Keturiasdešimt antra dalis

3.5K 188 3
                                    

// Emily White

"Emily, kol būsiu šalia, nesitrauk nuo manęs nė per žingsnį" Švelniu balso tonu ištarė Zayn, vos išlipom iš Louis juodo džipo, "o kai nebus manęs, būk su jais" Prieš priglausdamas savo lūpas man prie kaktos, pridūrė jis.

Linktelėjau jam, ir jis atsitraukęs sunėrė mūsų rankų pirštus. Trumpai pažvelgiau į Jake, kuris man mirktelėjo, ir tuo met apsižvalgė, aš padariau tą patį. Ant rožinio džipo stovėjo didelė kolonėlė, iš kurios grojo 'Scream and Shout' daina, dauguma čia esančių žmonių yra girti arba apsvaigę, tai sprendžiu pagal jų elgesį, kas kelia man šleikštuly. Vis dar negaliu suprasti, ką Zayn galėdavo veikti čia anksčiau, kai jis atrodo visiškai kitoks nei jie.

"Zayn" Vyriškas balsas pasiekė mūsų ausis. Mes sustojome ir atsisukome atgal, Zayn paleido mano ranką, ir vos linktelėjo galva Danieliui, buvau apsupta trijų vaikinų.

Žinau, kad viskas kas čia vyksta yra labai blogi dalykai ir nelegalu. Bet visa ši tamsioji Zayn pusė, jį daro dar karštesnį. Atpažinau tą vaikiną, prie kurio nuėjo Zayn, tai Adam. Pamenu jį, kai važiavome pagelbėti Jack.

Išgirdau švilpimą ir atsisukau atgal, Louis, Danielis ir Jake, taip pat atsisuko. "Panele, gal nori išgerti su manimi?" Dailių veido bruožų vaikinas, manęs paklausė.

"Valini iš čia" Pernelyg piktu tonu, atrėžė jam Danielis.

Kelias sekundes buvau šokiruota tokiu Danielio elgesiu, nes matau jį tokį pirmą kartą. Regis, jie tikrai pasiruošę mane saugoti.

"Aš tik noriu išgirsti šios gražuolės vardą" Prieidamas arčiau ištarė tas vaikinas.

"Sušiktai, tau buvo sakyta neasiartinti" Sušuko ant jo Jake, ir jį grubiai pastūmė atgal.

Buvau ant tiek šokiruota, vaikinų elgesiu, kad net pamiršau, apie Zayn. Tas vaikinas pažvelgė už manęs ir jis dėjo žingsnį atgal, tuo met pajutau, kaip ranka apsivijiamas mano liemuo, pažvelgusi į šoną, išvydau Zayn, su per daug piktu žvilgsniu.

"Kažko reikia, Ty?" Zayn piktai pasakė.

"Atleisk, Zayn, nežinojau, kad ji tavo mergina" Išsigandusiu balso tonu atsakė vaikinas.

"Kur gi ne" Zayn piktai jam atsakė ir mes pradėjome judėti toliau.

Stipriau įsikibau į Zayn ranką, nes aplinkui viskas mane baugina. Bet turiu kentėti, dėl Zayn. Viskas greit susitvarkys, ir grįš į senas vėžias.
Pasisukusi dešinėn, pastebėjau labai gražią merginą, stovinčią prie mėlyno sportinio automobilio, ji buvo apsikabinusi rudaplaukį vaikiną per kaklą, kuris jai vis kažką sakė, o ji kikeno. Ji pamatė, kad stebiu juos, ir merginą kažką pasakė vaikinui, nes jis taip pat atsisuko.

"Negaliu patikėti" Tas vaikinas sušuko, ir jaučiau kaip Zayn įsitempė, "pats Nakties Tūzas" Pridūrė juokdamasis.

Zayn suspaudė mano ranką, lėtai atsisukdamas į tą pusę, ir iškėlė galvą, pakeldamas antakius. Zayn jam iškėlė vidurinį pirštą, ir vaikinas juokdamasis priėjo.

"Nekenčiu šito rajono, nes per daug pažįstamų" Ištaria Zayn, vaikinui spausdamas ranką.

"Lenktyniausi?" Paklausia vaikinas, ignoruodamas Zayn žodžius.

"Taip, už Paul" Griežtai atsakė Zayn.

Vaikinas aiškiai netikėdamas papūtė akis. "Juokauji" Sunkiai ištarė jis.

"Ne, Liam, nejuokauju" Nekeisdamas balso tono atsakė Zayn, ir mane stipriau prisispaudė. Ir atrodo lig su šiuo judesiu, vaikinas mane pastebėjo. Jis nuleido žvilgsnį į mane, mielai nusišypsodamas.

"Iškeitiai mano seserį" Nusijuokdamas atsakė vaikinas, kurio vardas, kaip suprantu Liam.

"Pats žinai, kaip viskas buvo" Zayn jam atsakė paprastai, "niekada nesupratau kokia kalė yra tavo sesuo, iki kol nesutikau Emily" Pridūrė mirktelėdamas vaikinui.

"Suprantu" Tiek te atsakė jis.

"Zayn mes turim eit" Pasakė Jake, žiūrėdamas į laikrodį ant savo rankos.

"Iki pasimatymo" Liam ištarė ir Zayn jam linktelėjo.

Zayn papurtė galvą, atsidusdamas. Tada sunėrė mūsų rankų pirštus, ir atsisukęs į mane, raminančiai nusišypsojo, tikriausiai jaučia, kokia aš persigandusi esu. Priėję juodą sportinį automobilį, negalėjau atsigrožėti juo. Pamenu, kad Zayn ir aną kart lenktyniavo su juo, bet tuo met nespėjau jo apžiūrėti iš arti.

"Po devynių dešimt, turi stovėti prie linijos, kiek žinau Paul pats nelenktyniauja šiandien, bet yra kažkur čia" Atėjęs Adam pasakė, ir Zayn jam linktelėjo, "pagal mane turėtum važiuoti vieną kartą, laimi, pinigai Paul" Pridūrė.

"Gerai, kiek liko man laiko?" Paklausia Zayn.

"Dešimt minučių" Pažiūrėdamas į telefoną, atsakė Adam.

Zayn linktelėjo ir atsisuko į mane. Jau su šypsena veide. Jis stipriai mane apsikabino, ir įkvėpiau jo kvepalų.

"Grįšiu už penkiolikos minučių" Žiūrėdamas į akis pasakė Zayn, "nesitrauk nuo vaikinų, nesvarbu, kas būtų" Pridūrė drebančiu balsu.

"Nesijaudink" Ramiu balsu ištariu, ir priglaudžiu lūpas prie jo skruosto.

"Jūs darot viską, kad apsaugoti ją, man nesvarbu, kas ir kaip, ji turi likti sveika" Zayn pirštu rodydamas, pradeda šaukti ant vaikinų, "panaudokit viską" Priduria.

"Zayn, nesijaudink, nieko man nenutiks" Nusišypsau, ir priglaudžiu savo skruostą prie jo krūtinės.

"Myliu tave" Jis priglaudė savo lūpas man prie kaktos.

"Myliu tave" Užmerkusi akis atsakiau.

Colleague // z.m ✔️Where stories live. Discover now