Rozdział 17

5 1 0
                                    

Pov Serafina

Kiedy Przyjechaliśmy na miejsce było dosyć sporo ludzi. Postanowiliśmy się rozdzielić i zrobić kilka żartów.

Miałam już zastawić półapkę. Miała to być mini bomba z farbą. Weszłam pod scenę. Sięgając do plecaka zauważyłam na nadgarstku tatułaż. Narrator wiesz o co z tym chodzi ja go nie robiłam. (N/A: Tak wiem ale nie powiem😊) Ty Huju!

Chyba nici z naszego żartu. Wybiegłam z tamtąd próbując znaleźć brata.

Pov Felix

Szukałem miejsca na mały żart i jego rodzaj. Siekiera z sufitu....groźba więzienia. Farba.....żart Serafiny.

-Felix!!!!-To był piskliwy głosik którego nie nawidzę.

-Czego chcesz Laura?-Spytałem niechętnie i wyczuwalną złością.

-Falix, skarbie co tak ostro?-Zapytała ze złością.

-NIE MÓW DO MNIE SKARBIE, JEBANA DZIWKO!!!-Krzyknołem na całe gardło.

Odszedłem ale zaczęła mnie gonić. Odbiłem się stopą o korę drzewa i skoczyłem. Przytrzymałem się gałęzi i weszłem na następną, wyżej. Tam usiadłem. Przeszła koło mnie nie zdając sobie sprawy gdzie jestem.

Laura to suka. Leci na kasę kogoś lub wygląd. Nieraz przez nią przyjaciele się wykłucali. Oficjalnie jest z nią Play boy szkoły, Dius. Nie nawidzę typa. Nęka moją siostrę od dawna.

Serafina kiedyś była szarą myszką ale około kilka lat temu zmieniła się. Jestem z niej dumny.

Sprawdziłem godzinę na telefonie. Wtedy zobaczyłem tatuaż na nadgarstku. Nie pamiętam bym go robił.

Zeskoczyłem z drzewa. Muszę powiedzieć reszcie!

Pov Narrator

Lili, Eryk, Felix, Hiro i Serafina zaczęli się szukać na wzajem. W pewnym momencie zaczeli biec. Jak na złość nie zwracając uwagi na otoczenie zdeżyli się ze sobą. Upadli łapiąc się za głowę.

-Ałłłaaa!!!-Krzykneli churem.

-O matko mam przejebane!!!-Krzyknoł Hiro w panice. Wszyscy wstali.

- Co się dzieję?-Spytała Lili ale coś ją dręczyło.

-Niewiem nawet skąd ale dostałem jakiś tatuaż na nadgarstku.-Powiedział.

-Ty też?-Zapytała reszta churem.

-Mama mnie zabije, wskrzesi, znów zabije i powiesi w piwnicy!-Krzyknoł zpanikowany Eryk.

-Eryk ty nie masz piwnicy. -Stwierdziła Felix.

-Musimy sprawdzić czy Natasza też to ma.-Powiedziała Lili.-A potem pujdziemy na stragany z Mangą!!!

-Ale jak ją zajdziemy?-Zapytał Felix

-Hiro widziałeś gdzie poszła?-Zapytała Serafina.

-Niewiem ale napewno ją znajdziemy.-Odpowiedział.

Przygoda w wiosce Black Raven (Zawieszone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz