Tajemniczy chłopiec

242 14 1
                                    


Morgana i Gwen były zaskoczone, gdy w środku dnia do ich komnaty wpadł Merlin z jakimś chłopcem w kapturze.

- Możemy się tu schować? Gonią go strażnicy! - wyjaśnił pospiesznie służący Artura.

Ale Morgana go nie słuchała. Wpatrywała się tylko w szarawe oczy około 9-10-letniego dziecka przed nią. Chłopca o jej jasnej cerze i ciemnych, brązowych włosach. Czy to możliwe...?

Nie, z pewnością nie, myślała kilka godzin później, gdy podczas opatrywania rany, którą malec miał od miecza, Merlin wyjaśnił, że chłopiec jest wychowankiem druida, którego schwytano o poranku

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nie, z pewnością nie, myślała kilka godzin później, gdy podczas opatrywania rany, którą malec miał od miecza, Merlin wyjaśnił, że chłopiec jest wychowankiem druida, którego schwytano o poranku. Zarazem też jest druidem i może - choć nie ma pewności - posiada talent magiczny.

To bez sensu, Uther nienawidzi magii, nie posłałby mojego syna do druidów, pomyślała Morgana. Ale z drugiej strony - kto wie, gdzie właściwie trafił chłopiec... ?

Może młody druid nie był jednak jej dzieckiem, ale Morgana odczuła niewytłumaczalna potrzebę zaopiekowania się nim i pragnienie by go zatrzymać przy sobie.

- Wiele dla niego ryzykujesz. A przecież nie znasz nawet jego imienia! - zauważyła Gwen.

- Istnieje więź miedzy nami! - ucięła dama Artura. - Jeszcze nigdy nie czułam czegoś takiego....

Służka dała jej spokój i sama pomagała doglądać chłopca.

Malec w ogóle się nie odzywał, ale często patrzył Morganie w oczy, niekiedy posyłał jej nieśmiały uśmiech, a raz - dobry Boże! - usłyszała jego głos w swojej głowie. " Morgano! " - to jedno słowo wraz z falą wdzięczności, która przedarła się do jej umysłu tylko utwierdziło ją w przekonaniu, że robi dobrze. Musi go uratować! Choćby nie wiem co! Niestety, nie mogła go przygarnąć. Gdyby Uther odkrył kim chłopiec jest... Wystarczyło spojrzeć mu na pierś, by zobaczyć tatuaż, symbolizujący przynależność do wyznających w dawną religię.

 Wystarczyło spojrzeć mu na pierś, by zobaczyć tatuaż, symbolizujący przynależność do wyznających w dawną religię

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



                                           *

Bond Between Us // Artur+Morgana+MordredOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz