Nominacja

114 5 0
                                    

Zostałam nominowana przez moją kochaną kuzynkę więc..

1. Jak znalazłaś Wattpada?

Własciwie to nie wiem. Zabłądziłam w internecie jak zwykle aż dotarłam tu.

2. Dlaczego prowadzisz swoje konto na Wattpadzie w taki a nie inny sposób?

To proste, taki styl mi odpowiada.

3. Co myslisz o samookaleczaniu i depresji?

To szeroki temat ale postaram sie go skrócić.

Jesli sa to 10-letnie dziewczynki które nie dostały najnowszego Iphona na urodziny i się nad sobą użalają to po prostu nie moge. To jest zło. Tak jak osoby robiace to dla szpanu.

Jednak jesli są to osoby z powaznymi problemami to uważam że należy im pomóc. Okazać serce a nie wytracać ze społeczeństwa uznajac ze są jednymi z tych powyżej.

4.Co robisz w wolnym czasie?

Zajmuje Wattpadem no i też rysowanie. W sumie rysuje kiedy tylko moge. W szkole też ;)

5. Jesli umiesz rysować to zrób jakis rysunek i wstaw tu. Jesli nie, to też.

Jak kogos to ciekawi to zapraszam do mój Art- coś. Nigdy nie wiedziałam jak nazwać ten śmietnik.

6. Jaki jest dziś numer dnia?  Nominuj tyle osób.

Dzis jest.. 14.

14-10=4

Odejmuje 10 bo to jedna z moich 3 ulubionych liczb.

A tak na marginesie to po prostu m8 sie nie chce ;)

No to nominuje

Axel_Blaze_10
Tynka6292
thaoleroz
JulciaQ31

○ Eclipse ○ Inazuma ElevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz