Cześć to moja pierwsza historia kturą publikuje. Więc przepraszam za wszystkie błędy ortograficzne, interpunkcyjne, logistyczne itp. W historii pojawią się przekleństwa i inne. Historia nie dla ludzi o słabych nerwach.
-....-(dialogi)
(N/A:)- Moje komętaże.
POV (osoba lub Narrator) - pokazanie perspektywy osoby
*dźwięk* - Np: Wstchnienie, czyli dźwięk lub ruch np: w środku zdania.Na końcu rozdziałów mogą być pogadanki z postaciami. Zapraszam do czytania...PS: Nie odpowiadam za wyjebane muzgu w kosmos.
POV ???
Black Raven, wieś w południowej części Avalonu. Tajemnicze i magiczne miejsce które skrywa wiele tajemnic. W XIX wieku odnotowano w nim tajemnicze zjawiska takie jak: porwania i morderstwa które miały miejsce w tajemniczych okolicznościach. Wioska słynie z malowniczych lasów i różnorodności geograficznej. Jest też rodzinną wsią wielkiego astronoma Luntoro Jacka Sato i domem zmarłej seryjnei morderczyni Mori Smith o pseudonimie: wdowy z Black Raven. W mieście też żyła XVIII wieczna szanowana rodzina Wolf. Rodzi.....
Trzask otwierania drzwi rozległ się po pokoju.
-AAAAAAA!!!!!!-Krzyknęłam spadając z krzesła. Kurwa!!!! (N/A: Spokojnie przekleńst będzie mniej...chyba...może...na razie....)
-Co sister znowu czytasz historie tego miasta?- Zapytał mój rok starszy brat.
-Nie wiesz że się puka idioto!!?-Zapytałam wstając.
-Mama chce żebyś ruszyła dupe i poszła na spacer poszukać przyjaciół.-Powiedział opierając się o drzwi.
-ok... powiedz mamie że zaraz zejdę.-Powiedziałam wypychając go za drzwi. Kiedy był poza pokojem. kopnełam go w dupe powodując że spadł na twarz (N/A:Miałam taką ochotę dać mu tam schody). Zamknęła szybko drzwi na klucz. A tak przy okazji chyba pora się przedstawić. Nazywam się Natasza Tsuki Wolf. Zapytacie pewnie co znaczy Tsuki otuż to imię Japońskie oznaczające księżyc, i nie, nie pochodzę z Japoni. Przeprowadziłam się tutaj z Rumuni. I tak przeprowadziłam się z moją rodziną. Moją mamą, moim tatą, rok starszym bratem i czternaście lat młodszą siostrą. W sumie w porównaniu do mojej mamy którą ma trzynastkę rodzeństwa. Moja mama ma blond włosy i zielone oczy ma na imię Anastazja. Tata ma czarne włosy i zielono - niebieskie oczy ma na imię Yamato. Mój starszy brat ma na imie Alvin ma ciemne brązowe prawie czarne ulizane włosy i zielone oczy. Moja młodsza siostra ma czarne długie włosy i niebieskie oczy ma na imię Mari. Ja mam ciemno brązowe włosy do połowy szyi które są z przodu dłuższe z tyłu krudsze i po lewej stronie lekko dłuższe od prawej jednocześnie z grzywką na lewe oko kturą nazywają emo grzywką i szare oczy po babci. Ja mam pietnaście lat, Alvin ma szesnaście a Mari zaledwie roczek. Popakowałam plecak przyborami do rysowania i przebrała się z piżamy w czarny podkoszulek, szarą lekko za dużą rozpinaną bluzę z kapturem, czarne dżinsowe spodnie z wysokim stanem i czarne trapery. Wzięłam torbę, przeżuciłam ją przez ramie i prubowałam się wymknąć z domu. Niestety mama i Alvin mnie zobaczyli.
-Natasza tylko pamiętaj z dala od lasu.-Powiedziała mama madczynym głosem.
-Ok - Powiedziałam normalnie.
-I pamiętaj żadnych chłopaków!!!!-Krzyknoł mój nad opiekuńczy starszy brat. Jestem święcie przekonana że sąsiedzi go słyszeli albo nawet Chiny.
Nie zwracając na niego uwagi wybiegłam z domu do lasu. Dopiero kiedy do niego weszłam zwolniłam. Dźwięki lasu zawsze mnie uspokajają więc zamknęłam oczy, chodząc......POV Narrator
Chłopak o kasztanowych włosach i zielono-żółtych oczach biegł przez las co chwila odwracając się za siebie. Miał niebieską bluzę z kapturem, biały podkoszulek, zwykłe dżinsy i niebieskie tenisuwki. Wyglądał na około pietnaście lat. Biegł trochę szybciej niż normalny człowiek. Goniły go dwa potężne wilki.Jeden rudy a drugi ciemno szary. W momencie odwrócenia głowy do tyłu (N/A:nadal biegnąc) niechcący wpadł na kogoś przez co się przewrócili na ziemię.Ten rozdział jest krótki ale nie mam zbytnio czasu na dłuższy. Aktualizacje i następne rozdziały będą pojawiać się nieregularnie. Jeszcze raz przepraszam za błędy. Mam nadzieje że się wam podobało. Nie wiem czy uda mi się opublikować ale mam nadzieję że się uda.
CZYTASZ
Przygoda w wiosce Black Raven (Zawieszone)
AventureNatasza to nastolatka która przeprowadziła się z rodziną do Black Raven. Tajemniczego miasta z sekretami. Nikt nic o tajemnicach tego miejsca nic nie wie. Czy Natasza i jej nowo poznani przyjaciele odkryją sekret tego miejsca? A może zostawi to więc...