BONUS na koniec: lista piosenek

40 3 6
                                    

Taki drobny bonusik, w podzięce za 1000 wyświetleń! (Stało się to, co wydawało mi się nierealne - liczba wejść przebiła wyświetlenia moich fanfików z Thiamem!)

Naprawdę Wam dziękuję! - co może być lepszym prezentem noworocznym niż to, że fanfik o moim Dawnym i Przyszłym (XD) OTP jako pierwsza z moich prac przekroczyła tę magiczną liczbę :D ?

Mam dla Was w zamian krótką listę piosenek, które kojarzą mi się z serialem/legendami arturiańskimi, do których może kiedyś - na pewno nie w najbliższym czasie, ale co się odwlecze, nie ucieknie... - uda mi się zrobić fanarty, a - póki co - Wy możecie wykorzystać je do własnej twórczości. Zróbcie swoje fanarty, filmiki na YT albo po prostu słuchajcie przy pisaniu - wybór należy do Was!


Oczywiście polecam raz jeszcze wszystkie te piosenki, do których już coś zrobiłem, zTrzeba żyć Jeremiego do ArMor'u na czele! (Sorry, naprawdę obsesyjnie KOCHAM tę piosenkę !)


A tu macie kilka innych innych tytułów z wykonawcami i relacjami, do których je polecam:


Już nikt, już nic [Bracie mój, zawiodłem cię...]  z filmu Mój brat niedźwiedź) - Artur & Lancelot

Tom Odell Another love - dowolny trójkąt miłosny, np. Morgana & Artur & Ginerwa, Artur & Ginewra & Lancelot, Ginewra & Merlin & Freya, itd.

Shawn Mendes Treat you better - Artur & Ginewra & Lancelot (albo jakiś inny trójkąt miłosny)

Artur Sikorski Przez łzy - Lancelot & Ginewra

Jeremi Sikorski Nie uciekam - Lancelot & Ginewra

Virgin Dwie bajki - (wiem, że wokalistka, która to śpiewa lubi wzbudzać kontrowersje, ale dajcie piosence szansę, bo jest naprawdę piękna i smutna) - Artur & Morgana LUB Artur & Ginewra

Magdalena Welc Dziewczynka (Nie zabijaj tej dziewczynki, co w tobie jest... !) - Morgana (ta piosenka wydaje się naprawdę, słowo w słowo, o niej !!!)

Anna Wyszkoni Zapytaj mnie o to, kochany - Artur & Morgana

Sylwia Grzeszczak, Liber Czerń i biel - Artur & Morgana

Sara Jeffery Queen of Mean - Morgana

Artur Sikorski Moje miejsce - Artur & Morgana

Artur Sikorski Moja mała M - Artur & Morgana (słowa to refleksja o utraconej młodzieńczej miłości, świetnie pasuje do ich historii <33)



Mam nadzieję, że kiedyś któraś się przyda ;)!


Udanej zimy!

Bond Between Us // Artur+Morgana+MordredOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz