-Jó reggelt. - mondom neki, mikor kezd ébredezni. Egy ágyhoz kötöztem. A telefonját az utcán hagytam. A köpenyem és a maszkom egy hajléktalannak adtam. A poharat amiből ivott összetörtem. És most itt fekszik előttem. Felsikít. Segítségért kiállít. De senki sem hallhatja.
-Mit akarsz?!
-Tudod, én jobban szeretem őt. Sokkal jobban. Meg foglak ölni. - mondom egy késsel a kezemben.
-Ne! - könyörgött. - Bármit megteszek!
-Nem is tudom mivel kezdjem... - mondtam, majd végignéztem rajta. Leraktam a késem, majd elkezdtem levetkőztetni. Hoztam egy vödör vizet és ráborítottam. - Ugye nem fázol? - kérdeztem, de nem válaszolt. - Kérdeztem valamit! - szintén nem érkezett válasz, ezért megvágtam a homlokát. Fájdalmasan felsikított. A vér végigfolyik a könnyel telt arcán. A teste remeg, rángatja a fejét. - Tudod már abban a pillanatban eldöntöttem a sorsod, amikor leültél mellé. - mondtam, és betömtem a száját a földön heverő ronggyal. Fogtam egy filcet és egy vonallal ketté választottam a mellkasát. - Tudod mindig is érdekelt, hogy túléli e egy ember, Ha ketté vágom a mellkasát. Szeretnék valamit ami majd rád emlékeztet. Mondjuk a szívedet. - remegnek a kezeim az izgalomtól. Visszaveszem kezembe a kést. Egyre jobban próbál szabadulni. A fekete vonal elejéhez rakom a kést. Petra nyöszörögni kezd. Még jobban kapálózik. Lassan eltűnik a kés eleje. Amikor csontnak ütközik elkezdem lefelé húzni. Kiveszem Petra szájából a rongyot, ő azonnal fájdalmas ordításba kezd.
-Nem vagy normális! - kiáltja könnyes szemmel. Kapkodja a levegőt. Minden tiszta vér.
-Elég idegesítő hangod van. - mondom neki mosolyogva. Jobb kezemmel letörlöm könnyeit.-Semmi baj. - mondom halkan, majd megsimogatom haját. Selymes világos haja vértől vöröslik. - Vajon Senpainak tetszenél akkor is, ha tudná milyen nyápic vagy? - kérdésemre csak jobban sírni kezd. Kapálózik. Sikítozik. Miért nem veszi észre, hogy már mindennek vége? Meg fog halni. - Sweet dreams are made of these... - éneklem halkan, miközben egyre mélyebbre szúrom a késem. Petra egyre halkabban sikítozik. Egyre nehezebben veszi a levegőt.
-Sze... Szerinted.... - suttogja.
-Mi?
-Engem.... Sze.... Szeret...
-Már hogyan szeretne egy halottat? - kérdezem mosolyogva.
-És.... Én... Is....
-Kuss! - ordítok rá.
-Szeretem....
-Meg fogsz dögleni, nem érted? - nézek rá remegő kezekkel. Lehunnya a szemét.
-Inkább egy.... Egy hal.... Halottat.....
-Kuss!
-Mint egy... Egy... Gyi...
-Nem!
-Gyilkost...
-Nem! Nem! Nem vagyok gyilkos! - magam felé fordítottam a fejét. Félig nyitott szemmel mosolyog rám. Meghalt. Miért...? Miért mosolyog? - Petra? - rázogatom meg a vállát?-Ugye meghaltál? - nem érkezik válasz. Ajka félig nyitott akárcsak szemei. Olyan, mintha még mondani akarna valamit. Olyan mintha mondana valamit. Hallo. Hallom ahogy suttogja..
-Gyilkos.-megrezzenek.
-Ki... Ki volt ez? - körbe nézek a gyéren megvilágított szobában.
-Petra. - hallom a kuncogását. Itt van. Halott. Akkor hogy? Egy tűt veszek kezembe, cérna után kutatva éneklek.
- Who am I to disagree? - Remegő kézzel próbálom befűzni a sőtétkék cérnát. - Travel the world and the seven seas - Petra mozdulatlan testéhez lépek. - Everybody's looking for something - Apró öltésekkel összevarrom ajkait. - Some of them want to use you - minden öltésnél kibuggyan egy vércsepp. - Some of them want to get used by you. - Szája után a szemeit vartam össze. - Some of them want to abuse you - Majd erősebben lekötöttem. - Some of them want to get be abused. - eldobok mindent ami a kezemben van és a szoba egyik sarkába vánszorgok. Leülök, átölelem térdeimet. Egy könnycsepo végiggördül az arcomon. Majd eszembe jut kiért is tettem mind ezt. - Sweet dreams are made of screams. Those who've lost their minds will disagree. You travel the world on his seven teeth...-egy mély levegőt veszek. - Everybody's looking for someone...Sziasztok! :3
Kill me pls c': Ne haragudjatok de elfelejtettem kirakni xd nos a lényeg az hogy most kiraktam, nem? De. Szóval mégegyszer sajnálom, hogy ilyen hülye vagyok de hát nahh nem tehetek róla xd nem szeretnék sokat beszélni, mert ma megyek vissza koliba és még nem pakoltam el a cuccaim, úgyhogy jó étvágyat, csináljátok meg a matek házit! Kösz pusz <3
YOU ARE READING
You'll be mine~Levi x Yandere! Reader~
Fanfiction-Senpai, ez igaz? Utálsz? Miért teszed ezt velem? -kétségbeesetten néztem rá. Zsebre dugott kézzel nézett a messzeségbe. Nem szólt semmit. Csendben hallgatta ahogy szipogok. - Én mindig mindent megtettem érted. Ott voltam neked, amikor senki sem fog...