tohle nemáme žádné vyhovující prostředky. To nemyslíte vážně to já NIKDY neschvalím. Má to spoustu děr a rizik. To si neuvědomuje že kdyby se něco stalo tak by byla celá planeta opět v nebezpečí!!!"řval na mě jak na malou holčičku která nic nechápe ale já měla už předem připravenou taktiku abych ho přesvědčila.
"Pane vše má svá rizika. A jaké díry?? Na světě jsou spousty základen S.H.I.E.L.Du a ty budou bezpečné až tam nainstalujete tyto přístroje. Bude neškodnej navíc nemá magii, natož lidské spojence. Všichni se z jeho vlivu už dávno dostali."přístroj jsem mu hodila na stůl a on se na něj ze začátku jen díval poté to vzal do ruky a zeptal se.
"Je to ozkoušené?"koukl na mě podezřívavě.
"Jistě. Sám moc dobře víte že věci dotahuju do dokonalosti je to otestováno podle 82901. A vyrobyl to Stark takže můžete být jistí že je to spolehlivé."s nadějí jsem na něj prohlédla.
"No dobrá"řekl po chvíli zdlouhaveho přemítání nad odpovědí
"Tak mi spracujte vše potřebné a já půjdu vyjednat podmínky a zeptat se ještli to přijmou. Nic ovšem neslibuji a podotýkám že je to jen proto že vám důvěřuji""Děkuji a na dnešek si beru volno mám i jiné starosti."mrkla jsem na něj a s úsměvem mu ještě jednou poděkovala.
"Doufám že je to důležité a teď běžte pro dnešek vás tu nechci vidět!"dostrkal mě že dveří a zabouchl.
Jde se slavit mě se to vydařilo!!
Musím si zavolat....Z pohledu Lokiho:
Ona je tak neskutečně drzá. Myslí si že má vše pod dohledem a kontrolou... že se mě nemusí bát a může mě urážet a ještě odejít když jsem s ní ještě neskončil!!
Odešel jsem k menší knihovničce a začal si vybírat knihu která mě bude zajímat, zabiju čas a zapomenu na všechno i všechny.
Nakonec jsem se uklidnil do 'mého' pokoje. Ani mě nijak nescháněla a nestarala se to mě dopalovalo ještě víc.
Co kdybych utekl a ona by svýmu povedenýmu šéfovi řekla že mě prostě za celej den od snídaně vlastně vůbec neviděla!! Měla by velikej průser a ona nic.Nekontroluje
Nezajímá se
Nehlídá
To snad není možný!!!
Copak jsem jako vzduch!!?Z pohledu Sofi:
"Tak tady to je Clinte."podala jsem mu talíře a chystala se odejít.
"Počkej."vyhrkl ještě s lazanemi v puse.
"Co je?"zavrcela jsem na něj.
Asi mi ještě leží v žaludku Loki.
'Ha asi určitě'"No já...no chtěl jsem se tě zeptat...je mi to trapný....Co se děje?"
"Nechápu. S kým se co děje"nenene prosím ať to nemyslí na mě.😥😥
"No s Natašou. Poslední dobou mě přijde jak vyměněná. Teda v tom dobrém slova smyslu."😌uf
Počkej s Nat?!
No je pravda že se ohodně víc usmívá než dřív ale to je tak vše."Pořád nechápu. Je jen usměvavá na tom není nic zvláštního. Měl bys být spíš rád."koukám na něj stále nechápavě
"No poslední dobou mě to přijde spíš divný. Všichni i ona jsme unavený z práce. Bruce už ani nevychází z laboratoře."
"Chápu že si děláš starost, ale Nat se o sebe dokáže postarat. Co se týče Bruce tak ten mi taky dělá starosti. Na něj je toho až moc, Fury si něco usmyslí a my! No co naděláš. Teď mu donesu snídani tak mu s tím vším zkusím pomoct."smutně jsem odvětila.
"Tak jo. Co ty jak to zvládáš?" starostlivě se na mě podíval.
"To je jedno. Jdu ať mu to nevystydne." Odrazila jsem se od podlahy a rychle vystřelila z místnosti. To tak aby z toho byla 2hod přednáška o tom jak na sebe mám být opatrná a hrdá.🙄
Bruceovi jsem tu snídani donesla a začala mu pomáhat s nějakou divnou hmotou. Vlastně jsem tomu vůbec nerozuměla ale byla jsem k ruce tak že mi vždycky řekl kam co a jak a já to prostě udělala. No co říct vždycky jsem mu s tím pomáhala ale nikdy se nic nepřiučila...
.... No až na to že ty bílí balíčky (C4) nejsou kvalitně zabalený čínský nudle a už vůbec se nemají dávat do mikrovlnné trouby....
..no zkráceně jsem se naučila jak zlikvidovat 1 a půl patra za 3sek.
Tony zuřil ale nakonec z toho byla jen zničená kuchyň. Nic moc extra.Věděla jsem že když je Loki bez schopností tak se zaručeně nepokusí utéct první den po příjezdu a taky to neni jeho styl. Chce publikum a to rozhodně nezíská tím že bude slejzat po prostěradlech tolik pater aby ho poté agenti zavezli výtahem zase zpět.
Hezká myšlenka.
Taky by z toho byla ještě hezčí fotka.Skončili jsme až na večer a oběd jsme neměli. Pokud se za oběd nepočítají 2kafe 4energi-drinky a 1čokotičinka.
Když jsem vešla do obýváku tak první čeho jsem si všimla bylo to že byly přeházené knihy a jedna chyběla.
...........................Takže čte......................
To bubu muset pokaždý ty knihy zase přerovnat zpátky?!!!!!TO SNAD NÉ!!!
****
Týden prošel přesně tak jak jsem si..
!!nepřála!!Když Loki zjistit že mě naprosto irituje to jak ty knížky 'srovnává' tak se toho chytil.
Moje malá knihovnička byla terorizována po celí týden!!
Nat byla pořád zaneprázdněná.
STARK se nestavil. Jen zavolal že se mu jeho výlet zkrátí.
!Já slavila vítězství!
Jenže potom zavolal ještě jednou že mu do toho ještě něco vlezlo a že hned po ukončení pobytu ve Washingtonu musí na další 'duležitou schůzi.
!Konec mého slavení vítězství!
Ostatní moc pracovali a moc jsme se nevídali.
Ale vím že se něco chystá. Ne Loki ale Avengers něco chystaj.
Jak to vím?? No řekněme že....Steve pořád neumí dobře lhát.😁😙😉💞Tak a je to další kapitola.💞
💞Snad se líbí a moc moc děkuju 💞
💞za podporu, vážím si toho. 💞Tahle byla tak trochu
odpočinková ale tak za 2
možná 3 když se rozepíšu hodně
😂 se to rozjede.😂😉Zase u další kapitoly.😉
🤗🤗A adié 🤗🤗1145 slov.
ČTEŠ
Já něco cítím (Loki FF)
De TodoSofia Morticia Stark je (ne)normální holka.... .... která moc dobře schovává své rány ,jak psychické tak i fyzické!!!.... ..své tajemství skrývá už 6let před celou svou rodinu... ....co se stane až se zamiluje do severského boha Lokiho a on do ní...