O depodan kurtulduktan sonra Salih'i ve Sare'yi hemen hastaneye götürdüler.
Saatlerce yapılan tahliller çekilen röntkenlerden sonra hep beraber eve döndüler.
Evde herkes onları bekliyordu. Saatlerdir herkes diken üstündeydi. İki gencin hayatlarından endişe ediyorlardı.Sultan Hanım ve Neriman Hanım saatlerdir sürekli ağlıyor çocuklarının bir an önce kurtulmalarını istiyorlardı.
Babalarınında yapacağı bir şey yoktu.
Çünkü Vural'ın onları nereye götürdüğünü bilmiyorlardı.Yılmaz, iki üç saat evvel polislerin bir ipucu bulduğunu söyleyip hemen gitmişti. Onlar hala merakla beklerken kapının çaldığını duyan Efe hemen kalkıp kapıyı açmaya gitmişti.
Saatlerdir bekledikleri çocuklarının kapıdan girmesiyle Sultan ve Neriman Hanım yerlerinden fırlayıp onlara sarıldılar.
Sare ve Salih, onlara iyi olduklarını söyleyip annelerini rahatlattıktan sonra oturup başlarına gelen olayı ve yaşadıklarını anlattılar.
Salih, Yılmaz'a onları nasıl bulduklarını sordu?
Yılmaz, Salih'in ona attığı mesajı gördükten sonra önce polisi aramış sonrada polisin ve Vural'ın babasının sayesinde bulduklarını anlattı.Vural'ın sadece babasının bildiği telefonunun sinyalinden polisler elleriyle koymuş gibi bulunmuşlardı.
"O kadarda zeki değilmiş Vural Efendi." dedi Yılmaz.
O gece herkes rahat bir nefes almıştı.Salih'in iki hafta sonra iyileşmesiyle
erteledikleri nişanı yaptılar.
Planladıkları gibi piknik alanında yapılan nişan törenine bütün kasaba katılmıştı.
Muhteşem bir nişan olmuş herkes çok eğlenmişti.
Ayrıca onların nişan töreninde Yılmaz Asya'ya evlenme teklifi etmişti.Bütün kasabanın önünde yapılan bu teklife Asya, çok sevinip kabul ederken abisi sinirlenip Yılmaz'ın daha sonra burnundan fitil fitil getirmişti.
Abisinin Yılmaz'a yaptıklarına kızan Asya' da abisinin başına Ayşe'yi sarmıştı.Turgut, Ayşe'yi kuaför salonunda gördüğünden beri peşini bırakmamış kızı kendisiyle birlikte olmaya zorda olsa ikna etmişti.
Turgut'da Ayşe'yi çok seviyordu.
Bu kadar kısa bir sürede bu kızı nasıl sevdiğini anlamasada onu seviyordu.
Aşkın zamanı ve mekanı yoktu.İlk gördüğü anda Ayşe'den çok etkilenmişti.
O günden sonra peşini bırakmamıştı.
Özelliklede kasabadan bir adamın Ayşe'nin ailesine baskı yaparak zorla onunla evlenmek istemesi onu daha çok sinirlendirmişti.Salih ve Yılmaz' la beraber adamla ufak bir görüşme yapan Turgut. Ayşe'yi daha çok sahiplenmişti.
Asya, abisinin hakkından ancak Ayşe'nin geleceğini biliyordu.Abisinin onu her kızdırmasının ardından onu Ayşe'ye havele ediyordu.
O da Ayşe'nin ikna kabiliyetinden kurtulamıyordu.
Ne kadar olmaz desede Ayşe, ne yapıp edip onu ikna ediyordu.Kasabada işleri biten Salih ve ailesi İstanbul'a dönmüşlerdi.
Artık düğün hazırlığına başlanacaktı.
Bir kaç gün sonra Sare ve aileside İstanbul'a geldi.
Onları Salih, karşılamıştı. Sare'yi o kadar çok özlemişti ki daha fazla dayanamayacaktı. Eğer Sare o gün gelmeyi kabul etmeseydi kendi gidip bu sefer zorla getirecekti.Sare'nin ailesini kendi ailesinin evine götürüp yerleştiren Salih,
Sonrada Sare'yi alıp evden çıktı.Arabaya bindirip kendi evlerine getirdi.
Evin içine girer girmez kızı kapıya yaslayıp önce onu öptü ve sonra sıkıca sarıldı."Öyle özledim ki Sare'm.
Seni biraz daha görmesem çıldırırdım.
Bir daha böyle bir şey yapma.
Yok öyle sen orda ben burda. Bundan sonra ben nereye sen oraya.
Kaç gün deli oldum sarışın ya.
Neymiş efendim, kız evi naz eviymiş Başlarım senin nazından niyazından öldüm kızım burda sensizlikten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİMİZE BİR DÜNYA #wattys 2018
General Fiction*Yazarın ilk kitabıdır.* Başlama tarihi 2018. -Çılgın bir o kadar hırslı kızımız Sare ve ailesinin tüm itirazlarına rağmen öğretmen olan Salih'in hikayesidir. Okuyan herkese şimdiden teşekkür ederim. SARE&SALİH ¥İKİMİZE BİR DÜNYA¥ ******************...