~Baekhyun~
Aslında ona şaka yapacaktım bu yüzden uyuyor numarası yaptım fakat o elimi tutunca kalbim hızla atmaya başladı ve bu gerçekten çok güzel bir histi.Bende bu numaraya devam etmeye karar verdim. Onun elini sonsuza kadar tutmak istedim. Hep onun yanında olmak istedim. Sonra bırakmadığımı görünce yanıma oturdu. Beni uyuyor sanıyordu ve içini dökmeye başladı:
"B-baekhyun , Özür dilerim benim ödevlerim yüzünden hasta oldun, sana bir şey olsaydı kendimi affetmezdim."
Bir damla yaş elime damlayınca içimden bir parça koptu. Onun ağlamasına dayanamazdım, hemde benim yüzümden ağlıyorsa!
Gözlerimi açmak istedim, ona sarılmak istedim ama tabiki de bunu yapamadım sadece gözlerimden yaşların süzülmesine izin verdim. Biraz sonra ses gelmediğini anlayınca gözlerimi açtım. Uyuya kalmıştı. Elimi hala tutuyordu. Elleri sıcacıktı ve bir o kadar da büyük. Ellerini bırakmadım. Yataktan doğrulursam onu uyandırırdım ama onu izlemek istiyordum. Hafiften başımı kaldırıp önündeki yakışıklı adamı saatlerce izledim. Onunla ilgili bir çok hayal kuruyordum. O an anladım ki ben bu deve aşık olmuştum. Ağzı açık hafif nefesler alıyordu. Çok masum ve yorgun görünuyordu. Ona biraz daha yaklaştım. Onu öpmek istiyordum.
Uyanmazdı değil mi?
Icinden dua ede ede ona yaklastım ve yanağına uzun soluklu bir öpücük kondurdum. Öperken bütün kokusunu da içime çektim. O kadar güzeldi ki her şey hep onun kokusunu duymak bu kokuyla uyanmak istiyordum. Hep bu kollar beni sarsın, hep bu dudaklar beni öpsün,bu kalp sadece benim için çarpsın istiyordum. Evet evet onu bu rahatsız durumdan kurtarıp yatağa yatırmalıydım . Hemşireyi çağırdım ve nazikçe onu kaldırarak yanıma yatırdım. Şimdi istediğimi elde etmiştim. Başımı onun göğsüne gömdüm ve onun beline sıkıca sarıldım. Onun dudakları alnıma değiyordu ve bu beni dünyanın en mutlu insanı yapıyordu. Onun kokusunu bağımlı biriymiş gibi içime çekerek uykuya daldım...