Jeg fik hurtigt en snap fra ham.
Viktoria: Hej?
Martinus: Har du snakket med Viktor?
Viktoria: Nej...
Martinus: Jeg skal hen til ham om lidt.
Kan spørger om han ikke vil have dig tilbage?Viktoria: Tak
Martinus' synsvinkel
Jeg gik hen til Viktor.
Da jeg kom derhen, bankede jeg.
Viktor og jeg gik op på hans værelse.
Han havde et billede af Viktoria, som jeg altid kiggede på.
Problemet var bare, at Viktor var ved siden af hende."Vil du egentlig ikke have Viktoria tilbage?" spurgte jeg pludselig.
Viktor rystede på hovedet.
"Hvorfor?"
"Fordi at hun ikke bare kan gå og kysse med en anden" svarede han."Hun kyssede jo kun ham en gang, og du ved jo ikke engang, om det var hende der kyssede ham, eller ham der kyssede hende" sagde jeg mod min villige.
Viktor trak bare på skulderne.
"Men lige meget hvad, kyssede hun med" svarede han.
Jeg svarede ikke, men bare skrev til Viktoria.Martinus: Jeg tror altså ikke at Viktor vil have dig tilbage☹️
Men jeg tror stadig at han kan lide dig❤️Viktoria åbnede den kun...
---
Da jeg kom hjem, gik jeg i seng med det samme, men kunne ikke sove.
Jeg kunne ikke lade vær med at tænke på Viktoria.Da jeg endelig faldt i søvn, drømte jeg noget der er sket før.
Jeg kan tydelig huske det.Jeg var på vej hjem fra fodboldbanen, da jeg så den her mega smukke pige.
Viktoria
Hun kom gående, imens hun kiggede ned i sin mobil.
Hun havde brunt hår, og meget smukke blå øjne.
De var den her mellem ting mellem lys og mørke blå.Hun kiggede mærkeligt på mig.
Sikkert fordi jeg bare stod, og kiggede på hende.
Viktoria gik ind i sit hus, hvor der stod mange flyttekasser.
Ja Viktoria har faktisk ikke altid boet her.
Hun flyttede her til for 2 år siden.Dagen efter startede hun i B klassen.
Efter et halvt år senere, så jeg hende og Viktor kysse, og fra den dag af har de været kærester lige indtil nu.
Drømmen gik videre, selvom der ikke er sket mere mellem mig og Viktoria.
Jeg stod inde i B klassen.
Viktoria stod overfor mig.
Hun gik et skridt tættere på mig.
Hun lagde sine læber på mine, og der vågnede jeg.
Selvfølgelig...Jeg satte mig hurtigt op i sengen.
---
"Martinus du skal altså op nu!" sagde min mor.
"Ja ja" svarede jeg, og tog dynen længere op over mine skuldre.
Hun sukkede, og gik hen til mig, hvor hun trak dynen af mig.
Jeg prøvede og få fat i den, men kunne ikke.Jeg sukkede, og gik op til mit skab, og fandt noget tøj.
Jeg tog bare sorte bukser på og en hoddie.Jeg spiste noget morgenmad, og gik i skole med Marcus.
Da vi gik forbi B klassen, var der ikke nogen nede på Viktorias plads, som er virkelig mærkeligt.
Viktoria plejer altid at være i skole og Kristine, Alberte og Simone står altid nede ved hendes bord.Jeg skrev til Viktoria.
Martinus: Er du syg?
---
Da vi fik fri fra skole, kiggede jeg hurtigt på min mobil, men Viktoria havde ikke set min besked.
Måske var hun jo bare syg.Viktorias synsvinkel
Jeg havde lagt hele dagen i min seng og ikke lavet noget.
Jeg har ikke engang kigget på min mobil.Jeg gider ikke i skole, og det ligner mig slet ikke!
Men jeg orker bare ikke at se Viktor, for jeg ved bare, at han ikke gider at have mig tilbage.---
Jeg var vågen hele natten ligesom i sidste nat.
Da klokken blev 7, kom min mor ind.
"Du skal o" hun stoppede sig selv, da hun så mig.
"Du ser da ikke helt frisk ud" sagde hun.
Jeg rystede på hovedet.
"Vil du gerne blive hjemme?" spurgte hun.
Jeg nikkede.
Min mor smilede til mig, og gik ud igen.Hele dagen gik bare med, at jeg lagde i min seng, og tænkte.
Tænkte på at jeg aldrig mere ville i skole.
Jeg aldrig mere ville være sammen med Viktor.
At jeg sikkert har mistet alle mine streaks.
Det var kun dårlige tanker, jeg havde.Jeg tog min mobil, og tjekkede klokken.
20:11.
Min mor havde skrevet, at hun sov hos mormor i Oslo.
Min mor skulle til Oslo idag begrund af noget arbejde.Jeg så også, at Martinus havde skrevet.
Meeeeget.Martinus: Er du syg?
Martinus: Er du okay?
Martinus: Skal jeg komme over??
Martinus: Har jeg gjort noget??
Jeg blinkede lidt, da det føltes som om, at mine øjne var så tøre som mel, men jeg kunne jo ikke sove.
Viktoria: Du har ikke gjort noget
Der gik ikke mere end 2 sekunder, før Martinus så den.
---------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Bedre end din eks [AFSLUTTET]
FanfictionViktoria kommer til at kysse med en anden, så hendes kæreste Viktor slår op med hende. Hun bliver mega ked af det, og vil egentlig bare gerne have ham tilbage. Martinus er Viktors ven, som gerne vil hjælpe Viktoria med at få Viktor tilbage, men i vi...