Man atrodo, kad pirmą kartą savo gyvenimę parašiau tokią jausmingą dalį, kurią atiduodu jūsų teismui..
// Zayn Malik
Priklaupiau ant vieno kelio priešais Emily. Jos kūnas sustingo, o veide pasirodė šokas. Jaučiu, kaip mano koja dreba, lygiai taip pat, kaip ir rankos, virpu it epušės lapas, nuo minties, kad ji atsakys neigiamai. Žvelgiau tiesiai į jos akis, stengdamasis mintyse sudelioti viską, ką jai noriu pasakyti.
"Emily" Žiūrėdamas į jos švelnias mėlynas akis ištariau, "tu esi mano gyvenimo ramstis. Kai būnu su tavimi, jaučiuosi lyg aplink mus niekas neegzistuoją, esu lyg laisvas nuo visko, kas mane veržia. Nebijau tau pasakyti, kaip jaučiuosi ar papasakoti, koks sumautas mano gyvenimas yra. Nes tik Tu, mane supranti ir išklausai iki galo. Kai mano gyvenumas griūva, tu atsirandi priešais mane, įsitrauki į savo mažytį glėbį ir taip stipriai apsikabini, tarsi niekada nenorėtum paleisti. O tai, begalo nuraminą mano širdį, nes tuomet žinau, kad tu mane bijai prarasti, lygiai taip pat, kaip ir aš tave" Žodžiai tarsi patys išėjo pro mano lūpas.
Emily lūpa pradėjo dar labiau virpėti, o skruostais nenustoją ristis ašarų upeliai. Nuvaliai jos ašaras, atbula ranka, priversdamas jos veide atsirasti šypseną, kurią aš taip myliu.
"Aš,-" Nutraukiau ją pridėdamas pirštą prie jos apatinės lūpos.
"Neprašau tavęs iš karto atsakyti ar priimti šį žiedą, kaip sužadėtuvių, tiesiog noriu, kad jį priimtum, kaip pažadą, kad kol muvėsi jį, būsi tik mano" Mano veide taip pat atsirado šypsena.
Emily kelis kartus sumirksėjo, o netrukus pradėjo greitai linksėti galva, duodama man teigiamą atsakymą. Užmoviau jai žiedą ir atsistojęs prispaudžiau savo lūpos prie jos lūpų.
"Myliu tave" Ištariau atsitraukęs nuo jos lūpų.
"Myliu tave" Emily atsakė, nė kiek nesudvejuodama ir pažvelgdama tiesiai į mano akis.
Vos pasigirdo lėtos dainos akordai, ištiesiau ranką link Emily, kviesdamas ją šokiui. Ji lėtai atsistojo stipriai suiimdama mano delną. Nusivedžiau ją į salės vidury, pradėdamas vesti valso žingsneliais. Emily prisiglaudė prie mano krūtinės. Ramuma eilinį kartą užpildė mano visą kūną.
"Zayn, šiandien yra nuostabiausia diena mano gyvenimę" Ji sušnabždėjo, stipriai mane apsikabindama.
Apsikabinau ją atgal, pradėdamas ramiai glostyti jos nugarą. Užmerkiau akis, priglausdamas skruostą prie jos viršugalvio. Gyvenimas tarsi sustojo šią sekundę. Pasidarė taip ramu laikant ją savo glėbyje. Stipriai suspaudžiau akių vokus, kai pro juos pabėgo ašarą, nuo minties, kad per savo kai kurias klaidas galiu ją prarasti.
"Emily, noriu, kad žinotum" Žvelgdamas į jos švytinčias akis laime, pasakiau, "nesvarbu, kas nutiktų ar kas ką pasakytu, atsimink, kad tu esi vienintelė, kurią myliu šitame suktame gyvenimę, kad Tik dėl tavęs galėčiau paaukoti gyvybę" Jausdamas akyse dar daugiau ašarų pridūriau.
"Žinau, Zayn" Emily atsakė linkčiodama galvą su šypsena veide.
Stipriai ją prisispaudžiau prie savo krūtinės, stengdamasis nuraminti širdies dūžius, nuo klaikių savo minčių.
"Noriu, kad žinotum taip pat Zayn, kad aš be galo tave myliu. Myliu taip, kad net skaudą" Emily sumurmėjo į krūtinę, drąsinančiai suspausdama mano liemenį.
Mano veide atsirado plati šypsena. Nenoriu, kad ji kada nors dingtu, nes tik Emily dėka, aš galiu šypsotis. Anksčiau nežinojau, koks iš tiesų jausmas yra būti laimingu. Tieisog vaikydavausi troškimų, o dabar, jaučiant liesas rankas abgliebus mane ir jos širdies dūžius, aiškiai suprantu to žodžio prasmę.
Po gero pusvalandžio šokimo, Emily atsitraukė, pažiūrėdama į mane apsimiegojusiomis akimis. Jos akys truputį paraudusios, skruostai švelniai įraudę, plaukai jau reikalauja būti iš naujo sušukuoti, o rusvos lūpos visą nuovargį slepia po idealia šypsena. Ji tokia graži.
"Zayn, ar galime vykti namo?" Emily paklausė, pabudindama mane nuo savo grožio.
"Žinoma, princese" Atsakiau jai nusišypsodamas ir sunėriau mudviejų rankas.
Vos pasiekėme automobilį, Emily greitai įsėdo į priekį, nusispirdama aukštakulnius. "Jie taip išvarginą" Ji pakomentavo apie batelius, o aš nusijuokiau kartu su ja.
Tik pajudėjau iš vietos link namų, princesė atrėmė savo galvą į mano ranką, paslėpdama savo nuostabias akis po akių vokais.
{*}
Dabar toks random dalykas. Nežinau kiek iš jūsų yra skaičiusių mano istoriją 'Zayn. Zayn Malik', bet manau, kad daugumą. Bet aš tokia laimingą esu dabar, jūs net neįsivaizduojat! 400k., peržiūrių ir net 25k. vote! Suprantu, kad ten du sezonai, bet vistiek, niekada netikėjau, kad mano bet kuri istoriją pasieks tiek! Ačiū jums! Tikrai labai ačiū! ❤️ Taip pat 'Colleague' jau turi virš 100k., peržiūrų, už ką jums taip pat esu labai dėkingą! ❤️
P.s. haha, matosi laikas, kada rašiau šią dalį :)) tikrai miegu naktimis.
VOUS LISEZ
Colleague // z.m ✔️
FanfictionPaprasta mergina įsimyli savo bendradarbį, kuris yra paslaptingas, bet tuo pačiu be proto seksualus, bet jis ne tik jos bendradarbis, jis yra ir jos nuomojomo buto savininkas.