Der gik ikke mere end 2 sekunder, og før Martinus så den.
Martinus: Godt. Skal jeg komme over?
Jeg kunne forstille mig at jeg lignede en panda lige nu, fordi at jeg var så mørk rundt om øjnene.
Jeg har jo ikke sovet i næsten 2 dage.
Viktoria: Nej.
Martinus: Er på vej:)
Jeg sukkede.
Viktoria: Okay, men bare gå op på mit værelse med sko og jakke på
Skrev jeg, fordi at han ikke skulle blive i særlig lang tid.
---
Martinus' synsvinkel
Jeg skyndte mig hen til Viktorias hus.
Jeg gik bare direkte ind og op af trapperne.
Jeg kom til det første værelse.
Jeg åbnede døren, og så Viktoria lagde der.
Hun lignede en, der ikke har sovet i flere år.
Jeg fik virkelig ondt af hende.Viktorias synsvinkel
Martinus kom ind af døren.
Han havde bare sorte bukser på og en off white hættetrøje.
Med vans sko.
Han var nu ret pæn."Nåårrhhh" sagde Martinus, som om at jeg var mega nuttet eller sådan noget.
Jeg rullede øjne af ham, og vente mig om, så han ikke kunne se mit ansigt.
Martinus hoppede over mig, og lagde sig i min seng, så han lå inderst.
Hans brugte sine fødder til at få sine sko af.Martinus lagde sig under min dyne.
Jeg havde bare en hoddie på, men en T-shirt inden under og shorts.Mit hoved lagde ved Martinus skulder, imens Martinus løftede sit hoved, så hans mund var med min hals, men ikke rørte den.
Jeg tror godt at han kunne se, at jeg var virkelig ked af det.
Hans arm var rundt om mig, og nussede min ryg.
Jeg snøftede lidt og et par tårer faldt.
Jeg ved ikke hvordan, men efter 2 minutter, faldt jeg i søvn.
Det var da ret sødt, at han trøstede mig.Martinus' synsvinkel
Da Viktoria faldt i søvn, lagde jeg mit hoved ned ved siden af hende.
Jeg smilede lidt, og lagde mig indtil hende, så mit hoved var lige over hendes.
Min arm var også rundt om hende.Det her har jeg drømt om i meget lang tid.
Jeg vågnede på præcis den samme måde, som da jeg faldt i søvn.
Jeg tog min telefon, og så, hvad klokken var.Den var 09:45.
Det var Fredag, men jeg kommer nok ikke i skole.Jeg havde også skrevet til Marcus, at jeg nok sov hos en.
Jeg slukkede min telefon, og bare nød, at jeg bare kunne ligge her med Viktoria i mine arme, for når hun vågner, vil det sikkert ikke komme til at ske igen.
Men mine øjenlåg blev tungere og tungere.Viktorias synsvinkel
Jeg vågnede, og følte mig helt frisk.
Jeg mærkede hurtigt en arm rundt om mig.Jeg rykkede mig ikke.
Jeg begyndte faktisk lidt at smile.Jeg rykkede mig ikke, fordi at jeg følte, vi godt lige kunne ligge her lidt længere.
Jeg ved ikke hvorfor.
Jeg lagde mig lidt tættere på ham.
Vi lagde faktisk sådan, at vi lå ned og krammer.Man kunne dufte hans fantastiske duft.
Lige nu tænkte jeg ikke på alle de dårlige ting, men på de gode ting.Jeg kunne mærke Martinus bevæge sig lidt.
Han vågnede, men blev liggende.Jeg kunne bare fornemme hans varme smil.
"Hvad er klokken?" spurgte han med sin hæse morgenstemme.
Jeg trak bare på skulderne.Jeg tog min mobil, og skulle til at tjekke klokken, men blev afbrudt, af at der blev banket på døren.
Det var sikkert min mor, men hun må ikke se at Martinus var her!Jeg rejste mig hurtigt op, men lydløst.
Martinus' synsvinkel
Det bankede på Viktorias dør.
Viktoria rejste sig hurtigt op.
Hun smed dynerne over mig.Jeg kunne høre, hun gik over til døren.
"Hej mor. Jeg er altså mega sulten" sagde Viktoria, og gik ud af værelse, og lukkede døren.
Fedt...Jeg tog dynen af mig, og kiggede rundt på hendes værelse.
Der var ikke så mange farver.
Mest bare hvid.
Jeg tror heller ikke Viktoria lige er den der regnbue type.Jeg fik en besked fra Viktoria.
Viktoria: Kom her ned så du kan komme hjem. Skynd dig lidt.
Jeg tog hurtig sko på, og gik stille ned af trapperne.
Viktoria stod og ventede på mig."Hvor er din mor?" spurgte jeg.
"Hun er lige gået ud i haven, fordi at hun skulle hente en skovl" svarede Viktoria, og åbnede døren.Viktorias synsvinkel
Jeg prøvede virkelig at få Martinus ud.
"Hvad skal i bruge en skovl til?" spurgte han forvirret."Ja det ved jeg da ikke" svarede jeg, og tog fat i Martinus håndled, og trak han udenfor, og lukkede døren.
"Hvorfor åbnede du døren?" kom min mor ind, og spurgte mig om.
"Øhh jeg havde bare brug for lidt frisk luft" svarede jeg.
"Når, men du kunne da ellers bare, havde gået med ud i haven" sagde mor, og gik ud i køkkenet.---------------------------------------------------------
DU LIEST GERADE
Bedre end din eks [AFSLUTTET]
FanfictionViktoria kommer til at kysse med en anden, så hendes kæreste Viktor slår op med hende. Hun bliver mega ked af det, og vil egentlig bare gerne have ham tilbage. Martinus er Viktors ven, som gerne vil hjælpe Viktoria med at få Viktor tilbage, men i vi...