Ya watty bölümleri öne alıyor şaapçam şimdi.
⚠️UYARI⚠️
BU BÖLÜM 3. BÖLÜMDEN FALAN ÖNCE GELDİYSE EĞER ATLAYIN 6. BÖLÜMDE DE AYNI ŞEY OLDU 6. BÖLÜMÜ 5'DEN SONRA OKUYUN BUNU DA 6'DAN SONRA. BU UYARIYI DİLKATE ALMAZSANIZ FENA SPOILER YERSİNİZ.
--
Gerçi, 4 yıl boyunca değişmediyse kişiliğinin bu kadar hızlı değişmesi mantıklı değil, yani umarım.
Ama Crystal'ın içinde hep bir sinsilik, can yakma isteği vardı. Fakat bunu hiçbir zaman dışarıya vurmadı, içindeki şeytanı uyandırmak istemedi. Crystal birine sinirlenince insana işkence çektiren bir bakış atar, ve bakışın kimden miras olduğu artık belli.
Beni bu düşüncelerden uzaklaştıran ses annemin kapıyı çalmasıydı.
"Draco, girebilir miyim?"
"Hayır." dedim net bir şekilde.
"Bence konuşmak sakinleşmen için bir çözüm yolu olabilir."
Bunun işe yaramayacağını bile bile ayağa kalkıp anneme kapıyı açtım ve yatağıma oturdum.
"Aniden bunu öğrenince elbette sakin bir tepki vermeni beklemiyordum."
Sonra annem sessizce güldü.
"Crystal gibi tatlı bir kızın babasının herkesi korkutan biri olması tuhaf değil mi?"
"Bilmem, pek tatlı sayılmaz." diyerek bir yalan uydurdum.
"O yüzden mi haberi öğrenince bu kadar çöktün?" diye sordu annem alayla. Burdan nasıl kıvırabilirim diye düşündüm.
"Hayır, sadece... O adamın kızının Hogwarts'ın koridorlarında rahat rahat dolaşabilmesi beni biraz, korkuttu."
Draco Malfoy uyduracak yalan bulamıyor, görülmeye değer.
Annem kafasını sakince salladı. Bana inanmadığını fark ettim.
--
Genel
"Anne, ben babama mı benziyorum?" diye sordu Crystal annesi Nagini'ye.
"Gözlerin evet ama saçların anneannene benziyor." dedi kadın kızının saçlarını okşayarak.
"Peki babamın adı neydi?"
"Tom." dedi kadın düşünmeden, ama sonra keşke gerçeği söylemeseydim dedi kendi kendine.
"Ee, sizin büyücülük okulu nasıl gidiyor?" diye konuyu değiştirdi Nagini.
Crystal, Voldemort adlı bir seri katilin geri döndüğünü ve çok yakın bir arkadaşını öldürdüğünü söyleyerek annesini endişelendirmek istemedi.
"Iyi." dedi kız sadece.
"Hiç ilginç bir şey yok mu?"
Kadın Tom Riddle'ın geri döndüğünü biliyordu, sadece kızı ona doğruyu söyleyecek mi diye merak ediyordu.
"Büyü yapmamız dışında mı?" dedi platin saçlı kız gülerek. Annesi de güldü ve,
"Evet." diye cevap verdi. Kafasını iki yana salladı Crystal.
Kızı ona yalan söylediği için biraz kırılmıştı Nagini, ama bozuntuya vermedi.
"Alexandria ben Hogwarts'dayken hiç buraya geliyor mu?" diye sordu Crystal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
betrayal // malfoy
FanficHerkes neler olduğunu biliyordu ama Crystal'a bir bulmaca veriyorlardı, bu bulmacanın anahtar kelimesi kızın gerçek hayatıydı ve kız bunu çözdüğünde, o da neler olduğunu bilen ama söylemeyeyip ona çözdüren kişilere ona neler çektirdiklerini bulacakl...