***
Yaren ve Kemal'in son buluşmalarının üzerinden 2 hafta geçmiş Kemal'in bütün ulaşma çabaları Yaren tarafından bertaraf edilmişti.Bir yanı yapma bir kez olsun kaldır duvarlarını dese de diğer tarafı acımasızca kırıklarını hatırlatıyordu ona.
Kemal 2 haftadır uğraşlarının boşa gitmesi ile artık son çareyi şirkete ani bir ziyaret yapmakta bulmuştu, çünkü haber verdiğinde Yaren müsait olmadığını söyleyip onu reddediyordu.Şirkete geldi arabasını valeye bırakarak Yaren'in odasının olduğu kata çıkmak üzere asansöre bindi.Yaren'in odasının önüne geldiğinde asistanının yerinde olmadığını görünce keyfi yerine geldi.Bugün şans ondan yana galiba çünkü o soğuk nevale kapıda olsaydı kırk takla atar onu yine de odaya almazdı.Kapıyı tıklayıp içeri girdi.Yaren gelenin Aslı olduğunu düşünüyordu başı ağrıdığı bahanesi ile ona kimseyi odaya almaması gerektiğini, hatta şirket yanmıyorsa içeri kendisinin bile girmemesini tembihlemişti.Sandalyesinde başını geriye yaslamış gözleri kapalı bir şekilde bağırmaya başladı''eğer şirket yanmıyorsa kendine iş aramaya başla Aslı! Ben sana içeri sen dahil kimse gelmesin demedim mi?'' diye bağırdı ve sinirle gözlerini açtı.Kemal iki elini ben suçsuzum dercesine havaya kaldırmış''kapıda kimse yoktu bende girdim beni de kovmazsın umarım'' diye takıldı ona gülümseyerek.Yaren şimdi gerçekten Aslı'nın kendisine iş araması gerektiğini düşünüyordu. Kendisini bile odaya istememişken asıl kaçtığı adamın odasına girmesini affetmeyecekti. Yaren oturduğu yerde dikleşti ''Kusura bakmayın Kemal bey ben Aslı sanmıştım biraz rahatsızım da o yüzden görüşme kabul etmiyordum. Siz neden geldiniz acil bir durum mu var?'' diye sordu resmi bir dille.Kemal Yaren'in mesafeli tavrından çok rahatsızım demesine takılmıştı''neyin var ciddi bir şey değildir umarım'' diye kıza doğru yaklaşmaya başladı.Bir yandan da kızı tarıyordu gözleri ile bir yerinde bir şey var mı diye.Yaren rahatsızca yerinde kıpırdandı ''hayır Kemal bey basit bir baş ağrısı sadece'' diye cevapladı genç adamı.Kemal ''ağrı kesici bir şeyler aldın mı peki'' diye sorunca Yaren bu ilgili hallerin bir an önce bitmesi için sert bir ses tonu ile konuştu'' buraya kadar benim sağlık durumumu sormak için gelmediniz sanırım ben iyiyim ilginiz için teşekkür ederim''diye tersledi adamı.Kemal bozularak''seni merak ettim o günden sonra bir türlü görüşemedik telefonlarıma bile çıkmıyorsun. Yaren bir sorun mu var yanlış bir şey mi yaptım bilmeden?''diye sordu.Yaren ''sorun tam da bu iş ortağımsınız siz benim ve aramızda ki ilişki böyle kalmalı sizinle aramızdaki tek şey iş bunun dışında bir şey için buraya kadar gelmeniz bile aramızdaki ilişkiyi yanlış yorumladığınız fikrine kapılmamı sağlıyor''dedi.Kemal kırılmıştı ama nedenini anlıyordu Yaren'de ondan hoşlanıyordu ve korkuyordu bunu gözlerinden anlıyordu Kemal.Ama vazgeçmeye niyeti yoktu Kemal'in.Yarenin üzerine doğru yürüdü ve koltuğun iki yanından tutarak yüzünü güzel yüze yaklaştırdı, kokusunu içine çekti ve gözlerini kızın dudaklarına dikerek konuşmaya başladı''Yaren aramızda ki ilişkiyi yanlış falan yorumlamıyorum aramızda ki ilişkinin gayet farkındayım'' dedi kelimeleri tane tane söyleyerek.Yaren'in nefesleri sıklaşmış bütün vücudunu bir titreme almıştı.Gözleri Kemal'in dudaklarına