Šešiasdešimta dalis

2.6K 149 10
                                    

// Emily White

Susisukau į adialą, pasiimdama į rankas šiltą kavos puodelį. Žvelgiau į rytinį Niujorką. Dievinu ši vaizdą. Ir vis negaliu nustoti galvojusi, kaip mano gyvenimas pasikeitė. Daugybę neišspręstų problemų. Zayn išėjo pro balkono duris, iš karto prisidegdamas cigaretę.

"Labas rytas" Sušnabždėjo užkimusiu balsu.

"Labas" Atsakiau, priglusdama prie jo krūtinės.

Užmerkiau akių vokus. Įkvėpiau Zayn aromato, jo kvepalai jau spėjo susimaišyti su cigarečių kvapu. Mėgstu šį jo kvapą.

"Šiandien tave paimsiu aštuntą vakare" Pabučiuodamas mane į kaktą pareiškė.

"Kur važiuosime?" Pasiteiravau jo, truputį atsitraukusi.

"Pamatysi" Jo veide atsirado plati šypsena.

Linktelėjau jam, sukikendama. Vėl atsirėmiau į jo krūtinę, žvelgdamą į miestą. Atsidusau, stengdamasi nieko negalvoti apie blogus dalykus. Tik apie mus. Mane ir Zayn.

Susiruošiau kažkur vykti su Zayn likus valandai iki aštuonių. Dar kartą save nužiūrėjau veidrodyje, pasitikrindama ar nieko nepamiršau. Per namus nuaidėjo skambutis į duris, kuris privertė mane krūptelėti. Atidariusi duris už jų pamačiau Denny.

"Labas" Mielai nusišypsodamas pasakė.

"Labas" Lėtai atsakiau, stengdamasi suprasti ko jam prireikė. Suprantu, kad jis taip pat nukentėjo nuo Jake, bet jis sulaužė Zayn šonkaulius ir jį nekaltai apkaltino. Esu pikta ant Denny, kad net man sugebėjo apšmeižti Zayn, žinodamas tikrąją tiesą.

"Galime pasikalbėti?" Jis paklausė, nužiūrėdamas mane.

"Žinoma" Atsakiau įleisdama jį vidun.

Jis įėjo apsidairydamas. Pradėjau eiti link virtuvės. Pasiūliau jam atsigerti kavos ar arbatos, bet Denny atsisakė. Pakėlusi galvą, piktu žvilgsniu pažiūrėjau į jį.

"Aš norėjau pasikalbėti apie Zayn" Rimtu balsu pasakė.

"Žinau visą tiesą apie tave ir Jake bei kuo buvo dėtas Zayn. Jis man viską papasakojo" Iš karto perspėjau jį.

"Taip, net tuo neabejoju" Denny nusijuokė, "ir ką jis pasakė? Kad sulaužiau jam šonkaulius ir padaviau į policiją?" Pro vaikino lūpas išėjo skardus juokas. Sukandau dantis. Iš tiesų Zayn tai man ir pasakė, "tiesmukiškas jo melas" Pridūrė.

"Tai kokia tavo tiesa?" Pasiteiravau, pakeldama abu antakius.

"Ar man verta ją pasakoti?" Papurtydamas galvą paklausė.

"Žinoma" Tyliai sumurmėjau, "pasakok viską nuo pradžių" Jei žinosiu dvi versijas, situaciją suprasiu labiau.

"Tikriausiai žinai, kaip mudu susitikom" Jis ištarė ir linktelėjau jam, "tame klube, kai visi nuvykome iš tiesų aš permiegojau su Lexi, buvau apsinešęs sumaišiau ją su Valerie, nes jos buvo panašios ir ta Lexi buvo pasileidelė, ji tiesiog kibo man ant kaklo. Kai grįžome į šį butą, Zayn su Valerie dingo. Užtikau juos besidulkinančius ant šių spintelių, jokio Jake nebuvo. Jis pasirodė žymiai vėliau, kai aš su Zayn jau buvome pradėję aiškintis santykius kumščiais" Tiek pasakęs Denny nutilo, nuleidęs galvą.

Jo istorija panaši į Zayn. Bet Jake nebuvo? Jis buvo su jais klube nuo pat pradžių ir tikrai vyko kartu čia. Pats Jake man tai pasakė telefonu.

"Aš suprantu, kad tikriausiai net nepatikėsi manimi, bet suprask. Jis nėra geras žmogus. Tokie, kaip Zayn nepasikeičia. Jam niekada neužtenka vienos merginos. Žinojai, kad šio metu jis yra su kita?" Denny balsas skamba užtikrintai. Papurčiau galvą.

Tai pamatęs jis, išsitraukė savo telefoną. Po kelių sekundžiu atsuko ekraną į mane. Nuotraukoje matyti Zayn su kostiumu, lygiai tokiu pačiu su kokiu jis išėjo ryte. Prieky stovi šviesi mergina, o jo ranka jai ant liemens bei jis palinkęs link jos. Atrodo, kad ketina pabučiuoti. Įdėmiau apžvelgiau nuotrauką. Ne jau tai tikrai Zayn?

{*}

Su šv. Vėlykomis! ❤️🐰

Colleague // z.m ✔️Where stories live. Discover now