İlk bölüm geldi.. Kısa bir alıntı okumaya devam etmek isteyenler için ilk bölümü yayımlamış olduğumu duyurmak isterim 😎 Destek ve yorumlarınızı dört gözle bekleniyor 😊😘😘
Cehennemde işler yolunda gitmiyordu. Kuralsızlar diyarında, Satan'ın koymaya çalıştığı saçma kurallar herkesi rahatsız ediyordu. Devil'i ise adeta çığırından çıkarıyordu bu Satan saçmalıkları. Cehennem kralı Satan'ı yok etme planlarının üzerinde uzun süredir çalışıyordu fakat yeterli sayıya asla ulaşamayacağının farkındaydı. 3 kafadar şeytan planları ile ilgili konuşurken Devil söze başladı
- Şeytanlar ile görüşmelere devam ediyoruz değil mi ?
Devil'in sorusunu Demon yanıtladı
- Evet ama isyan çıkarmaktan öteye gidemiyoruz Devil kimse Satan'ı karşısına almak istemez
Devil sinirlendi, yumruğunu masaya indirdi ve konuşmasına devam etti
-Bunu kabul edemem! Şeytanların doğasına aykırı itaat etmek. Nasıl Satan'ın başlarında olmasına sessiz kalabilirler
Devil ve Demon'un yakın arkadaşı Fiend yanıtladı
- Biz şeytanların doğasında olan bir şey daha var Devil unutma, bizler vurdum duymaz ve kayıtsız yaratıklarız. İsyan etmek doğamızda var bu yüzden isyana ikna oluyorlar ama iş Satan'a karşı savaşmaya gelince hiç birisi umursamıyor.
Devil arkadaşının haklılık payının farkındaydı ama kabullenmek istemiyordu bu durumu. O da bir şeytandı evet umursamaz bir yapısı olduğunu da biliyordu ama bu durum başka diyordu. Bir şeytan kimseye boyun eğmemeliydi ona göre. Satan'ın kuralsızlar diyarında ki saçma sapan dayatmaları ve gövde gösterilerinden çok sıkılmıştı. Neyse ki yalnız değildi yakın arkadasları Demon ve Fiend onunla aynı fikirdeydi. Devil kararlı bir ses tonu ile konuştu.
- Evet belki umursamaz yaratıklarız ama Satan'a boyun eğecek kadar küçük düşmemeliyiz. Bizim gibi düşünen şeytanlar olduğuna eminim ve ne pahasına olursa olsun onları bulacağım! Gerekirse tek başıma Satan'ı yok edeceğim!
Üç iblis bu konuşmayı yaparken dördüncü bir kişinin varlığından habersizlerdi. Satan'ın hizmetkarlarından birisi efendisinin şüpheleri üzerine üçlüyü takip etmeye başlamış ve yaptıkları bütün konuşmaları dinler olmuştu. Duyduklarını anlatmak üzere hemen efendisine gitti.
Satan krallığının başında hergün olduğu gibi oturup emirler yağdırırken o sinir bozucu Devil ve yandaşlarının peşine taktığı hizmetkarının geldiğini söylediler. Hemen içeri almalarını emretti. Hizmetkarı içeri girdiğinde yeri göğü inletecek kadar gür ve bir o kadar ürkütücü sesi ile kükredi.
- Anlat hemen! Devil neler karıştırıyor?
Satan'ın hizmetkarı olan şeytan anlatmaya başladı
-Efendimiz uzun süredir peşlerindeyim biliyorsunuz. Devil ve yanındakiler düzenli aralıklarla bölge bölge şeytanları size karşı kışkırtmak üzere konuşmalar yapıyorlar. Çıkan isyanların çoğu onların eseri ama isyan çıkarmaktan öteye gidemiyorlar kimse sizi karşısına almak istemiyor. Devil sizi yok etmeye kararlı gerekirse tek başına yapacağını söylüyor.
Satan duydukları karşısında öfkeden deliye döndü. Ateş kırmızısı gözlerini karşısındaki aciz şeytana dikti ve çığlıklar içinde yanmasını izledi. Ölmeyecekti ama acı içinde attığı çığlıklar Satan'ı biraz da olsa sakinleştirirdi. Bu Devil ve peşindeki salaklardan bıkmıştı artık
-Beni kimse yok edemez! Buna kimse cür'et edemez
Kükreyişinin ardından yanındaki bütün şeytanları ateşi ile yakmaya başladı. Onlar çığlık attıkça kahkaha atıyor ateşlerini daha da harlıyordu. Bu iş çok uzamıştı artık! Hak ettikleri cezayı verecekti onlara. Onları yok etmeyecek yeryüzüne gönderip sefil insanoğlu ile beraber onlar gibi bir hayat sürmelerini sağlayacaktı. Onları izlemek ise en büyük uğraşı olacaktı bundan sonra. Milyonlarca yıl sonra sürgün cezasını tekrar verecekti fakat bu kez öncekinde olduğu gibi dikkatsiz davranmayacak ve onları izlemeye devam edecek hiç bir zaman peşlerini bırakmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET (TAMAMLANDI)
Roman d'amourİhanetin acısını en derininde hissetmiş bir kadın ve adam... Ayakta kalmak hiç bu kadar zor olmamıştı... Yaşamak için izlenen yollar ve çıkmazlar... İki yarım kalmış yaralı kalp bir olabilirmi ?