kilitlenmişti.Kemal Yaren'inde ondan etkilendiğine artık adı kadar emindi ve geri çekilmeye hiç niyeti yoktu.Yaren biraz olsun kendisine gelebilmek için kıvrak bir hareketle ayağa kalktı ve camın önüne geçerek sesi titreye titreye ''Kemal yapma lütfen '' diyebildi sesi fısıltıdan farksızdı.Kemal Yaren'e doğru ilerledi ve hızla onu belinden kavrayıp dudaklarını dudaklarına bastırdı.Genç adam aklını kaybetmek üzereydi Allah'ım bu nasıl bir heyecan sanki hayatında ilk defa bir kadını öpüyor.Yaren neye uğradığını şaşırdı hareket edemiyor, onu itecek gücü kendisinde bulamadığı gibi karşılıkta veremiyordu.Kemal ürkütmeden okşadı güzel kadının dudaklarını dudakları ile sonra usul usul geri çekilmeye başladı.Yaren o an kendisine bir nebze olsun gelebilmiş ve Kemal'i itip yüzüne okkalı bir tokat geçirmişti." Sen... Sen ne hakla beni öpersin " diye bağırmaya çalıştı sesinin titrememesini umarak.Kemal tokat yediği yanağını tutuyordu. Yine olsa yine yapardı bunu bırak tokadı topla tüfekle üstüne gelseler yinede isterdi o dudakları ama Yaren'i daha fazla kızdırmak istemedi "özür dilerim Yaren ben tutamadım kendimi sende istersin sandım" dedi mahcup bir ifade takınarak hal bu ki ne mahcubiyeti zil takıp oynayası vardı onu öpebildiği için.Yaren daha çok sinirlendi "seni öpmek istediğimi nereden çıkardın? ben ilişkimiz iş ilişkisinin dışına çıkmasın dedim ve sen bu cümleden seni öpmek istediğimi mi çıkardın yani ?" dedi sesi git gide yükseliyordu, öpücüğün etkisinden çıktıkça daha da güçleniyordu.Kemal "Tamam haklısın ama aramızda ki bu şeyin sende farkındasın adını bilmiyorum ama aramızda bir şey var Yaren neden kaçıyorsun ? ne güzel birbirimizi tanımaya başlamıştık neden geri çekiliyorsun?". Yaren masasına geçti, daha sakin bir ses tonu ile "Bak Kemal benim için gönül ilişkileri biteli çok oldu. Ben kimseyi sevmem kimsenin beni sevmesini de istemem. Senin bu aramızda ki şey dediğin senin beni arzulaman dışında bir şey değil. Evet bende farklı hissediyorum ama olmaz ben yapamam, ben kırıklarla doluyum ve kimse böyle bir kadını hayatında istemez bence sende uzak durmalısın benden" dedi sesi ve duruşu ne kadar güçlü görünse de gözlerinde görüyordu Kemal onun acısını " Yaren ben sana büyük sözler veremem çünkü tutulmayan sözler ne kadar acıtır bilirim ama acılarında kırgınlıkların da kabulüm. Senden hiç bir şey beklemiyorum, beraber vakit geçirelim sadece, zamana bırakalım her şey kendiliğinden olur zaten. Seni zorlayamam ama senden hoşlandığım doğru sende bana karşı boş değilsin biliyorum şimdi hiç bir şey söylemene gerek yok ben gidiyorum sen düşün ve kararını ver"dedi ardından odayı usul usul terk etti.Yaren karmakarışık olmuştu.Yıllar sonra ilk kez bir erkeğin dudakları değmişti dudaklarına ne kadar itiraf etmek istemese de bu durum onu rahatsız etmemiş aksine hoşuna bile gitmişti.Yaren bu kafayla çalışamayacağını bildiğinden çantasını alıp çıktı.Eve gidip biraz düşünmek istiyordu belki soğuk bir duş aklını başına getirebilir diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET (TAMAMLANDI)
Romanceİhanetin acısını en derininde hissetmiş bir kadın ve adam... Ayakta kalmak hiç bu kadar zor olmamıştı... Yaşamak için izlenen yollar ve çıkmazlar... İki yarım kalmış yaralı kalp bir olabilirmi ?