Şarkının yine bir alakası yok resmin de dlxödğx ama beraber okuyunca melodisi ile güzel oluyor dinleyerek okumanızı öneririm:)
ÖNEMLİ
Şimdi bildiğiniz gibi okullar açıldı ve benim bu dönem çalışmam lazım yoksa 8. Sınıfta cidden zorlanırım ve istediğim liseye gidemem. Yani maalesef şu an olduğu gibi her hafta 1 tane bölüm gelemiyecek, ama her hafta yb gelmiyor diye kitabı bırakmanızı istemiyorum zaten en fazla 3 tane okur var onları da kaybetmek istemiyorum. Anlayışınız için teşekkürler. İyi okumalar.
⚠️DİKKAT⚠️
EĞER BU BÖLÜM 5. BÖLÜMDEN FALAN ÖNCE GELDİ İSE VE 9. BÖLÜMDEN SONRA GELMEDİYSE ATLAYIN VE 9. BÖLÜMDEN SONRA OKUYUN. TEŞEKKÜRLER.--
Crystal notu okuduktan sonra kaşlarını çattı ve Draco'ya baktı.
Draco'nun kirpikleri titriyordu, çünkü o kızın kim olduğunun farkındaydı.
"Ablam ve babamı tanıyorsa, ablam hayatta yani!" dedi kız bardağın dolu tarafına bakarak.
"Baban da."
"Babam pek umrumda değil. Ama ablam öyle."
"Bu kızı bulmalıyız Draco. Beni ablamla buluşturabilir." dedi kız sevinçle. Draco kızın sevinmesine gülümsemeye çalıştı, acaba kızın kimliğini öğrenince bu kadar sevinecek mi? diye düşündü.
"Onu çok özledim." diyerek notu cebine koydu kız. Draco elini kızın beline koydu ve yürümeye devam ettiler.
Yanlarından Astoria Greengrass geçerken Draco, kızın belini daha sıkı tuttu. Onu geçip boş bir koridora gelince genç adam aklına bir şey gelince ağzını konuşmak için açtı ve refleks olarak kızın belindeki elini oynatınca kız çok sesli olmayacak şekilde küçük bir çığlık attı.
"Noldu?" dedi oğlan tam konuşacakken kaşlarını kaldırıp.
"Tikim var benim." dedi kız gülerek.
"Belinden mi?" diye sordu Draco sırıtarak, kız kafasını salladı.
"Böyle yapınca mı?" diye devam etti genç adam ve kızın beline parmağını bastırdı. Kız geri sendeledi, Draco yapmaya devam etti.
"Draco! Yapma!" dedi kız gülerek geri geri kaçmaya çalışırken sırtı duvara vurunca sessizce inledi kız.
Genç adam onun önüne geçti ve ellerini kızın iki yanına koydu.
-klişeler güzeldir-
Kız yutkundu ve,
"Belime dokunma." dedi kendi kollarıyla belini sararak.
"Belini tutamayacak mıyım yani?" dedi Draco muzipçe.
"Tutabilirsin, ama bastırma."
İkisinin de grileri koyulaşmış lacivertin bir açık tonu olmuştu. Oğlan kıkırdadı ve kızın dudaklarına baktı. Crystal ise aşırı yakınlık ve dudaklarına bakan gözlerden dolayı gerilmişti.
Draco, yavaş yavaş kızın suratına eğilirken Crystal yavaşlıktan bıkıp sağ elini çocuğun yanağına götürüp onu kendisine çekti, Draco kızın bu hareketine sırıttı ve onun alt dudağını emmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
betrayal // malfoy
FanfictionHerkes neler olduğunu biliyordu ama Crystal'a bir bulmaca veriyorlardı, bu bulmacanın anahtar kelimesi kızın gerçek hayatıydı ve kız bunu çözdüğünde, o da neler olduğunu bilen ama söylemeyeyip ona çözdüren kişilere ona neler çektirdiklerini bulacakl...