Keturiasdešimt šešta dalis

3.2K 191 3
                                    

// Emily White

Vis dar susiraukusi žiūrėjau į elegantiškai atrodančią merginą, kuri stovi virtuvės tarpduryje, vienoje rankoje laikanti lagamino rankeną. Ji tokiu pačiu žvilgsniu stebi mane.

"Ar aš viena čia kažko nesuprantu?" Mergina ištarė, pažvelgdama į Zayn.

Taip pat atsisukau į jį. Zayn stovėjo sustingęs, bet nepasimetęs, regis tai yra nelauktas svečias. Šią merginą matau pirmą kartą, ir tikrai nepamenu, kad Zayn būtų ką nors pasakojęs apie ją.

"Aš Emily White" Ištariau pirma, prieidama prie tos merginos, ištiesdama ranką link jos.

Ji pažvelgė į mano ranką, o po to į mane. Tada jos veide atsirado šypsena, kuri kažką tikrai reiškia. Šypsena slepianti gilią paslaptį, apie kurią tikrai nieko nenumanau.

"Lexi McCart" Paspausdama ranką atsakė ji.

Linktelėjau jai, menkai šyptelėdama. Mergina pražvelgė pro mane į Zayn, nusišypsodama.

"Lexi yra gera mano šeimos draugė, grįžusi iš Paryžiaus, dažniausiai apsistodavo čia" Zayn paaiškno man, vos atsisukau į jį.

"Dabar jau šeimos draugė?" Merginos lūpas paliko juokas.

Nurijau susikaupusias seilias, suprasdama, link ko viskas sukasi. Šimtas procentų, kad Zayn miegojo su šia mergina. Lygiai taip pat ką dabar daro su manimi, jis niekada taip ir nepasiūlė oficialiai būti jo, tiesiog gyvenu tomis iliuziujomis, kad mes esame pora.

"Man neitin rūpi, kas tu, ar ką čia veiki" Atsisukusi į merginą atsakiau. Jaučiau, kaip pradeda skaudėti vidų, nuo to ką ketinu pasakyti, "esu lygiai tokia pati, kaip ir tu, mudu niekada neužtvirtinome to oficialiai, regis dabar žinau kodėl" Nušypsodama pridūriau. Kaip suknistai skauda.

Atsisukau į Zayn, kuris dabar stovi praradęs kalbos dovaną, jo akys nuleistos į jo kojas. Per daug jį myliu, kad leisčiau jam kentėti ar aiškintis, dėl jo praeities.

"Tikriausiai turit apie daug ką pasikalbėti" Nusišypsodama jiems abiem pasakiau.

Tai tikriausiai dar viena iš merginų, kuri Zayn kažkada reiškė labai daug, o vėliau jis kentėjo dėl to.

"Emily, neišeik" Zayn balsas skamba liūdnai.

"Zayn, viskas gerai, jei ji tau seniau padėjo, tikrai padės ir dabar" Nusišypsojau jam, prieš išeidama.

Nubraukiau visas ašaras, vos išėjau pro virtuvės slenkstį. Negaliu verkti, pati sau žadėjau, kad stengsios dėl jo, kad padėsiu jam. Juk tą ir darau dabar?
Greitai persirengiau ir pasiėmiau telefoną nuo spintelės. Drebančiom rankom, kur kas sunkiau jį atrakinti.

Emily: Ar galiu atvažiuoti pas jus?
Danielis: žinoma. kas nors nutiko?
Aš: Viskas gerai :)

Įsidėjau telefoną į galinę džinsų kišenę, išėjus į koridorių, girdėjau sklindantį Zayn piktą balso toną. Pradėjau kuo greičiau autis batus, vos atsitiesiai, jis išėjo iš virtuvės, nuleidęs akis su sukąstu žandikauliu.

"Emily, prašau, palauk" Jo balsas skamba taip pažeidžiamai.

Sugebėjau tik papurtyti galvą ir išėjau pro duris, pasileisdama bėgti link lifto. Mačiau, kaip jis pradeda bėgti paskui mane. Vos lifto durys užsidarė, lengviau atsipūčiau, atsiremdama į veidrodį.

"Emi" Linksmai ištarė atidaręs duris Jake.

"Labas" Atsakiau vos girdimu balsu.

Jake įleido mane į savo ir Danielio naująjį butą. Iš ties čia esu pirmą kartą, žinant Jake, tikėjausi labai prabangių apartamentų, bet čia viskas itin kuklu.

"Kaip pas vaikinus labai tvarkingą" Menkai nusišypsodama pasakiau, labai aiškų faktą.

"Vienintelis dalykas, kurį išsikovojo Jake, tai buvo mergina ateinanti, kas antrą dieną ir tvarkanti mūsų namus" Danielis sukikeno, žiūrėdamas į mane.

Nusijuokiau iš to, visgi jų dviejų derinys yra labai smagus. Abu į savo gyvenimus įneša kažko spalvoto.

"Galit pasamdyti mane? Nes man dabar reikės kažkur apsigyvnti" Sarkastiškai nusijuokiau.

Iš jų abiejų veidų akimirksniu dingo šypsenos. Danielis susiraukė, tada pažvelgė į Jake, o tada vėl į mane.

"Kas atsitiko?" Paklausė Jake.

"Tikriausiai pažįsti Lexi?" Atsrgiai jo paklausiau.

"Lexi čia?" Jis netikėdamas paklausė, "po to skandalo maniau, niekada čia nebegrįš" Pridūrė.

"Kokio skandalo?" Paklausiau jo, atsisėsdama ant juodos, odinės sofos šalia Danielio.

"Zayn turėtu tau tai papasakoti" Jake nejaukiai pasimuistė savo vietoje.

"Lexi buvo Jake mergina, kai jis jautėsi pasimetęs, kas jam iš tiesų patinką, bet pasirodo Lexi visą tą laiką miegojo su Zayn, nes buvo apsistojusi pas jį" Danielis greitai viską paaiškino, sulaukdamas dėkojančio Jake žvilgsnio.

"Man nepatiko būti su ja, bet to norėjo mūsų tėvai, jie vertė mane būti gerąją Zayn puse, kol jos bastėsi po lenktynias ir merginas" Purtydamas galvą prabilo Jake.

"Tai anksčiau tu buvai toks koks dabar yra Zayn, o jis toks koks dabar esi tu?" Bandydama viską sudelioti į vietas paklausiau.

"Taip, tik dar blogesnė mano versiją" Jake pridūrė, pakeldamas liūdnas akis į mane.

"Tai Lexi, Zayn buvo tik pasilinksminimas" Ištariau lyg sakyčiau pati sau.

"Taip" Jake kartu su Danieliu atsakė ir po to sekė jų kikenimas.

Noriu tokios paprastos, jaukios ir be galo laimingos meilės, kokią jaučia šie du nepaprasti vaikinai.

Colleague // z.m ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora