3.kapitola-Bude zuřit

2.6K 140 21
                                    

Předchozí část: Potom mi ale někdo zaklepal na rameno....

Současnost: ....Nick Fury. Co to bude tentokrát piráte?

"Mhmm.. Dobrý den slečno Sofie Stark mohu si s vámi promluvil mezi čtyřmi očima."no bylo to spíš konstatování než otázka.

"Jistě půjdeme na terasu."oplatila jsem mu stejnou kartou. Pomalu jsem šla, ale on pořád stál na místě.
"Co??"

"Tu skleničku můžete nechat tu."zase konstatování, ptá se vůbec někdy někoho.... odpověď...NE.

Položila jsem teda skleničku na bar a šla. Teprve až se jedno-očko ujistilo že jsme opravdu sami začal..

"Jak jistě víte S.H.I.E.L.D teď prožívá těžké časy, nestíháme cvičit nováčky a....."

"Nicku ta omáčka okolo mě nezajímá! Řekněte mi co chcete ode mě."
zuřila jsem protože mám ráda věci na rovinu, ale nenechávala to na sobě znát...jako ostatní city.

"Chci aby jsi se k nám přidala a stala se vyšším agentem"

Byla jsem naprosto šokovaná po tomhle jsem snila snad od školky. Můj bratr mi vždycky říkal že na to nemám nebo že nechce abych to dělala. Dostávala jsem dlouholité přednášky na toto téma od doby co se stal Avengrem i když jsem je nebrala vůbec vážně, tak jsem jen přikyvovala a dělala že poslouchám a to že už od 10 let chodidla na judo, karate, box a gimnastiku to se naštěstí Tony nikdy nedozvěděl né že by se to dozvědět nemohl spíš se nezajímal a já za to byla ráda. To ale netrvalo dlouho protože jsem v 14 přestala a chodím už jen do fitness centra. Počkat....

"Vyšším agentem!!?"

"Ano pochopitelně hned nemůžete být Avenger. Neříkám že se nemůžete stát , ale že se nemůžete hned stát. Budete cvičit nováčky přibližně týden potom vám umožním misi 'nemusíte' jí přijmout to je čistě 'na vás'. " odmlčel se
"Chtěl bych odpověď do zítra pokud možno." Ne tam nemá být otazník.

Otáčel se ale já mu nedovolila odejít.

"Já to s okamžitou platností beru."v tu chvíli mi došlo jakou kravinu jsem udělala. Překvapivě mě to ani trochu netížilo. Mělo by vůbec??..

..Po tomhle sním dlouhá léta. Oba mě přizabijou!! No co nelituju toho! Nebo jo? Sakra zase se moje nerozhodné Já ozvalo..

"Dobrá. A ještě něco zítra začíná vaše práce."pomalu odešel se spokojeným výrazem ve tváři. Já byla stejně o 100% šťastnější

Vrátila jsem se dovnitř k baru kde byl on....Phil.

"Kde si byla!?"

"Na terase. Proč?"odpověděla jsem mu  trochu přidrzle

"To snad víš sama ne?"začal pomalu ale jistě strácet trpělivost.

"Byla jsem s Furim stačí! A jinak zítra se stěhuju"alkohol se nezapře

Z pohledu Phila:


Cože!!!???? Měl jsem co dělat abych jí nezmrzačil hned teď. No pomáhala mi Nataša která se na nás velice podezřívavě koukala. Nejspíš si představovala že mě stahuje z kůže jelikož si její tváři pohrával spokojený úšklebek. Hlavně teď v klidu jinak 6 let snažení přijde v niveč.

"Dobře."upřímně mě sama moje slova překvapila ji evidentně tak jelikož se na mě koukala naprosto šokovaným obličejem stejným obličejem který měla když jsem jí poprvé uhodil.

Já něco cítím (Loki FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat