Selam bebek ben kelebek:)
Mediada şarkının açılması için sağ alt yerdeki yere basın eğer olmazsa o civarlarda basmaya devam edin.
Bir önceki bölümde de söylediğim gibi olacak kimin hangi yazı tipi onun içinden söylediklerini gösteriyor falan.
İyi okumalar♥️
--
Crystal'ın, annesine attığı mektuptan hala cevap gelmemişti. Bunun üzerine Crystal bir kaç tane daha mektup yazdı, ama yine bir cevap gelmemişti ve bu da kızın endişenlenmesine neden oluyordu.
Carmen, Draco, annesi, SBD'ler... hepsi bir anda gelmişti ve her biri tek başına bile zorla atlanabilecek şeyler.
Bu arada bir kaç gündür o notlardan gelmemişti ve bu da kızın merakını daha çok arttırıyordu.
--"Narsissa, ben de seni bekliyordum." dedi Karanlık Lord, kadının kapıdan girdiğini görünce.
"Geç otur." diye devam etti Voldemort önündeki tekli koltuğu göstererek. Narsissa, koltuğa oturdu ve Karanlık Lord'u dinlemeye devam etti.
"Severus sana bir tane de küçük kızım olduğunu söylemiş sanırım. Doğru mu?"
"Evet, Lordum." dedi kadın titrek sesi ile.
"Sen de bunu Draco'ya söylemişsin. Bunun ne kadar tehlikeli olduğunu bilerek. Değil mi?"
Narsissa cevap vermedi ve ayakkabılarına bakmaya devam etti.
"Değil mi!?" diye tekrar etti Voldemort.
"Evet." diye cevap verdi Narsissa.
"Şimdi gidip öğrenmesi an meselesi."
"Çok özür dilerim."
Kadın ağlayacak raddeye gelmişti.
"Şu an hayatın o kızın bunu öğrenip öğrenmemesine bağlı. Bunu biliyorsun değil mi? Eğer öğrenirse, Snape değil seni öldürsün. Şimdi gidebilirsin." dedi Voldemort. Kadın, hızlı adımlarla kapıdan çıktı ve direkt Malfoy Malikanesine cisimlendi.
--
"Bunu sürdüremeyiz, çok tehlikeli."
"Biliyorum Minevra, ama kendi başına bunu bulması ona daha çok faydalı olacaktır." dedi Dumbledore.
Minevra, "Ama onun eline çok büyük bir koz veriyoruz. Crystal, Potter ile yakın arkadaş. Savaş yaklaşıyor, kötü şeyler olacak." diye cevap verdi endişeyle.
"Savaşta her şeyi öğrenmiş olacak ve bu da şu an öğrenmesinden uygun olduğu zaten belli. Ayrıca, Draco ile aralarındaki ilişki, Draco'yu da bizim tarafa çekebilir ama ailesini bırakabilir mi bilemiyorum. Draco çok özel bir çocuk, eminim doğru kararı verecektir."
"Peki ya Alexandra? Her gün Çok Özlü İksir içiyor ve kendini başka biri olarak tanıtarak kuralları ihlal ediyor ve biz de buna göz yumuyoruz. O Crystal'ın Muggle Dünyasındaki en yakın arkadaşı, yani o öyle zannediyor."
"Alex, çok erken yaşta Ölüm Yiyen olmuş. Ama Snape eğer Carmen'ın aslında Alex olduğunu söylersek Crystal'ın tehlikeye gireceğini söyledi ve gayet de haklı. Alex ona annesi ile ilgili bazı bilgiler vermiş ve bunlar da çoğu şeyi çözebilmesi için bir ipucu." diyerek konuyu kapattı Dumbledore.
--
İhtiyaç odasında KSKS çalışıyorlardı ve Harry ile onlara Patronus çıkartmayı öğretiyorlardı. Harry ve Crystal zaten nasıl yapıldığını biliyorlardı zaten, Crystal bu derste çok iyi olduğu için bir kitaptan okuyup denemişti ve başarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
betrayal // malfoy
FanfictionHerkes neler olduğunu biliyordu ama Crystal'a bir bulmaca veriyorlardı, bu bulmacanın anahtar kelimesi kızın gerçek hayatıydı ve kız bunu çözdüğünde, o da neler olduğunu bilen ama söylemeyeyip ona çözdüren kişilere ona neler çektirdiklerini bulacakl...