Ya o bölümlerin yerini değiştirme şeysine basıyorum düzenliyorum ama yok olmuyor ya ben uyarı yazmaktan yoruldum wattpad beni sinir etmekten yorulmadı başka türlü nasıl yapabilirim bilen var mı? Cidden sinirden silcem hikayeyi.
Satur arası yorumları sewirem:)
⚠️UYARI⚠️
EĞER BU BÖLÜM 8. BÖLÜMÜN ARKASINDAN GELMEDİYSE BAŞKA BİR BÖLÜMDEN ÖNCE GELDİYSE ATLAYIN VE 8'DEN SONRA OKUYUN. TEŞEKKÜRLER.--
Platin saçlı kız, yavaşça oğlana doğru sıcak bir gülümseme ile yürüyordu. Üstünde gözlerine uyumlu açık gri-mavi, geceliğe benzeyen bir elbise vardı.
Sonra kız durdu, perdenin arkasından gelen ufak güneş ışığı güzel kıza vurdu ve açık gri gözlerinin parlamasını sağladı.
"Crystal..." dedi oğlan sadece ve ona daha çok yaklaştı. Kızın saçlarına dokunmak için elini kaldırdığı anda önündeki kız toz olup havaya karıştı.
Etrafına bakındı genç adam ama kimseyi göremedi.
"Kimi arıyorsun, Draco?" dedi ürpertici ses oğlanın arkasından. Draco Malfoy titreyerek yavaşça arkasını döndü.
Genç adam yutkundu ve tam cevap verecekken o tanıdık ses konuştu.
"Sanırım beni." dedi.
Crystal Riddle'da 1 dakika öncesine kıyasla değişiklik vardı. Elbisesi dar ve siyahtı, dudağında mat, bordo bir ruj vardı ve saçlarını yanlarından çok fazla ama ufak ufak çıkararak dağınık topuz yapmıştı. Ayağındaki topuklular boş odada tok sesler çıkarıyordu.
"Değil mi, Malfoy?" diye devam etti kız.
Draco, "Ama- sen az önce-" kesik kesik konuşmaya çalıştı. Sonra aklına bir şey gelmiş gibi kafasını baba ve kıza çevirdi.
"Siz gerçek değilsiniz. Aklımın içindesiniz.
"Sence aklının içinde olsaydık ben bu şekilde mi olurdum? Karanlık Lordun yanında, 5 dakika önce salonda herkese zevkle işkence çektirmiş bir kız var. Güzel hayalgücü. Biz gerçeğiz, ama sen değilsin." dedi kız tiz bir kahkaha atarak. Karanlık Lord da onun bu kahkahasına sırıttı.
"Salondakilerin halini görmek ister misin?" dedi kız ve oda ile salon arasındaki kapıyı, asasının bir hareketiyle açtı. Yerde kanlar içinde yatan kişiler, kafayı yemiş ordan buraya titreyerek volta atan insanlar gördü oğlan.
Draco Malfoy bu görüntüye daha fazla dayanamadı ve kafasını çevirip dizlerinin üstüne yere çöktü. Kız, topuklu ayakkabılarından gelen o zevk verici ses ile beraber yerde çöken çocuğa yaklaştı ve ellerini dizlerinin üstüne dayayarak çocuğa eğildi. Yandan saçılmış olan saçları nerdeyse Draco Malfoy'un yüzüne değecekti.
"Sence bunların hepsi aklının sana oynadığı bir oyun mu?" diye fısıldadı Riddle kızı.
"Evet."
Draco, uykusundan nefes nefese uyandı. Ama kıpırdayamadığını fark etti çünkü beline sarılmış olan kız hala çekilmemişti. Oğlanın inip kalkan göğsü Crystal'ın kafasının da aynı hareketi yapmasına neden oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
betrayal // malfoy
FanfictionHerkes neler olduğunu biliyordu ama Crystal'a bir bulmaca veriyorlardı, bu bulmacanın anahtar kelimesi kızın gerçek hayatıydı ve kız bunu çözdüğünde, o da neler olduğunu bilen ama söylemeyeyip ona çözdüren kişilere ona neler çektirdiklerini bulacakl...