Mu Lian. 7

7.8K 958 39
                                    

ဝမ္ဝမ္..သူမဒီနန္းေတာ္ကိုေရာက္ေနတာ တစ္လပင္ေက်ာ္လာေလေနၿပီ...ဒီတစ္လအတြင္းမွာပဲ အျဖစ္အပ်က္ေတြကအမ်ားအျပားပင္...အဓိကအသက္ေရာက္ဆံုးခံရသူက သူမပင္ ျဖစ္သည္...

'ဒီတစ္လအတြင္း..ဘာေတြျဖစ္ခဲ့တာလဲ...'

သူမက ဖုန္းအာ ကိုခ်စ္၍ သူမေနရပ္ကိုပင္စြန္႔လႊတ္ခဲ့ရသည္...အဲ့ဒီအစား...ရာထူးတစ္ခုျဖစ္တဲ့ မိဖုရားေလးရာထူးကိုရခဲ့သည္...ဒီရာထူးနဲ႔ပဲ သူ႔အနားမွာေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနထိုင္ႏိုင္မယ္လို႔ထင္ခဲ့ျခင္းေပ...

ဒါေပမဲ့သူမအေတြးနဲ႔ လက္ေတြ႔ကေတာ့တစ္ျခားစီပင္..
မိဖုရား ရာထူးေပမဲ့ သူနဲ႔အနီးကပ္ဆံုးအေဆာင္ျဖစ္တဲ့ မိဖုရားေခါင္ႀကီး အေဆာင္တြင္ေနထိုင္ခြင့္ရသည္...
ရာထူးျမင့္သူလို ဂ႐ုစိုက္ခံရမယ့္အစားသူမရ႐ွိတာက ဒီအေဆာင္က အေစခံေတြရဲ႕ အထင္ေသးရြံ႔႐ွာမႈေတြပဲျဖစ္တယ္...

သူမဘယ္ေလာက္ပဲ အေစခံေတြနဲ႔ရင္းႏွီးဖို႔ႀကိဳးစားႀကိဳးစား
အေစခံေတြမွာသူမနဲ႔ခပ္ခြာခြာေနကာ...ဆက္လက္အထင္ေသးၾကျမဲပင္...သူမေၾကာင့္..မုမိဖုရားေခါင္ႀကီးနန္းစြန္႔သြားျခင္းဟုထင္ကာ..သူမအေပၚစက္စုတ္မႈမ်ားကိုဖံုးကြယ္ဖို႔ပင္မႀကိဳးစားပဲ အတိုင္းသားျမင္ေနရသည္...

ထို႔သို႔ေသာအခ်က္ေတြေၾကာင့္...သူရဲ႕ေဖးမ မႈနဲ႔ေႏြးေထြးမႈေတြကသာ သူမရဲ႕ ခိုလွံုရာျဖစ္ခဲ့သည္...
သူရဲ႕ အခ်စ္ခံရဆံုးမိန္းကေလးျဖစ္ေသာ္ျငားလည္း...
အေနာက္ေဆာင္ကိုယ္လုပ္ေတာ္ေတြရဲ႕ မနာလိုမႈေတြ
အေကာက္ၾကံမႈေတြ...မုအိမ္ ဘက္ေတာ္သားအမတ္ေတြရဲ႕ အျမင္မၾကည္မွုေတြေၾကာင့္ တစ္လျကာေသာ္လည္းက်င္႔သားရရမည္႔အသား သူမတစ္ေျဖးေျဖးနဲ႔နန္းေတာ္ကိုေၾကာက္ရြံလာခဲ့သည္...

နယ္စပ္ကအေရးကိစၥမ်ားေၾကာင့္...သူသည္လဲ သူမအနားတြင္အခ်ိန္ျပည့္မေနႏိုင္ေတာ့ေပ..အျမဲလိုလိုအလုပ္ေတြ႐ႈပ္ေနတတ္သည္...သူရဲ႕ေဖးမမႈေတြကိုလဲ အရင္လိုမရေတာ့ေပ...အားငယ္မႈေတြသာႀကီးစိုးေနခဲ့ေပသည္..

အခုဆိုသူမရဲ႕အားကိုးရာတစ္ခုျဖစ္ေသာ...ခ်န္ မွာလဲသူရဲ႕ေနရပ္ကိုျပန္ေတာ့မည္ေျပာေနေပသည္...

System vs Villain (own creation) Where stories live. Discover now