Jeg er så dum.
Jeg er jo nødt til at fortælle Viktor det.Jeg skrev hurtigt til ham.
Viktoria: Kan du måske mødes?
Viktor: Ja selvfølgelig❤️ Kommer bare hjem til dig😘
Viktoria: Okay
Jeg har virkelig ikke lyst til at sige det, men det er jeg nok nødt til.
Ikke for at overdrive, men jeg er nok den dummeste på hele jorden.
Viktor er nok den sødeste i hele verden, og så er jeg bare sådan her?Jeg har kysset med en anden, og jeg fortryder det så meget.
--
Dørklokken ringede, så jeg gik ud fra, at det var Viktor, der var kommet.
Jeg gik ned af trapperne og hen til døren.
Jeg åbnede den, og så Viktors glade ansigt, som jeg ved, jeg nok snart kommer til at ødelægge.Vi gik op på mit værelse.
"Når ville du så snakke om noget?" spurgte han.
Jeg nikkede, men ventede lidt.
"Jeg har kysset med en anden"
Jeg fik med det samme en knude i maven.
Viktor sagde ikke noget, men bare sad, og kiggede ud i luften."Jeg fortryder du så meget, og jeg vil aldrig gøre det igen" fortsatte jeg, og satte mig tættere på ham, men han rejste sig op.
"Nej Viktoria! Jeg slår op!" sagde han, og gik ud af værelset.
Martinus' synsvinkel
Marcus og jeg var på vej ned til fodboldbanen.
Vi gik forbi et stort hvidt hus.
Jeg vidste faktisk godt, hvem der boede der.
Viktoria.Jeg lægger altid mærke til hende på gangene.
Hun går i A klassen, og jeg går i B klassen med hendes kæreste Viktor.Viktor og jeg er okay gode venner.
Mine tanker blev hurtigt afbrudt, af en dør der smækkede.
Jeg kiggede hen på Viktorias hus.Viktor kom rasende ud derfra.
Lidt efter kom Viktoria, som var virkelig ked af det."Hallo! Du kan sku da ikke bare gå!" råbte hun efter Viktor, men han blev bare ved med at gå.
Viktoria sukkede, og kiggede over på mig og Marcus.
En tåre forladte hendes øjenkrog.
Hun vendte sig rundt, og gik ind.Marcus og jeg kiggede på hinanden, men gik ned på fodboldbanen.
Jeg kunne ikke lade vær med at tænke på, hvad der var sket mellem de to.
De havde det altid perfekt.Faktisk havde jeg fået en bold i hovedet 2 gange nu, fordi at jeg bare stod, og stenede.
"Skal vi ikke gå hjem?" spurgte jeg igen igen.
"Okay så" sukkede Marcus.Da vi gik forbi Viktorias hus, stirrede jeg virkelig meget på det.
Måske lidt for meget.
Marcus puffede til mig."Lad vær med at stirre" sagde han.
Vi gik bare videre.Viktorias synsvinkel
Jeg gider seriøst ikke mere.
Jeg havde bare lagt i min seng, og prøvede at skrive til Viktor, men han ignorerede mig bare.Klokken var 04:12, og vi skulle i skole imorgen.
Jeg kunne virkelig ikke sove.
Lige meget hvor meget jeg prøvede, kunne jeg ikke.Jeg faldt endelig i søvn, men klokken var 05:11.
Mit alarm ringede.
Klokken var 07:00.
Jeg gad virkelig ikke i skole, men jeg kan jo ikke blive væk.Det siger min mor i hvert fald.
Jeg rejste mig op, og tog tøj på.
Det var okay varmt, så jeg tog ikke lige det varmeste på.Jeg tror godt man kunne se på mig, at jeg ikke lige var den friskeste idag...
---------------------------------------------------------
Håber i kunne lide første kapitel❤️👌
YOU ARE READING
Bedre end din eks [AFSLUTTET]
FanfictionViktoria kommer til at kysse med en anden, så hendes kæreste Viktor slår op med hende. Hun bliver mega ked af det, og vil egentlig bare gerne have ham tilbage. Martinus er Viktors ven, som gerne vil hjælpe Viktoria med at få Viktor tilbage, men i vi...