// Zayn Malik
Grįžęs iš parduotuvęs, sukroviau visus užkandžius ant virtuvinio stalo, o tuo met atsinešiau į virtuvę savo nešiojamą kompiuterį, pradėdamas ieškoti įdomaus filmo. Po kurio laiko, paėmiau visus užkandžius ir nuėjau prie merginos kambario, su koja pravėriau Emily kambario duris, ji lėtai pakėlė akis į mane, nežymiai suraukdama antakius. Numečiau visą maistą ant jos lovos, tada užverčiau kompiuterio ekraną, pasiimdamas su savim. Padėjau jos kompiuterį savo kambaryje ir grįžęs į virtuvę pasiėmiau savo, bei pagrėbiau laisva ranka, greito maisto maišelį.
"Siaubo ar komedija?" Paklausiau jos, įeidamas į kambarį.
"Ką tu čia darai?" Kiek piktoku balso tonu paklausė ji.
"Atitraukiu tave nuo darbų" Numesdamas ant jos koju mašelį su maistu, atsakiau.
Parodžiau rankų mostu, kad ji pasislinktu ir ji pasislinko, tuo pačiu nuo savęs nukeldama maistą. Atsiguliau šalia jos, padėdama per vidurį kompiuterį.
"Imk" Išimdamas iš maišelio mėsainį ir paduodamas Emily, ištariau.
"Aš nealkana" Greitai ištarė ji, sukryžiodama rankas ant krūtinės.
Išviniavau mėsainį ir pridėjau jai prie lūpų, bet ji vis tiek laikė jas stipriai suspaudusi.
"Valgai" Rimtu balso tonu ištariau jau, "nenorėk, kad pats pamaitinčiau, nes priaugsi tiek pat kiek dabar sveri" Pridūriau.
Sunkiai atsidususi paėmė iš manęs mėsainį ir lėtai jo atsikando.
"Šaunuolė" Ištariau, pajungdamas filmą 'Amerikietiškas Pyragas. Nuogoji mylia'.
Akies krašteliu mačiau, kaip ji pavartė akimis, kas sukėlė man šypsena. Padaviau jai kitą mėsainį, ir pats vieną pasiimdamas sau.
"Aš dar šito nesuvalgiau" Piktai ištarė ji, pilna burna maisto.
Pažvelgiau į ją, pamatydamas jos rankose dar pusę mėsainio. Padėjau jai ant kojų mėsainį, pats atsiremdamas pilnai į lovos atlošą.
"Kiek tu jų čia paėmiai?" Paklausė ji, kai pradėjo valgyti antrą.
"Nesijaudink, dar daug valgysi" Mirkteldamas akimi atsakiau jai.
Ji ir vėl pavartė akimis, priversdama mane nusišypsoti. Emily suvalgiusi antrą, atsigulė ant šono, bet aš jai ištiesiau trečiąjį mėsainį, ji garsiai sušuko žodį 'ne', pastumdama mano ranką.
"Nebenoriu, aš jau pilna" Atsakė ji, atsidusdama.
Pažvelgiau į ją piktu žvilgsniu, o ji ir vėl pavartė akimis, atsidusdama.
"Nevartyk akių" Sumurmėjau, "ir valgai" Pridūriau.
"Vėliau, gerai?" Pavargusiu balsu paklausė ji, žvelgdama į mane per kaktą.
"Aš atsiminsiu" Perspėjau ją.
"Gerai" Tyliai sumurmėjo ji.
Pavalgęs, atsidariau traškučių pakelį, ištiesdamas Emily, kuri papurtė galvą, pasakydama, kad nevalgo jų. Tuo met jai padaviau žemės riešutų, ką ji priėmė.
"Kada išsiskyriai su paskutiniu vaikinu?" Paklausiau jos, kai filmas įpusėjo.
"Prieš pusmetį" Tyliai atsakė ji, "nenoriu apie tai kalbėti" Greitai pridūrė, pasimuistydama.
Linktelėjau galva. "Turi brolių, sesių?" Užklausiau jos, keisdamas temą.
"Taip, sesę" Atsakė ji, plačiai nusišypsodama.
"Koks vardas?" Paklausiau jos, stebėdamas jos mėlynas akis, kuriose atsispindėjo kompiuterio šviesa.
"Danielle, jai šeši metai" Greitai ištarė Emily, pažiūrėdama į mane.
"Ne tokia ir didelė" Nusijuokdamas, ištariau jai.
"O tu?" Paklausė ji, nusišypsodama.
"Taip, brolį, jam devyniolika" Pusę lūpų šyptelėdamas atsakiau, "jo vardas Jake" Pridūriau.
Emily linktelėjo, sutelkdama akis į kompiuterio ekraną. Kūrį laiką stebėjau ją, jos išvaizdą, judesius. Tas jos nekaltumas, be galo traukia mane prie jos.
"Kodėl tu taip spoksai?" Paklausė ji, trumpai pažiūrėdama į mane.
"Nieko" Greitai atsakiau, pažiūrėdamas į kompiuterį.
"Galiu paklausti?" Emily lėtai ištarė, neatitraukdama akių nuo filmo.
"Žiūrint ką klausi" Atsakiau jai, o tada ji pavartė akimis, "klausk" Pridūriau, nusišypsodamas.
"Kodėl ant Medcezir projekto, nerašė tavo vardo?" Tyliai paklausė Emily, pilnai atsisukdama į mane.
"Tai ilga istorija, kurią žino tik Louis ir aš" Atsakiau jai, ir nusipurčiau, vien pagalvojęs, apie tikrąsias priežastis.
Emily liūdnai nusišypsojo, o tada linktelėjo galva, duodama suprasti, kad daugiau apie tai neklaus.
"Tai susiję su Louis buvusia mergina" Ištariau žiūrėdamas į Emily, kuri lėtai atsisuko į mane.
"Eleanor Calder?" Neužtikrintai paklausė ji.
Linktelėjau galva. "Louis ją be galo mylėjo, ir vieną dieną ji jam pasakė, kad laukiasi jų vaiko, ir būtinai turi pasidaryti abortą, nes negali tokia jauna tapti mama" Ištariau vis dar nenutraukdamas akių kontakto su Emily.
Ji linktelėjo, duodama ženklą, kad tęsčiau.
"Louis apie viską papasakojo savo tėvui, ir tas jį išmetė iš namų, palikdamas be skatiko. Jis nuėjo pas Eleanor, ten ją rasdamas su vaikinu, kurio tėvas tuo metu valdė vos ne visus Niujorko teismus, tuo met ji pradėjo Louis grasinti, kad ne va, jį apkaltins išprėvartavimu ir dar visokiais nebūtais dalykais" Nuleidęs galvą pasakiau, "kadangi, Louis iš ties reikėjo daug pinigų, atidaviau jam savo projektą, iš kurio jis viską sumokėjo Eleanor" Liūdnai nusišypsodamas, pažvelgiau į Emily.
Ji kelis kart sumirksėjo, lyg netikėdama tuo, ką, ką tik papasakojau jai.
"Ta mergina neatrodė taip galinti pasielgti" Ištarė Emily, atsiguldama ant nugaros.
"Visos jos tokios, apgaulingos lapės" Ištariau menkai nusišypsodamas.
STAI LEGGENDO
Colleague // z.m ✔️
FanfictionPaprasta mergina įsimyli savo bendradarbį, kuris yra paslaptingas, bet tuo pačiu be proto seksualus, bet jis ne tik jos bendradarbis, jis yra ir jos nuomojomo buto savininkas.