hikayem ilgi görmüyo depresyonlara girdim sizin yüzünüzden -.- Bu bölüm bir Duru'dan bir Melis'den olacak. Size birşey sormak istiyorum. 1-2 kişinin yorumu bile benim için yeterli bu yüzden yorum yazın. Sizce günümüz diliyle yazmaya devam mı edeyim yoksa imla kurallarına uyarak gerçek bir kitap gibi mi yazmalıyım. Yorum gelmeden yeni bölüm de gelmeyecek. Benim için gerçekten önemli çünkü. Birde karakterleri merak edenlerde yorum yaparsa iyi olur. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere.Birde malum okullar açıldı bölümler ne sıklıkla gelir bilemeyeceğim. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin canımlar <33
Sarp ile olan quizimden sonra onu yollamıştım.Quizden sonra vardığım sonuç; onu seviyordum.
Duru'ya söz verdiğim gibi Sarpı gönderince onu çağırmıştım.Olan herşeyi anlatmıştım.Bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
"Oha mal mısın ya insan anlatır"
"herşey bir anda oldu"
"Olsun bir anda olduysa o anda anlatacaksın kızım sen bana. Deli etme adamı"
"Anlattık ya bea"
"Sus sen"
Duru birden kalbini tutmaya başladı.
"Melis canım acıyor"dedi ağzından çıkan küçük iniltiyi duymuştum.
"Duru neyin var Duru!"diye bağırdım.Gözyaşları gözlerime hücum ediyordu.
"Melis iyi değilim "
"Seni hastaneye götüreceğim annenleri arıyıp haber veririm gidince hemen ne olduğunu anlatacaksın bana. İnanmıyorum ya " kalkmasına yardım ederek kaldırdım.
"Sakın onlara haber verme"
"Sonra konuşuruz hastaneye gidiyoruz."
***
Duru'yu Sarp'ın arabasıyla hastaneye götürdük. Sarp'ın ailesinin maddi durumu iyiydi ve ona 18. Yaş gününde araba almışlardı.
Bizi bıraktıktan sonra önemli bir işi olduğunu söyleyip gitti.
Duru doktorun yanına kontrole girmişti.
Ne yapacağımı bilmez bir halde koridorda volta atıyordum.Duru'nun girdiği odanın kapısı açılınca birden rahatladım ve yanına koştum.
"Ne oldu? Neyin varmış? "
"Birşeyim yokmuş ya sadece biraz stres yapmışım"
"Stres yapacak bir konun var ve ben bilmiyorum.Harika ya !"
"Melis bir sakin olur musun eve gidelim anlatırım"
Duru'dan
İşte şimdi ayvayı yemiştim.Doktor stresle ilgili birşey söylememişti. Dediklerini pek dikkate almamıştım fakat stres diye birşeyin ağzından çıkmadığına emindim.
Ve şimdi Melis'e söylemem gereken bir şeyler vardı.Lanet olsun ki ona yalan söylemeyi sevmiyorum!
***
"Bak şimdi Melis anlatmaya başlayacağım fakat sözümü kesmeden dinleyeceksin."Kafasını onaylarcasına salladığında konuşmaya devam ettim.
"Ayrıca anlattıklarımı da kimseye söylemeyeceksin. Zaten birşey yok artık ortada"
"Duru anlatacak mısın artık ?"dedi bıkkınlıkla.
"Bak şimdi hani sen beni Çağatayla görmüştün ya.O lanet olası beni zorla öptü bunu da biliyorsun."Derin bir iç çektim ve devam ettim.
"İşte sizin eve gelmiş bir aralar bir kaç gün olmuş bilmiyorum ne kadar her neyse o günden itibaren bana mesajlar atmaya başladı.Seni seviyormuş fakat...Ah tanrım! Bizim dostluğumuzu bitirmeye çalışıyormuş.Neymiş ben seni erkeklere yöneltiyormuşum ! Bu yüzden beni öpmüş ve her zaman bana mesaj atıyor.Eğer seni onunla barıştırmazsam aramızı bozacakmış. İnanmıyorum elbette fakat ya birşey olursa ...Korkuyorum melis"
Gözümden yaşlar akmaya başlamıştı. Ve söylediklerim doğruydu. Yalan söylemek zorunda kalmadığım için biraz rahatlamıştım.Nereden aklıma geldi bilmiyorum fakat o lanet çocuktan her gece mesajlar alıyorum. Nefret ediyorum pislik herif.
Melis'den
Olanlar karşısında şoktaydım. Nasıl yani ya aramızı bozmaya nasıl cürret eder ! Kardeşim saydığım gördüğüm birini .
"Kusura bakma ortam çok ormantik ama böyle birşey olmayacak canım. Üzme kendini sümüklü müsün yeağ."Diyerek en azından ortamı yumuşatmaya çalıştım. Sonra düşünecektim.
Duru göğüsüme yaslamış olduğu kafasını kaldırıp bana baktı.
"Melis beni bırakmayacaksın değil mi?"diye bir soru sordu. Bu kız ağlayınca fazla saçmalıyor.
"Duru... Seni üzmek istemem ama mal mısın ?" Dudakları yukarı kıvrıldığında göz yaşlarını sildim ve konuşmaya başladım.
"Seni asla bırakmam .Asla ..."
Kollarımı kenetlemiştim resmen. Oda bana sıkı sıkı sarılmıştı.
"Duruuu!" Bağırdığımda baş parmağıyla damağını kaldırdı. Bu da neydi böyle ?
"Ne bağırıyon mal"
"Sarp'ın twitter'ı var mıdır acaba"deyip sinsice güldüğümde onun oturduğu koltuğun yanından laptobu bana uzattı. Bir kaç dakika açılmasını beklediğimizde sonunda açılmıştı.
Hemen twitter'a girdim ve SarpVural adını aramaya başladım. Karşımda gördüğüm hesapla Duru ile aynı anda çığlık attık. Heyecanla üstüne tıkladım.
Etiketlemiş olduğu birkaç kişinin ve 'gece bizim' açıklamasını yaptığı fotoğrafa baktım.
Dün gece konulmuştu. Şaşkınlıktan ağzım o şeklini alırken resmen dilim tutulmuştu. Boğazımda hissettiğim acıyla ağlayacağımı fark ettim.
Benimle çıkarken nasıl olur ya! Nasıl böyle birşey yapar. Yanında yellozla çakma kızıl vardı. 'Canım saçın bildiğin ateş saçıyor hani gerçek gibi durmuyor bil istedim ' diyerek kendi kendime söylendim .
"Melis bunun Sarp olduğuna emin misin ya bir dikkatli bak " Duru ne saçmalıyon sen ya?
"Kızım manyak mısın sen ya? Sarp işte"diyerek nefesimi dışarıya üfledim.
Duru'dan
Sarp sıçtın sen knk .s diye geçirdim içimden. Gerçekten de öyleydi ama. Melis'i birazcık tanıyorsam Sarp'ı mahvedecekti.
Kendi kaşınmış ama yani. Almış yanına taş gibi hatunları barda fotoğraf çektirmiş. Ben olsam gebertmiştim ki Melis'i düşünemiyorum.
Melis'den
Sarp bittin lan sen !